abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131065985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te koken :') Maar als ik bestel, moet ik ook naar beneden om het aan te nemen.. Nu moet ik naar beneden om de oven aan te doen en die pizza er in te flikkeren :D
:') jesus.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:10:41 #277
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131066033
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

:') jesus.
Hou je smoel dicht jij
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_131066058
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:10 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hou je smoel dicht jij
Zou wel erg makkelijk zijn he, luie trien :(
pi_131066101
Heb gisteren pizza op. Nu weer trek in ;(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_131066117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te koken :') Maar als ik bestel, moet ik ook naar beneden om het aan te nemen.. Nu moet ik naar beneden om de oven aan te doen en die pizza er in te flikkeren :D
:')
  woensdag 11 september 2013 @ 18:26:31 #281
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131066499
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zou wel erg makkelijk zijn he, luie trien :(
Ik heet geen trien..
pi_131066601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:26 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik heet geen trien..
Hou je smoel dicht jij :)
  woensdag 11 september 2013 @ 18:38:21 #283
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131066789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hou je smoel dicht jij :)
Nee :)
pi_131066800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee :)
Waarom zeg je niks tegen Ally en wel tegen mij? Is it because I'm black"? ;(
pi_131067385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Omdat je lelijk bent. Ze voelt zich op haar gemak bij jou.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_131067650
Het verschil tussen schapen van vroeger en van nu? Vroeger zeiden ze alleen bah nu kunnen ze praten.
  woensdag 11 september 2013 @ 19:01:54 #287
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131067658
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 11 september 2013 @ 19:03:47 #288
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131067733
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wat moet ik tegen haar zeggen? En ja jij vieze bruine drol :)
pi_131067736
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Oh is dat het.
pi_131067749
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat moet ik tegen haar zeggen? En ja jij vieze bruine drol :)
Ja zij emogift op dezelfde post als ik deed :6
  woensdag 11 september 2013 @ 19:06:57 #291
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131067853
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja zij emogift op dezelfde post als ik deed :6
Maar jij zette er nog iets bij en dat stootte mij tegen de platte borst :)
pi_131067880
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  woensdag 11 september 2013 @ 19:33:13 #293
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_131069061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Maar jij zette er nog iets bij en dat stootte mij tegen de platte borst :)
Waarom eigenlijk die ondertitel?
pi_131069126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef Nestalgie het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik deel dit gevoel, zodra ik weer hier ben
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_131069162
Taaaaaaake me to the other sighhhhhht
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 11 september 2013 @ 19:35:47 #296
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_131069181
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Taaaaaaake me to the other sighhhhhht
sight?
pi_131069259
quote:
9s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

sight?
Oh .. Nee ;(
pi_131069276
:')
full stops and exclamation marks
pi_131069288
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik deel dit gevoel, zodra ik weer hier ben
oke
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_131069305
no hable ingles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')