Is men gewoon fucking blind of retarded? Wat staat er boven het invoerveld als je wat intikt!?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef NoNickOne het volgende:
Heb maar even een omgebouwde Xbox op te kop getikt.. Lijkt me toch leuk om vanavond aan de slag te kunnen en het hele weekend te kunnen spelen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Ah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssssttt"Thats how we roll in the Shire!"
waarom was je geband dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik baal nu wel dat ik mijn gebande Xbox heb weggedaan
Hij post toch geen download link ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Is men gewoon fucking blind of retarded? Wat staat er boven het invoerveld als je wat intikt!?
Nou?
hier nog 1quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik baal nu wel dat ik mijn gebande Xbox heb weggedaan
Maar het poppetje reageerde er ook mooi op, hij sprong in zijn nek, maar greep de voetganger nog wel eerst vast. Alsof hij er echt boven op jumpdequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij sprong eerder tegen iemand aan en toen lagen ze allebei op nde grond. Hij op die voetganger.
Jij snapt er echt de ballen vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij post toch geen download link ofzo
Huillie mods en usersquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jij snapt er echt de ballen van
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat OG Loc zijn comeback maakt, maar ik kan me niet meer herinneren of hij geliquideerd was in San Andreas.
quote:OG Loc did not return to rapping, and what happens to him after is unknown.
Nu al een kerstmuts in je UI......quote:
Told ya!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
hosti, je had wel gelijk. marktplaats link was zo weg![]()
Zou ik ook maar doen, anders gaat de banhammer dit keer wel terechtquote:
Heb jij review versie ook al binnen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ik ook maar doen, anders gaat de banhammer dit keer wel terecht
Lastig he, policy? Niets met huilie te maken, het mag gewoonweg niet en we zijn geen platform om illegale dingen te bespreken.quote:
Nee hoor, ik zie het door een TR van een gebruiker, niets met hongerig te maken. Ik ga zo lunchen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef HostiHawaii het volgende:
@MaxWesterman,
Zie je wat ik bedoel? Ze zitten als hongerige wolven boven het topic.
Vieze mute-nazi's ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die stream verkracht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |