quote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer face first
goodbye cruel world
Eentje is een beetje murdura-stylo jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]. Zijn jouw hamsters ook van dat langharig werkschuw tuig?
Kraakt zeker ook het hok van die anderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje is een beetje murdura-stylo ja
Andere twee gewoon normaal
Stampt het nachthokje binnen en jaagt de anderen naar buitenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Kraakt zeker ook het hok van die anderen.
Omdat iedereen altijd dacht/denkt dat ik Pools ben. Ik hoopte dat dit de vraag 'ben je Pools' tegen zou gaan, maar helaas.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die ondertitel?
Waarom denken ze dat dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat iedereen altijd dacht/denkt dat ik Pools ben. Ik hoopte dat dit de vraag 'ben je Pools' tegen zou gaan, maar helaas.
Ben je nu echt....quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat iedereen altijd dacht/denkt dat ik Pools ben. Ik hoopte dat dit de vraag 'ben je Pools' tegen zou gaan, maar helaas.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]. Zijn jouw hamsters ook van dat langharig werkschuw tuig?
Oké leuk voor je johquote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Néé. Niks van dat alles. Gewoon NL
Da bliekt ehquote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hejje zo'n oostblokharses dan?
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kut antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |