Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:40 schreef Trebo het volgende:
Wat is er fijner dan dinsdagnacht om 01:00 met een stijve leuter de eerste missie te spelen.
Prioriteiten stellen hehquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?
Lijkt op een texture die niet is ingeladenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
heb betere graphics gezien
Gewoon een trollmuur.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:42 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Lijkt op een texture die niet is ingeladen
Hmm zoiets zou ik niet denken in dit topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinsdagnacht om 01:00 uur met een stijve leuter met je vriendin bezig zijn?
Van je vrouwtje dat je vanavond shoarma eet?quote:
Nee, voicemail.quote:
Vervelende vent.quote:
wejo dit markeert het einde van de Bart Smitquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:39 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm, mn Bart Smit-bestelling is verstuurd en gaat morgen binnen komen. Ik. Ben. Benieuwd.
jij hebt ook nog niksquote:
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggenquote:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggen
Uit de diepvries halen of erin leggen? Wat is het nou?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, of ik eraan gedacht had om te kip uit de diepvries te leggen
Sure thing sunshine....quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef XethaX het volgende:
[..]
Vanmiddag rond een uurtje of 3 gaan we vol gas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |