Aub niet deze shit weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN!!!! Jij, kip en meloenen gaat niet goed!
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De stream van Sethos is offline gehaald en zal ook niet meer online komen. Hij gaat nu dingen opnemen en via Reddit rondsturen.
yes yes yes girlquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]! no munnie. hier sok a kok
Nee nee, maakt u geen zorgen.quote:
Ja, je moet wel alles aan de kant leggen en je hardcore bezig houden met alleen dit, anders heb je een probleem idd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben godver elke keer te laat en is zo een livestream al weggehaald
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.
Die stream was echt geweldig. Goeie kwaliteit en ik ben nu echt op mijn hoogtepunt qua enthousiasme.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, die kon ik niet afspelen, maar hij schijnt HD materiaal te hebben? Zou top zijn.
Ja, ik kijk die HD stream ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenZijn zo voorbij
Haha, heeft Roemeen13 een ban?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee nee, maakt u geen zorgen.
De hoofd afdeling meloen en andere zaken is buiten dienst gesteld door mannen van macht!
Ja, dat is waar. Het probleem ligt eigenlijk bij ons, door ons er steeds mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom willen mensen allemaal gameplay zien? Ik check die zelf wel over 4 dagenZijn zo voorbij
Roemeen13 is teruggeschopt naar z'n land prolly.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Haha, heeft Roemeen13 een ban?die begon toch met die shit?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:53 schreef Differ het volgende:
Volgend topic de TT veranderen naar [GTA V SC]
Daarom kijk ik ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het probleem ligt eigenlijk bij ons, door ons er steeds mee bezig te houden.
Of de boel dicht, kan ook. het lijkt me niet heel lastig om het weer een beetje binnen de perken te houden, eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]dan kan de offtopic bagger starten
Mwa, denk niet dat het drastische gevolgen heeft op jouw eigen ervaringen. Zo gauw je de controller in de handen hebt kan je het pas echt beleven, ongeacht of je weet hoe de animaties gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook nietIk wil zelf kunnen lachen om dingen die ik meemaak, niet nu al door dingen die anderen meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |