quote:Op donderdag 12 september 2013 07:46 schreef -supergirl- het volgende:
He fck ik was vergeten dat ik het eerste uur vrij heb
Nou dan ga je gewoon een beetje huiswerk maken in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een schooldag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze Nederland zijn toekomstige leiders!quote:Op donderdag 12 september 2013 07:46 schreef -supergirl- het volgende:
He fck ik was vergeten dat ik het eerste uur vrij heb
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou dan ga je gewoon een beetje huiswerk maken in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een schooldag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze Nederland zijn toekomstige leiders!
Ik vraag je dan ook vriendelijk de netwerkkaart uit je laptop te scheuren, je telefoon in de Westerschelde te flikkeren en gewoon eens een keer met je neus de boeken in te gaan zodat je later de uitkering van mij en menig andere FOK!ker betalen kan.
Bij voorbaat dank.
nee, je ligt er zeker nog in he?quote:Op donderdag 12 september 2013 07:54 schreef Dven het volgende:
En NEE ik ben GODVERDOMME niet met het verkeerde been uit bed gestapt!
Technisch gezien lig ik er nog op, al zal over tien minuten de taxi hier al zijn om me naar dat helse kantoor te brengenquote:Op donderdag 12 september 2013 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
nee, je ligt er zeker nog in he?
Nou dan moet je gewoon maar eens opstaan in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een werkdag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze toekomstige leiders!quote:Op donderdag 12 september 2013 08:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Technisch gezien lig ik er nog op, al zal over tien minuten de taxi hier al zijn om me naar dat helse kantoor te brengen
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebtquote:Op donderdag 12 september 2013 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou dan moet je gewoon maar eens opstaan in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een werkdag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze toekomstige leiders!
Ik vraag je dan ook vriendelijk de netwerkkaart uit je laptop te scheuren, je telefoon in de Zwarte zee te flikkeren en gewoon eens een keer je werk te doen
Bij voorbaat dank.
waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebt
Keihard werken?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mee bezig ben?
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:54 schreef Dven het volgende:
En NEE ik ben GODVERDOMME niet met het verkeerde been uit bed gestapt!
Kantoorquote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |