quote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer face first
goodbye cruel world
Eentje is een beetje murdura-stylo jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]. Zijn jouw hamsters ook van dat langharig werkschuw tuig?
Kraakt zeker ook het hok van die anderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje is een beetje murdura-stylo ja
Andere twee gewoon normaal
Stampt het nachthokje binnen en jaagt de anderen naar buitenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Kraakt zeker ook het hok van die anderen.
Omdat iedereen altijd dacht/denkt dat ik Pools ben. Ik hoopte dat dit de vraag 'ben je Pools' tegen zou gaan, maar helaas.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die ondertitel?
Waarom denken ze dat dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat iedereen altijd dacht/denkt dat ik Pools ben. Ik hoopte dat dit de vraag 'ben je Pools' tegen zou gaan, maar helaas.
Ben je nu echt....quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat iedereen altijd dacht/denkt dat ik Pools ben. Ik hoopte dat dit de vraag 'ben je Pools' tegen zou gaan, maar helaas.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]. Zijn jouw hamsters ook van dat langharig werkschuw tuig?
Oké leuk voor je johquote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Néé. Niks van dat alles. Gewoon NL
Da bliekt ehquote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hejje zo'n oostblokharses dan?
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kut antwoord
Nu mag Polen niet echt oostblok heten getuige hun grote verzet tegen alles wat met het oostblok te maken hadquote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hejje zo'n oostblokharses dan?
Wel mooie sovjetgebouwen daar daaromquote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu mag Polen niet echt oostblok heten getuige hun grote verzet tegen alles wat met het oostblok te maken had
Ongeveer net zo exotisch als een Belgquote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef Dven het volgende:
Ik ben ook Nederlands. En een beetje Duits. En een beetje Engels. Eigenlijk ben ik dus best een exotische verrassing.
Voor de gemiddelde chinees zal ik best exotisch zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer net zo exotisch als een Belg
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde chinees zal ik best exotisch zijn
so, what you're saying is dat 4ebe sowieso een kluns is¿quote:
yepquote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef wise het volgende:
[..]
so, what you're saying is dat 4ebe sowieso een kluns is¿
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef Salatrel het volgende:
4ebe is niet kaal. Verder lijkt het sprekend
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef wise het volgende:
[..]
so, what you're saying is dat 4ebe sowieso een kluns is¿
quote:
Wauw, tijd om te gaan slapen volgens mijquote:
Wauw shitquote:
Vandaag twee keer in de AH geweest, waar was je dangquote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe Moeder Natuur zulke schepsels creëert die perfectie benaderen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vandaag twee keer in de AH geweest, waar was je dang
Naaisquote:
hjbquote:
VeerEli weer op de haat-tour.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Die sokken zo uit je schoenen kan écht niet, vind ik.En wat zijn het, neppe Vans?
Jurkje an sich ook weinig boeiends en laat je figuur nogal recht lijken, vind ik.
Neh sorry, vind het niet zo'n succes.
Neejquote:
And it shall be done.. ofzoquote:
Mwah, ik vind het er over het algemeen niet slecht uit zien. En dan kom jij met zo'n 'passionele' reactie.quote:
Die sokken uit die schoenenquote:Op donderdag 12 september 2013 00:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het er over het algemeen niet slecht uit zien. En dan kom jij met zo'n 'passionele' reactie.![]()
Als je er geen verstand van hebt, shut up dan gewoonquote:Op donderdag 12 september 2013 00:19 schreef Id_do_her het volgende:
En wat zou ze dan moeten? Ze helemaal er zo in wurmen of zo?
Oh, dus ik mag mijn mening er niet over geven?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, shut up dan gewoonJe hebt daar speciale sokjes voor.
quote:
Ik geef alleen antwoord op jouw vraag. Jij mag die outfit best mooi vindenquote:Op donderdag 12 september 2013 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag mijn mening er niet over geven?
Oh, dan begreep ik het verkeerd. Nou ja, misschien had ze die sokken niet liggen of zo, dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op jouw vraag. Jij mag die outfit best mooi vinden
Maar je doet nu net alsof die sokken uit die schoenen de enige optie is, en dat is het gewoon niet
[ afbeelding ]
Zulke sokken dus.
Mensen die zulke sokken dragen mogen preventief geruimd worden, vind ikquote:Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op jouw vraag. Jij mag die outfit best mooi vinden
Maar je doet nu net alsof die sokken uit die schoenen de enige optie is, en dat is het gewoon niet
Sterker nog, ik wist niet beter dan dat dat een algemene 'no-go' was.
[ afbeelding ]
Zulke sokken dus.
Trek je zo je schoenen uit: "Hahaha, ik had jullie allemaal beet! Ik had wel sokken aan!"quote:Op donderdag 12 september 2013 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mensen die zulke sokken dragen mogen preventief geruimd worden, vind ik
Of je trekt zo je sokken uit en trekt zo je over-je-sokken-gebodypaintte schoenen mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Trek je zo je schoenen uit: "Hahaha, ik had jullie allemaal beet! Ik had wel sokken aan!"
Ik ben een voorstander van pantykousen ipv sokken. Gr. Grquote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een discussie over sokken.
Kan dat, VeerEli?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van pantykousen ipv sokken. Gr. Gr
Wit voetje halen en zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Of je trekt zo je sokken uit en trekt zo je over-je-sokken-gebodypaintte schoenen mee.
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kom met je kontje tegen me aanliggen dan
Oh, ik was me van geen kwaad bewust.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met blote benen niet, hoop ik toch.
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst jarretels gedragen met pantykousjesquote:Op donderdag 12 september 2013 00:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik was me van geen kwaad bewust.
Spannende date gehad? En dat van dat gedonder zou ik dan weer niet weten.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst jarretels gedragen met pantykousjesWat een gedonder is dat trouwens
Nee, shootquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Spannende date gehad? En dat van dat gedonder zou ik dan weer niet weten.
's cool mopquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
Veer, ik ga je morgen een foto van m'n outfit sturen, moet je even zeggen wat er allemaal mis mee is.
DM mag ook, geen punt.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zijn er nog niet en hell no dat die op fok komen btw
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:46 schreef -supergirl- het volgende:
He fck ik was vergeten dat ik het eerste uur vrij heb
Nou dan ga je gewoon een beetje huiswerk maken in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een schooldag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze Nederland zijn toekomstige leiders!quote:Op donderdag 12 september 2013 07:46 schreef -supergirl- het volgende:
He fck ik was vergeten dat ik het eerste uur vrij heb
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou dan ga je gewoon een beetje huiswerk maken in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een schooldag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze Nederland zijn toekomstige leiders!
Ik vraag je dan ook vriendelijk de netwerkkaart uit je laptop te scheuren, je telefoon in de Westerschelde te flikkeren en gewoon eens een keer met je neus de boeken in te gaan zodat je later de uitkering van mij en menig andere FOK!ker betalen kan.
Bij voorbaat dank.
nee, je ligt er zeker nog in he?quote:Op donderdag 12 september 2013 07:54 schreef Dven het volgende:
En NEE ik ben GODVERDOMME niet met het verkeerde been uit bed gestapt!
Technisch gezien lig ik er nog op, al zal over tien minuten de taxi hier al zijn om me naar dat helse kantoor te brengenquote:Op donderdag 12 september 2013 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
nee, je ligt er zeker nog in he?
Nou dan moet je gewoon maar eens opstaan in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een werkdag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze toekomstige leiders!quote:Op donderdag 12 september 2013 08:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Technisch gezien lig ik er nog op, al zal over tien minuten de taxi hier al zijn om me naar dat helse kantoor te brengen
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebtquote:Op donderdag 12 september 2013 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou dan moet je gewoon maar eens opstaan in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een werkdag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze toekomstige leiders!
Ik vraag je dan ook vriendelijk de netwerkkaart uit je laptop te scheuren, je telefoon in de Zwarte zee te flikkeren en gewoon eens een keer je werk te doen
Bij voorbaat dank.
waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebt
Keihard werken?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mee bezig ben?
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:54 schreef Dven het volgende:
En NEE ik ben GODVERDOMME niet met het verkeerde been uit bed gestapt!
Kantoorquote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebt
supergirl.quote:
geweldig!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sg
[..]
goed gaat het met de jobhunt?
[..]
mogguh
[..]
insgelijks
jij ookquote:
quote:
Koetsjie koetsjie koeequote:
whut.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Chai het volgende:
Lol kiwi's kan je gewoon me schil en al op eten, nooit geweten.
echt?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Chai het volgende:
Bananen ook maar dat doen we niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Chai het volgende:
Net gedaanquote:
Dat is wel een stuk taaier, dat verpest echt de beleving van het zachte binnenste.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bananen ook maar dat doen we niet.
*koetsquote:
Sorry hoor, gij ochtendmensquote:
Die haren van de kiwi verpesten anders ook de beleving van het binnenstequote:Op donderdag 12 september 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
Dat is wel een stuk taaier, dat verpest echt de beleving van het zachte binnenste.
Is de schil van een banaan dan ook stiekem nog eens supergezond trouwens?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die haren van de kiwi verpesten anders ook de beleving van het binnenste.
Vezels.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is de schil van een banaan dan ook stiekem nog eens supergezond trouwens?
Ja kokosnoten ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Chai het volgende:
GOEIEMORGEN DEZE MORGEN OHH WAT HEB IK WEER EEN ZIN IN DE DAG VANDAAG xD en dat om 07:30 bij het koffieapparaatquote:Op donderdag 12 september 2013 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, gij ochtendmens
inb4 melkreactiesquote:
hihi notenquote:
Ik zou jou wel voor mijn koetsje willen spannen hoorquote:
Ja maar dat kost meer moeite. Bij een kiwi is het juist omgekeerd, met schil eten is eenvoudiger.quote:
Geen idee, dan eet ik wel wat anders gezondsquote:Op donderdag 12 september 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is de schil van een banaan dan ook stiekem nog eens supergezond trouwens?
gewoon vitaminepillen schilt (hihi) suikersquote:Op donderdag 12 september 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, dan eet ik wel wat anders gezonds
Wat vinden jullie?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:46 schreef Fairybell het volgende:
Laatst had ik met een goede vriend een discussie over vriendschap in het algemeen. Hoewel ik zeker weet dat deze vriend te vertrouwen is, is er in het verleden veel gebeurd tussen mij en zogeheten "vrienden". Daarom heb ik voor mezelf een paar regels opgesteld die, wanneer ze worden overtreden, ervoor zorgen dat de vriendschap beeindigd wordt.
1. Mijn vriend gaat om met iemand die zich tegenover mij schofterig gedragen heeft. In dit geval gaat het niet altijd om een ex. Ik kan nog best begrijpen dat iemand in dubio zit als een relatie uitgaat. Maar ik heb eens meegemaakt dat iemand mij zeer grof heeft bejegend, waarna een "vriendin' alsnog met hem om bleef gaan. Ik vind dat het getuigt van respectloosheid als iemand het ok vindt dat zijn vrienden zo worden behandeld. Als iemand grof doet tegen een van mijn vrienden, is de vriendschap meteen over. Ik hoef geen mensen om mij heen die de mensen waarvan ik houd pijn doen.
2. Liegen en verzwijgen. Ik heb het hier niet om een leugentje om bestwil (die jurk staat je ééénig), maar echt liegen. Dingen verzwijgen die ik zou moeten weten (bijvoorbeeld dat mijn vriend vreemd zou gaan) vind ik niet kunnen.
3. Anderen belangrijker vinden dan mij. In mijn overkoepelende vriendengroep is iedereen even belangrijk. Natuurlijk zijn er verschillende "kliekjes" ontstaan door de jaren heen, maar ik weiger iemand buiten te sluiten. Waar ik dan ook een enorme hekel aan heb is als mensen je niet uitnodigen voor een feest, omdat ze bang zijn dat een andere "kliek' je niet zal mogen. Ik vind dit achterbaks gedrag. Ik nodig gewoon iedereen uit, en als ze elkaar niet mogen dan zijn er zat andere waar ze wel mee overweg kunnen. Trouwens, als jij denkt dat iemand mij niet zal mogen, wat denk je dan zelf over mij? Als ik in jouw ogen zo antisociaal ben kan je net zo goed niet met me omgaan.
4. Roddelen. Hoewel ik 23 ben lijkt dit nog steeds voor te komen. Laatst kwam ik er achter dat iemand waar ik bevriend mee was allemaal dingen doorvertelde. Ik heb de vriendschap direct verbroken. Ik zit toch niet in de brugklas?!
Wat zijn voor jullie no-gos?
Ik zou jou graag trekkenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou jou wel voor mijn koetsje willen spannen hoor
quote:
ik vind het ook triest dat ze zo'n topic opent als ze geen 13 meer isquote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef Fairybell het volgende:
Het is dan ook zeer triest dat ik zo'n topic moet openen terwijl ik ouder ben dan 13. Ik meen het. En ik trek het gewoon aan ofzo.
ben geen babyquote:
Lekkerquote:
Jij bent toch haar baby?quote:
Gewoon dwars door je bakkes, scheelt weer tandartskosten.quote:
Smeerlapquote:
Jij zegt het.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smeerlap![]()
En NEEE DAT HOUD IK NIET VOL.
nog maar 1 dagje![]()
![]()
Jij lust alle noten wel?quote:
Dat jij een smeerlap bent?quote:
Nee heel kieskeurig :Squote:
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jij een smeerlap bent?
UHM NEE DIE NIET.quote:
Klinkt als de beschrijving van een vrouwpersoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
Hoofdpijn, misselijk, pijnlijke huid, zwakke spieren..
Ik heb nu ook al een paar dagen hoofdpijn die niet voorbij lijkt te gaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
hihiquote:Op donderdag 12 september 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als de beschrijving van een vrouwpersoon.
Voorkeur?quote:
wijfquote:Op donderdag 12 september 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
Straks lekker naar huis. En dan hoef ik lekker geen seks te hebben door deze klachtenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als de beschrijving van een vrouwpersoon.
lucky bastard.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks lekker naar huis. En dan hoef ik lekker geen seks te hebben door deze klachten
Jaquote:
Ga vanavond daarentegen wel de openingsparty van een nieuwe club missen waar ik een VIP-uitnodiging voor hebquote:
Geschikt voor een fissa.quote:
I can'tquote:Op donderdag 12 september 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou geen nee zeggen tegen kfc btw.
*Knort
Als je daar graag eet moet je inderdaad wel een vies verken zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou geen nee zeggen tegen kfc btw.
*Knort
Je piept wel anders als je driemaal daags over dezelfde moetquote:
picsquote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je driemaal daags over dezelfde moet
IK WEL HOORquote:
Oke braboquote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je daar graag eet moet je inderdaad wel een vies verken zijn
"moet"quote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga maar zoeken in KPDquote:
Je moet helemaal niks, wat ben jij nou voor 'n slap watjequote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Brabo'squote:
Moeten ja. Anders chagrijnig wijf. Ze is dan ook vaak chagrijnigquote:
Nympho'squote:Op donderdag 12 september 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks, wat ben jij nou voor 'n slap watje
Je bent het met me eens he?quote:
Sowieso, vond het maar een raar iets.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent het met me eens he?
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe dik je nou bent.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Moeten ja. Anders chagrijnig wijf. Ze is dan ook vaak chagrijnig
Zoek een ander?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso, vond het maar een raar iets.
Saggo wijven.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
TWEE!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Saggo wijven.![]()
Wat heeft ze voor pluspunten?
wat zeg je? 4 daags weekend? oh jij niet?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee.. nog geen weekend.
Kak.
Nee hoor, buiten dat ben ik gelukkig met haar.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 september 2013 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee hoor, buiten dat ben ik gelukkig met haar.
Begrijp ik nou goed dat je haar 3x per dag moet neuken om haar humeur op peil te houden?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee hoor, buiten dat ben ik gelukkig met haar.
Zorgzaam, lief, intelligent, grappig, komen overeen in hobbies, goede baan, goede seks als het er dan toch is, ik mag met andere vrouwen naar bed zodat ik het langer dan twee maanden met iemand vol kan houden en ze is fucking lekkerquote:Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Saggo wijven.![]()
Wat heeft ze voor pluspunten?
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat zeg je? 4 daags weekend? oh jij niet?
tja een plantje moet je af en toe ook water gevenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je haar 3x per dag moet neuken om haar humeur op peil te houden?
Huur een jonge tuinman voor haar in.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zorgzaam, lief, intelligent, grappig, komen overeen in hobbies, goede baan, goede seks als het er dan toch is, ik mag met andere vrouwen naar bed zodat ik het langer dan twee maanden met iemand vol kan houden en ze is fucking lekker
Nou nee, ze heeft gewoon graag veel van me en haar libido is aan de behoorlijk hoge kant dus tsjaquote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je haar 3x per dag moet neuken om haar humeur op peil te houden?
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
ik mag met andere vrouwen naar bed zodat ik het langer dan twee maanden met iemand vol kan houden
Open relatie dus? Of mag zij niet met andere mannen copuleren?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zorgzaam, lief, intelligent, grappig, komen overeen in hobbies, goede baan, goede seks als het er dan toch is, ik mag met andere vrouwen naar bed zodat ik het langer dan twee maanden met iemand vol kan houden en ze is fucking lekker
so cornyquote:Op donderdag 12 september 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha doet me aan iemand denken.
quote:
Heerlijkquote:
faalquote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij kan zijn pik niet in zijn broek houden als hij een willekeurige vrouw ziet.
Die neukt gewoon andere mannen en geeft jou uit schuldgevoel maar de vrije hand met wat je nog kunt vangen naast haar.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou nee, ze heeft gewoon graag veel van me en haar libido is aan de behoorlijk hoge kant dus tsja
Snel verveeld en ben niet van plan door een relatie alle andere flirts en pleziertjes te laten verzieken.quote:
Als zij dat wil dan moet ze dat vooral doenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Open relatie dus? Of mag zij niet met andere mannen copuleren?
Mag iets genuanceerder maar zo kom je natuurlijk wel nonchalant en cool over.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij kan zijn pik niet in zijn broek houden als hij een willekeurige vrouw ziet.
Whatever makes you happyquote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Snel verveeld en ben niet van plan door een relatie alle andere flirts en pleziertjes te laten verzieken.
Ik?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:21 schreef Dven het volgende:
maar zo kom je natuurlijk wel nonchalant en cool over.
Denk niet dat dit ooit veranderen zal. Ben mijn hele leven niet anders gewend van m'n relatiesquote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whatever makes you happy![]()
Ik zou het niet kunnen, heb liever vastigheid, maar ik ben dan ook stokoud.
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
maar ik ben dan ook stokoud.
Gewoon Classicquote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whatever makes you happy![]()
Ik zou het niet kunnen, heb liever vastigheid, maar ik ben dan ook stokoud.
Ik vind loyaliteit wel fijnquote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk niet dat dit ooit veranderen zal. Ben mijn hele leven niet anders gewend van m'n relaties
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook stokoud.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, inderdaad.
zo houdt eenieder zijn eigen versie van 'loyaliteit' op na.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind loyaliteit wel fijn
Heb je deze gast ook weer hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die neukt gewoon andere mannen en geeft jou uit schuldgevoel maar de vrije hand met wat je nog kunt vangen naast haar.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 12 september 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
zo houdt eenieder zijn eigen versie van 'loyaliteit' op na.
boksquote:
Fijn dat we het eens zijnquote:
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn
okquote:
Waarom?quote:
Wel mooi dat je iemand hebt gevonden die er ook zo over denkt. Dat lijkt me niet makkelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
zo houdt eenieder zijn eigen versie van 'loyaliteit' op na.
Juistquote:
neem een labradorquote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je het wel steeds meer.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel mooi dat je iemand hebt gevonden die er ook zo over denkt. Dat lijkt me niet makkelijk.
vinkniemooiquote:
Dit is mijn derde vriendin waar ik langer dan een jaar mee samen ben (overige twee twee jaar) en met allen was het geen probleem. Breuk was dan ook om andere oorzakenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel mooi dat je iemand hebt gevonden die er ook zo over denkt. Dat lijkt me niet makkelijk.
Ik verwacht eigenlijk al van een FwB dat die geen anderen neukt. Al is het maar wegens soa risico's enzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je het wel steeds meer.
quote:
Ik wil 4 mannen.. welk geloof moet ik aanhangen?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef tetouaribo het volgende:
Bekeer je tot de islam dven. Je mag 4 vrouwen hebben.
Da ge een zeikzak bentquote:
dat mag een katholiek ook, zolang die vrouwen het maar niet van elkaar wetenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef tetouaribo het volgende:
ieee slet. Maar ik denk iets van kamasutra ofzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil 4 mannen.. welk geloof moet ik aanhangen?
Jij trouwt later ook met 4 vrouwen?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef tetouaribo het volgende:
Er was wel een waar vrouwen een harem konden opbouwen. Ik weet alleen even niet meer wat dat was.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh ja ohhhhh jaaa ben jij er zo een?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
ieee slet. Maar ik denk iets van kamasutra ofzo.
Bij de islam mag het ook als de vrouwen het weten..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mag een katholiek ook, zolang die vrouwen het maar niet van elkaar weten
scientologyquote:Op donderdag 12 september 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom nou, je hebt al zoveel moeite er één te vindenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
insert master key & crappy lockquote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh ja ohhhhh jaaa ben jij er zo een?
En die man is zeker geen slet he.. met zn 4 vrouwen ..
Kwestie van africhten.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Salatrel het volgende:
ik moet er niet aan denken meer dan 1 vrouw te hebben
Graag gedaanquote:
precies.Je moet ze gewoon onder de duim houden dan kunnen ze ook niet gaan rellen.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Anytime enzo
Insha allahquote:Op donderdag 12 september 2013 11:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij trouwt later ook met 4 vrouwen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Salatrel het volgende:
ik moet er niet aan denken meer dan 1 vrouw te hebben
Mij ook.. daarom mannen houden.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
Lijkt me trouwens vreselijk. 4 vrouwen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nou, je hebt al zoveel moeite er één te vinden
Zo simpel is hetquote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
precies.Je moet ze gewoon onder de duim houden dan kunnen ze ook niet gaan rellen.
Heb maar 2 duimen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
precies.Je moet ze gewoon onder de duim houden dan kunnen ze ook niet gaan rellen.
echt he. dat gekakel de hele tijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
Lijkt me trouwens vreselijk. 4 vrouwen.
vooral als ze gaan samenspannen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. dat gekakel de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |