Ik game al jaren niet meer maar deze game trekt wel de aandacht. Ik krijg hier nu zin om een PS3 met GTA V te halen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:04 schreef byah het volgende:
best wel HD stream
http://instagib.tv/sethos
Hij rijd fucking kei hard tegen die auto en geen schade niks!!!?!??!quote:
ze hebben heel wat in de manier van lopen enzo gestoken ja. (vooral geleerd van hun vorige games tussen GTA 4 en 5)quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf die stream. Franklin kwam uit het water en zijn kleren waren nat en glimmend. Realisme echt wtf. Ook de algemene bewegingen en vooral de overgangen tussen de verschillende bewegingen.
als dat hard is ben ik de pausquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij rijd fucking kei hard tegen die auto en geen schade niks!!!?!??!
Je zou die botsing met die trein moeten zien, hele auto was aan gort. Het is gewoon realistischer geworden nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Giester het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zou die botsing met die trein moeten zien, hele auto was aan gort. Het is gewoon realistischer geworden nu.
je kan de voorkant van de auto niet eens zien Gquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Zat al in rdr.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf die stream. Franklin kwam uit het water en zijn kleren waren nat en glimmend. Realisme echt wtf. Ook de algemene bewegingen en vooral de overgangen tussen de verschillende bewegingen.
Jawelquote:Op donderdag 12 september 2013 16:38 schreef SoldMayor het volgende:
Als of ook maar een iemand hier hem voor dinsdag speelt.![]()
Ik calculeer dit shit realtime in mijn hoofd G!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je kan de voorkant van de auto niet eens zien G
nouja niet altijd waar. zijn ook momenten dat een auto van een berg af valt dat hij op zijn dak land en er amper damage is. maar daar kunnen ze uiteindelijk ook neit zo heel veel aan doen. Is natuurlijk ook gewoon de engine die of dan aangeeft ja je hebt m daar niet geraakt dus dan is ie niet zo ver kapot.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zou die botsing met die trein moeten zien, hele auto was aan gort. Het is gewoon realistischer geworden nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |