Wauw shitquote:
Vandaag twee keer in de AH geweest, waar was je dangquote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe Moeder Natuur zulke schepsels creëert die perfectie benaderen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vandaag twee keer in de AH geweest, waar was je dang
Naaisquote:
hjbquote:
VeerEli weer op de haat-tour.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Die sokken zo uit je schoenen kan écht niet, vind ik.En wat zijn het, neppe Vans?
Jurkje an sich ook weinig boeiends en laat je figuur nogal recht lijken, vind ik.
Neh sorry, vind het niet zo'n succes.
Neejquote:
And it shall be done.. ofzoquote:
Mwah, ik vind het er over het algemeen niet slecht uit zien. En dan kom jij met zo'n 'passionele' reactie.quote:
Die sokken uit die schoenenquote:Op donderdag 12 september 2013 00:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het er over het algemeen niet slecht uit zien. En dan kom jij met zo'n 'passionele' reactie.![]()
Als je er geen verstand van hebt, shut up dan gewoonquote:Op donderdag 12 september 2013 00:19 schreef Id_do_her het volgende:
En wat zou ze dan moeten? Ze helemaal er zo in wurmen of zo?
Oh, dus ik mag mijn mening er niet over geven?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, shut up dan gewoonJe hebt daar speciale sokjes voor.
quote:
Ik geef alleen antwoord op jouw vraag. Jij mag die outfit best mooi vindenquote:Op donderdag 12 september 2013 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag mijn mening er niet over geven?
Oh, dan begreep ik het verkeerd. Nou ja, misschien had ze die sokken niet liggen of zo, dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op jouw vraag. Jij mag die outfit best mooi vinden
Maar je doet nu net alsof die sokken uit die schoenen de enige optie is, en dat is het gewoon niet
[ afbeelding ]
Zulke sokken dus.
Mensen die zulke sokken dragen mogen preventief geruimd worden, vind ikquote:Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op jouw vraag. Jij mag die outfit best mooi vinden
Maar je doet nu net alsof die sokken uit die schoenen de enige optie is, en dat is het gewoon niet
Sterker nog, ik wist niet beter dan dat dat een algemene 'no-go' was.
[ afbeelding ]
Zulke sokken dus.
Trek je zo je schoenen uit: "Hahaha, ik had jullie allemaal beet! Ik had wel sokken aan!"quote:Op donderdag 12 september 2013 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mensen die zulke sokken dragen mogen preventief geruimd worden, vind ik
Of je trekt zo je sokken uit en trekt zo je over-je-sokken-gebodypaintte schoenen mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Trek je zo je schoenen uit: "Hahaha, ik had jullie allemaal beet! Ik had wel sokken aan!"
Ik ben een voorstander van pantykousen ipv sokken. Gr. Grquote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een discussie over sokken.
Kan dat, VeerEli?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van pantykousen ipv sokken. Gr. Gr
Wit voetje halen en zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Of je trekt zo je sokken uit en trekt zo je over-je-sokken-gebodypaintte schoenen mee.
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kom met je kontje tegen me aanliggen dan
Oh, ik was me van geen kwaad bewust.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met blote benen niet, hoop ik toch.
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst jarretels gedragen met pantykousjesquote:Op donderdag 12 september 2013 00:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik was me van geen kwaad bewust.
Spannende date gehad? En dat van dat gedonder zou ik dan weer niet weten.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst jarretels gedragen met pantykousjesWat een gedonder is dat trouwens
Nee, shootquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Spannende date gehad? En dat van dat gedonder zou ik dan weer niet weten.
's cool mopquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
Veer, ik ga je morgen een foto van m'n outfit sturen, moet je even zeggen wat er allemaal mis mee is.
DM mag ook, geen punt.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zijn er nog niet en hell no dat die op fok komen btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |