Ja wat. Kunnen we daarna toch gewoon samen filmpje kijken en popcorn eten.quote:
Die had je ook met paardenrace.quote:
wel staand.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat. Kunnen we daarna toch gewoon samen filmpje kijken en popcorn eten.
haha jaquote:Op woensdag 11 september 2013 17:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die had je ook met paardenrace.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of ben jij dat niet? die gast heette ook che, stopte van alles in zijn anus
Dat jij zo bekrompen bent in je seksuele wereld en met wat anderen van je denken, zielige kneus.quote:
Wat ben jij afentoe toch een gruwelijk harde baasquote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat jij zo bekrompen bent in je seksuele wereld en met wat anderen van je denken, zielige kneus.
Gay met je behaarde beer vader, schaamt zich er ook voor zei die, schaamde zich nog meer voor z'n verstandelijk gehandicapte zoon.quote:
Protip : Iemand anders voor je laten lopenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben zo lui dat ik al 20 minuten uitstel om naar beneden te lopen en de oven aan te zetten.
Is niemand andersquote:Op woensdag 11 september 2013 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Protip : Iemand anders voor je laten lopen
Ai. Beter een restaurant bellen of ze iets willen thuisbezorgenquote:
Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te kokenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ai. Beter een restaurant bellen of ze iets willen thuisbezorgen
ben je ziek?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te kokenMaar als ik bestel, moet ik ook naar beneden om het aan te nemen.. Nu moet ik naar beneden om de oven aan te doen en die pizza er in te flikkeren
Hmm ik begrijp het. Beter sla je maar gewoon een avondje over met het nuttigen van voedsel dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te kokenMaar als ik bestel, moet ik ook naar beneden om het aan te nemen.. Nu moet ik naar beneden om de oven aan te doen en die pizza er in te flikkeren
Nee, gewoon afschuwelijk lui op 't moment.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hmm ik begrijp het. Beter sla je maar gewoon een avondje over met het nuttigen van voedsel dan.
kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 17:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon afschuwelijk lui op 't moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |