quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te kokenMaar als ik bestel, moet ik ook naar beneden om het aan te nemen.. Nu moet ik naar beneden om de oven aan te doen en die pizza er in te flikkeren
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te kokenMaar als ik bestel, moet ik ook naar beneden om het aan te nemen.. Nu moet ik naar beneden om de oven aan te doen en die pizza er in te flikkeren
Ik heet geen trien..quote:Op woensdag 11 september 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel erg makkelijk zijn he, luie trien
Omdat je lelijk bent. Ze voelt zich op haar gemak bij jou.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je niks tegen Ally en wel tegen mij? Is it because I'm black"?
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je lelijk bent. Ze voelt zich op haar gemak bij jou.
Wat moet ik tegen haar zeggen? En ja jij vieze bruine drolquote:Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je niks tegen Ally en wel tegen mij? Is it because I'm black"?
Oh is dat het.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je lelijk bent. Ze voelt zich op haar gemak bij jou.
Ja zij emogift op dezelfde post als ik deedquote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat moet ik tegen haar zeggen? En ja jij vieze bruine drol
Maar jij zette er nog iets bij en dat stootte mij tegen de platte borstquote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zij emogift op dezelfde post als ik deed
Waarom eigenlijk die ondertitel?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar jij zette er nog iets bij en dat stootte mij tegen de platte borst
Ik deel dit gevoel, zodra ik weer hier benquote:
sight?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Taaaaaaake me to the other sighhhhhht
Oh .. Neequote:
okequote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deel dit gevoel, zodra ik weer hier ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |