Trek je zo je schoenen uit: "Hahaha, ik had jullie allemaal beet! Ik had wel sokken aan!"quote:Op donderdag 12 september 2013 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mensen die zulke sokken dragen mogen preventief geruimd worden, vind ik
Of je trekt zo je sokken uit en trekt zo je over-je-sokken-gebodypaintte schoenen mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Trek je zo je schoenen uit: "Hahaha, ik had jullie allemaal beet! Ik had wel sokken aan!"
Ik ben een voorstander van pantykousen ipv sokken. Gr. Grquote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een discussie over sokken.
Kan dat, VeerEli?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van pantykousen ipv sokken. Gr. Gr
Wit voetje halen en zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Of je trekt zo je sokken uit en trekt zo je over-je-sokken-gebodypaintte schoenen mee.
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kom met je kontje tegen me aanliggen dan
Oh, ik was me van geen kwaad bewust.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met blote benen niet, hoop ik toch.
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst jarretels gedragen met pantykousjesquote:Op donderdag 12 september 2013 00:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik was me van geen kwaad bewust.
Spannende date gehad? En dat van dat gedonder zou ik dan weer niet weten.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst jarretels gedragen met pantykousjesWat een gedonder is dat trouwens
Nee, shootquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Spannende date gehad? En dat van dat gedonder zou ik dan weer niet weten.
's cool mopquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
Veer, ik ga je morgen een foto van m'n outfit sturen, moet je even zeggen wat er allemaal mis mee is.
DM mag ook, geen punt.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zijn er nog niet en hell no dat die op fok komen btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |