Zorgzaam, lief, intelligent, grappig, komen overeen in hobbies, goede baan, goede seks als het er dan toch is, ik mag met andere vrouwen naar bed zodat ik het langer dan twee maanden met iemand vol kan houden en ze is fucking lekkerquote:Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Saggo wijven.![]()
Wat heeft ze voor pluspunten?
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat zeg je? 4 daags weekend? oh jij niet?
tja een plantje moet je af en toe ook water gevenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je haar 3x per dag moet neuken om haar humeur op peil te houden?
Huur een jonge tuinman voor haar in.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zorgzaam, lief, intelligent, grappig, komen overeen in hobbies, goede baan, goede seks als het er dan toch is, ik mag met andere vrouwen naar bed zodat ik het langer dan twee maanden met iemand vol kan houden en ze is fucking lekker
Nou nee, ze heeft gewoon graag veel van me en haar libido is aan de behoorlijk hoge kant dus tsjaquote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je haar 3x per dag moet neuken om haar humeur op peil te houden?
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
ik mag met andere vrouwen naar bed zodat ik het langer dan twee maanden met iemand vol kan houden
Open relatie dus? Of mag zij niet met andere mannen copuleren?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zorgzaam, lief, intelligent, grappig, komen overeen in hobbies, goede baan, goede seks als het er dan toch is, ik mag met andere vrouwen naar bed zodat ik het langer dan twee maanden met iemand vol kan houden en ze is fucking lekker
so cornyquote:Op donderdag 12 september 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha doet me aan iemand denken.
quote:
Heerlijkquote:
faalquote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij kan zijn pik niet in zijn broek houden als hij een willekeurige vrouw ziet.
Die neukt gewoon andere mannen en geeft jou uit schuldgevoel maar de vrije hand met wat je nog kunt vangen naast haar.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou nee, ze heeft gewoon graag veel van me en haar libido is aan de behoorlijk hoge kant dus tsja
Snel verveeld en ben niet van plan door een relatie alle andere flirts en pleziertjes te laten verzieken.quote:
Als zij dat wil dan moet ze dat vooral doenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Open relatie dus? Of mag zij niet met andere mannen copuleren?
Mag iets genuanceerder maar zo kom je natuurlijk wel nonchalant en cool over.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij kan zijn pik niet in zijn broek houden als hij een willekeurige vrouw ziet.
Whatever makes you happyquote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Snel verveeld en ben niet van plan door een relatie alle andere flirts en pleziertjes te laten verzieken.
Ik?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:21 schreef Dven het volgende:
maar zo kom je natuurlijk wel nonchalant en cool over.
Denk niet dat dit ooit veranderen zal. Ben mijn hele leven niet anders gewend van m'n relatiesquote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whatever makes you happy![]()
Ik zou het niet kunnen, heb liever vastigheid, maar ik ben dan ook stokoud.
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
maar ik ben dan ook stokoud.
Gewoon Classicquote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whatever makes you happy![]()
Ik zou het niet kunnen, heb liever vastigheid, maar ik ben dan ook stokoud.
Ik vind loyaliteit wel fijnquote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk niet dat dit ooit veranderen zal. Ben mijn hele leven niet anders gewend van m'n relaties
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook stokoud.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, inderdaad.
zo houdt eenieder zijn eigen versie van 'loyaliteit' op na.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind loyaliteit wel fijn
Heb je deze gast ook weer hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die neukt gewoon andere mannen en geeft jou uit schuldgevoel maar de vrije hand met wat je nog kunt vangen naast haar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |