quote:Op donderdag 12 september 2013 07:46 schreef -supergirl- het volgende:
He fck ik was vergeten dat ik het eerste uur vrij heb
Nou dan ga je gewoon een beetje huiswerk maken in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een schooldag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze Nederland zijn toekomstige leiders!quote:Op donderdag 12 september 2013 07:46 schreef -supergirl- het volgende:
He fck ik was vergeten dat ik het eerste uur vrij heb
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou dan ga je gewoon een beetje huiswerk maken in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een schooldag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze Nederland zijn toekomstige leiders!
Ik vraag je dan ook vriendelijk de netwerkkaart uit je laptop te scheuren, je telefoon in de Westerschelde te flikkeren en gewoon eens een keer met je neus de boeken in te gaan zodat je later de uitkering van mij en menig andere FOK!ker betalen kan.
Bij voorbaat dank.
nee, je ligt er zeker nog in he?quote:Op donderdag 12 september 2013 07:54 schreef Dven het volgende:
En NEE ik ben GODVERDOMME niet met het verkeerde been uit bed gestapt!
Technisch gezien lig ik er nog op, al zal over tien minuten de taxi hier al zijn om me naar dat helse kantoor te brengenquote:Op donderdag 12 september 2013 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
nee, je ligt er zeker nog in he?
Nou dan moet je gewoon maar eens opstaan in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een werkdag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze toekomstige leiders!quote:Op donderdag 12 september 2013 08:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Technisch gezien lig ik er nog op, al zal over tien minuten de taxi hier al zijn om me naar dat helse kantoor te brengen
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebtquote:Op donderdag 12 september 2013 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou dan moet je gewoon maar eens opstaan in plaats van zinloos zitten FOK!ken. Het is verdomme het begin van een werkdag en jij typt die verdomde drie letters alweer in op je browser, voor zover FOK! nog geen rechtstreekse link op je bureaublad heeft staan. Het moet eens afgelopen zijn met dat nonchalante gedrag van onze toekomstige leiders!
Ik vraag je dan ook vriendelijk de netwerkkaart uit je laptop te scheuren, je telefoon in de Zwarte zee te flikkeren en gewoon eens een keer je werk te doen
Bij voorbaat dank.
waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebt
Keihard werken?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mee bezig ben?
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:54 schreef Dven het volgende:
En NEE ik ben GODVERDOMME niet met het verkeerde been uit bed gestapt!
Kantoorquote:Op donderdag 12 september 2013 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Op kantoor behoor je te FOK!ken omdat je dan toch al geen toekomst meer hebt
supergirl.quote:
geweldig!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sg
[..]
goed gaat het met de jobhunt?
[..]
mogguh
[..]
insgelijks
jij ookquote:
quote:
Koetsjie koetsjie koeequote:
whut.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Chai het volgende:
Lol kiwi's kan je gewoon me schil en al op eten, nooit geweten.
echt?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Chai het volgende:
Bananen ook maar dat doen we niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Chai het volgende:
Net gedaanquote:
Dat is wel een stuk taaier, dat verpest echt de beleving van het zachte binnenste.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bananen ook maar dat doen we niet.
*koetsquote:
Sorry hoor, gij ochtendmensquote:
Die haren van de kiwi verpesten anders ook de beleving van het binnenstequote:Op donderdag 12 september 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
Dat is wel een stuk taaier, dat verpest echt de beleving van het zachte binnenste.
Is de schil van een banaan dan ook stiekem nog eens supergezond trouwens?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die haren van de kiwi verpesten anders ook de beleving van het binnenste.
Vezels.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is de schil van een banaan dan ook stiekem nog eens supergezond trouwens?
Ja kokosnoten ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Chai het volgende:
GOEIEMORGEN DEZE MORGEN OHH WAT HEB IK WEER EEN ZIN IN DE DAG VANDAAG xD en dat om 07:30 bij het koffieapparaatquote:Op donderdag 12 september 2013 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, gij ochtendmens
inb4 melkreactiesquote:
hihi notenquote:
Ik zou jou wel voor mijn koetsje willen spannen hoorquote:
Ja maar dat kost meer moeite. Bij een kiwi is het juist omgekeerd, met schil eten is eenvoudiger.quote:
Geen idee, dan eet ik wel wat anders gezondsquote:Op donderdag 12 september 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is de schil van een banaan dan ook stiekem nog eens supergezond trouwens?
gewoon vitaminepillen schilt (hihi) suikersquote:Op donderdag 12 september 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, dan eet ik wel wat anders gezonds
Wat vinden jullie?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:46 schreef Fairybell het volgende:
Laatst had ik met een goede vriend een discussie over vriendschap in het algemeen. Hoewel ik zeker weet dat deze vriend te vertrouwen is, is er in het verleden veel gebeurd tussen mij en zogeheten "vrienden". Daarom heb ik voor mezelf een paar regels opgesteld die, wanneer ze worden overtreden, ervoor zorgen dat de vriendschap beeindigd wordt.
1. Mijn vriend gaat om met iemand die zich tegenover mij schofterig gedragen heeft. In dit geval gaat het niet altijd om een ex. Ik kan nog best begrijpen dat iemand in dubio zit als een relatie uitgaat. Maar ik heb eens meegemaakt dat iemand mij zeer grof heeft bejegend, waarna een "vriendin' alsnog met hem om bleef gaan. Ik vind dat het getuigt van respectloosheid als iemand het ok vindt dat zijn vrienden zo worden behandeld. Als iemand grof doet tegen een van mijn vrienden, is de vriendschap meteen over. Ik hoef geen mensen om mij heen die de mensen waarvan ik houd pijn doen.
2. Liegen en verzwijgen. Ik heb het hier niet om een leugentje om bestwil (die jurk staat je ééénig), maar echt liegen. Dingen verzwijgen die ik zou moeten weten (bijvoorbeeld dat mijn vriend vreemd zou gaan) vind ik niet kunnen.
3. Anderen belangrijker vinden dan mij. In mijn overkoepelende vriendengroep is iedereen even belangrijk. Natuurlijk zijn er verschillende "kliekjes" ontstaan door de jaren heen, maar ik weiger iemand buiten te sluiten. Waar ik dan ook een enorme hekel aan heb is als mensen je niet uitnodigen voor een feest, omdat ze bang zijn dat een andere "kliek' je niet zal mogen. Ik vind dit achterbaks gedrag. Ik nodig gewoon iedereen uit, en als ze elkaar niet mogen dan zijn er zat andere waar ze wel mee overweg kunnen. Trouwens, als jij denkt dat iemand mij niet zal mogen, wat denk je dan zelf over mij? Als ik in jouw ogen zo antisociaal ben kan je net zo goed niet met me omgaan.
4. Roddelen. Hoewel ik 23 ben lijkt dit nog steeds voor te komen. Laatst kwam ik er achter dat iemand waar ik bevriend mee was allemaal dingen doorvertelde. Ik heb de vriendschap direct verbroken. Ik zit toch niet in de brugklas?!
Wat zijn voor jullie no-gos?
Ik zou jou graag trekkenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou jou wel voor mijn koetsje willen spannen hoor
quote:
ik vind het ook triest dat ze zo'n topic opent als ze geen 13 meer isquote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef Fairybell het volgende:
Het is dan ook zeer triest dat ik zo'n topic moet openen terwijl ik ouder ben dan 13. Ik meen het. En ik trek het gewoon aan ofzo.
ben geen babyquote:
Lekkerquote:
Jij bent toch haar baby?quote:
Gewoon dwars door je bakkes, scheelt weer tandartskosten.quote:
Smeerlapquote:
Jij zegt het.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smeerlap![]()
En NEEE DAT HOUD IK NIET VOL.
nog maar 1 dagje![]()
![]()
Jij lust alle noten wel?quote:
Dat jij een smeerlap bent?quote:
Nee heel kieskeurig :Squote:
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat jij een smeerlap bent?
UHM NEE DIE NIET.quote:
Klinkt als de beschrijving van een vrouwpersoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
Hoofdpijn, misselijk, pijnlijke huid, zwakke spieren..
Ik heb nu ook al een paar dagen hoofdpijn die niet voorbij lijkt te gaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
hihiquote:Op donderdag 12 september 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als de beschrijving van een vrouwpersoon.
Voorkeur?quote:
wijfquote:Op donderdag 12 september 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
Straks lekker naar huis. En dan hoef ik lekker geen seks te hebben door deze klachtenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als de beschrijving van een vrouwpersoon.
lucky bastard.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks lekker naar huis. En dan hoef ik lekker geen seks te hebben door deze klachten
Jaquote:
Ga vanavond daarentegen wel de openingsparty van een nieuwe club missen waar ik een VIP-uitnodiging voor hebquote:
Geschikt voor een fissa.quote:
I can'tquote:Op donderdag 12 september 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou geen nee zeggen tegen kfc btw.
*Knort
Als je daar graag eet moet je inderdaad wel een vies verken zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou geen nee zeggen tegen kfc btw.
*Knort
Je piept wel anders als je driemaal daags over dezelfde moetquote:
picsquote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je driemaal daags over dezelfde moet
IK WEL HOORquote:
Oke braboquote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je daar graag eet moet je inderdaad wel een vies verken zijn
"moet"quote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]