Vind je het vreemd, iets van 12miljard mensen kijken er naarquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die stream verkracht is.
Nu heeft ie PS3 discs te koopquote:
Ik distantieer mijzelf van warez posts!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ik ook maar doen, anders gaat de banhammer dit keer wel terecht
Goedzo. straks topic dicht omdat er zon josti loopt te zeiken over warezquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig he, policy? Niets met huilie te maken, het mag gewoonweg niet en we zijn geen platform om illegale dingen te bespreken.
[..]
Nee hoor, ik zie het door een TR van een gebruiker, niets met hongerig te maken. Ik ga zo lunchen.
nee, die wordt naar een ander verstuurd dit keer. Direct naar de reveiwer ipv die idioot die op vakantie gaat (moi).quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij review versie ook al binnen?
Dus wel honger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig he, policy? Niets met huilie te maken, het mag gewoonweg niet en we zijn geen platform om illegale dingen te bespreken.
[..]
Nee hoor, ik zie het door een TR van een gebruiker, niets met hongerig te maken. Ik ga zo lunchen.
Jij koopt ook al je VST's netjes zekerquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik distantieer mijzelf van warez posts!
Wie is hier de NSB-er?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Dat kun je vinden, maar sommige users denken nog iets aan FOK!, wij krijgen de shit over ons heen als een of ander debiele stichting als Brein lastig gaat doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dus wel honger.
TR maken voor die 3-4 posts vind ik dan wel weer matig, maargoed.
Ik koop mijn GTA V netjes en eerlijk als een trouwe G!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jij koopt ook al je VST's netjes zeker
vergeet datquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
heb betere graphics gezien
wtf is dit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze op 4chan en reddit lopen posten wel ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Vind je het vreemd, iets van 12miljard mensen kijken er naar
Snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar sommige users denken nog iets aan FOK!, wij krijgen de shit over ons heen als een of ander debiele stichting als Brein lastig gaat doen.
Je moeder. Dat is iets wat niet kan zien. of niet wil vertellen, omdat irrelevant.quote:
Ik had niet veel beter verwacht, waar moeten ze het geheugen vandaan halen om high res muren te tonen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dadelijk aan je denkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, die wordt naar een ander verstuurd dit keer. Direct naar de reveiwer ipv die idioot die op vakantie gaat (moi).
Brein jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar sommige users denken nog iets aan FOK!, wij krijgen de shit over ons heen als een of ander debiele stichting als Brein lastig gaat doen.
Boeiend, zolang het maar goed loopt. Ben allang blij dat er blijkbaar enige vorm van anti aliasing is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Met linksquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moeder. Dat is iets wat niet kan zien. of niet wil vertellen, omdat irrelevant.
gewoon toffig praten over de video's, GTA V, met welke hand je gaat rukken als je gaat gamen, lijtk em allemaal meer ontopic.
Nee dat gaat hij niet. Mark my words.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:39 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm, mn Bart Smit-bestelling is verstuurd en gaat morgen binnen komen. Ik. Ben. Benieuwd.
Lekkor!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:40 schreef Trebo het volgende:
Ik zie hem nu ook overal staan voor de 360.. je bent echt een kneus als je hem gaat pannekoeken.
Wat is er fijner dan dinsdagnacht om 01:00 met een stijve leuter de eerste missie te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |