Mwoah. Geen fikse tepelschijven dus sowieso niet echt pompwaardigquote:
Doe normaal.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Geen fikse tepelschijven dus sowieso niet echt pompwaardig
Racist.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Val meer op blank maar ze is niet lelijk.
Puntige knieën ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah. Geen fikse tepelschijven dus sowieso niet echt pompwaardig
Die chick in de OP. Al weet ik niet hoe ze eruit ziet zonder doodgeshopt te zijn.quote:
Wellicht is ze dan blank.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Die chick in de OP. Al weet ik niet hoe ze eruit ziet zonder doodgeshopt te zijn.
Wow.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Die chick in de OP. Al weet ik niet hoe ze eruit ziet zonder doodgeshopt te zijn.
hahaahhahhahaha ;pquote:
ohjeequote:Op woensdag 11 september 2013 12:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben geen bi, maar vind het wel een mooie meid.
is standaardquote:Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe kan iets zo slecht geschreven worden idd.
Niet dat ik daar over kan oordelen maar die stukjes van djeez zijn idd wel altijd heeeeel slecht, jaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe kan iets zo slecht geschreven worden idd.
heb je ons advies opgevolgd?quote:
Wat.quote:
mur en ik zijn niet zomaar fokkersquote:
dit dusquote:Op woensdag 11 september 2013 13:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook nooit op de fp.
dat djeez bagger produceertquote:
klopt van alle fokkers zijn jullie nog wel de laatste van wie ik advies aan zou nemenquote:Op woensdag 11 september 2013 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mur en ik zijn niet zomaar fokkers
Awwwquote:Op woensdag 11 september 2013 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij verhoogt het gemiddelde enigszins.
Wat lief, wat is dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij verhoogt het gemiddelde enigszins.
doe eens een linkje naar een artikel van jou..quote:
Past niet in de lijn bij jouw doorgaandse opmerkingen dus snap haar reactie welquote:
Our house it has a crowdquote:Op woensdag 11 september 2013 13:44 schreef Che_ het volgende:
[..]lijkt meer op jou met die bril
en was jij niet juist degene die zulke foto's maakte in toilet
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Our house it has a crowd
There's always something happening
And it's usually quite loud
Our mum she's so house-proud
Nothing ever slows her down
And a mess is not allowed
/Che_quote:Op woensdag 11 september 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Our house it has a crowd
There's always something happening
And it's usually quite loud
Our mum she's so house-proud
Nothing ever slows her down
And a mess is not allowed
verstandigquote:
Ja jullie zijn mijn stylisten.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mur en ik zijn niet zomaar fokkers
[..]
dit dus
Ik zou toch voor pittig kort gaan, misschien met een rode lok? Dat is helemaal hip en happening!quote:
of paarsquote:Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou toch voor pittig kort gaan, misschien met een rode lok? Dat is helemaal hip en happening!
Is meer het sushi type.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:00 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
zou hamburgers voor haar maken
Doe ik wel wanneer ik 40 word oke? Herinner me eraan!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou toch voor pittig kort gaan, misschien met een rode lok? Dat is helemaal hip en happening!
ben je 16?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Doe ik wel wanneer ik 40 word oke? Herinner me eraan!
Was dat niet die fokker die een filmpje maakte over het feit dat hij geband was voor een topic in ONZ met de titel "Stel je bent een kankermongool"?quote:
geen idee.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat niet die fokker die een filmpje maakte over het feit dat hij geband was voor een topic in ONZ met de titel "Stel je bent een kankermongool?"?
wel alleen als je gesettled en uitgezakt bentquote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Doe ik wel wanneer ik 40 word oke? Herinner me eraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
ahw 4ebe als kleine dreumesEn 4ebe nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet dit haar moeder zijn.
[ afbeelding ]
En dit haar zus:quote:Op woensdag 11 september 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet dit haar moeder zijn.
[ afbeelding ]
Klinkt bekend iig.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat niet die fokker die een filmpje maakte over het feit dat hij geband was voor een topic in ONZ met de titel "Stel je bent een kankermongool"?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dit haar zus:
[ afbeelding ]
Ik ook maar er zijn nog maar weinig dingen die ik de moeite waard vind om te bestellen. Ze moeten een Subway delivery service oprichten.quote:
Neequote:Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook maar er zijn nog maar weinig dingen die ik de moeite waard vind om te bestellen. Ze moeten een Subway delivery service oprichten.
ik ga verhuizen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:41 schreef Chloroform het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/subway-arnhem-willemsplein
HOLY SHIT FUCKING CHRIST BALLS.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
Waarschijnlijk ook meest luie want Subway is nog geen vijf minuten fietsen, MAAR FUCK YOU.
Haha.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]Volgens mij is er geen in mijn stad.
Ik hoop dat je een bloedprop in je nek krijgt, waardoor je de rest van je leven enkel nog je ogen kan bewegen.quote:
Wilde net aanbieden dat je wel bij mij mag komen om samen Subwaybroodjes te eten, maar als het zo moet, laat maar.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een bloedprop in je nek krijgt, waardoor je de rest van je leven enkel nog je ogen kan bewegen.
MAAR NIET DOODGAAT HOOR!
Hahaquote:Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een bloedprop in je nek krijgt, waardoor je de rest van je leven enkel nog je ogen kan bewegen.
MAAR NIET DOODGAAT HOOR!
Ik veronderstel dat het op dit punt te laat is om mijn excuses aan te bieden en een footlong van je neus af te knabbelen?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde net aanbieden dat je wel bij mij mag komen om samen Subwaybroodjes te eten, maar als het zo moet, laat maar.
Ja, dit kun je nooit meer goedmaken.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat het op dit punt te laat is om mijn excuses aan te bieden en een footlong van je neus af te knabbelen?
zelf niet met een nakende vrouw die een bel blaast in de vorm van een penis?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit kun je nooit meer goedmaken.
Wat? je hebt ook steak 'n cheesequote:
Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelf niet met een nakende vrouw die een bel blaast in de vorm van een penis?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Insomnia op de Oculus rift
klopt, maar ik vind subway gewoon een beetje de apple van de broodjeszaken: overpriced en geen idee waar het zo populair isquote:
Tja, het is een keten.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind subway gewoon een beetje de apple van de broodjeszaken: overpriced en geen idee waar het zo populair is
Subwaybroodjes besteld via de Thuisbezorgd-app op mijn witte iPhone 5.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind subway gewoon een beetje de apple van de broodjeszaken: overpriced en geen idee waar het zo populair is
jij mag datquote:Op woensdag 11 september 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subwaybroodjes besteld via de Thuisbezorgd-app op mijn witte iPhone 5.
gruwelijk hard gekomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subwaybroodjes besteld via de Thuisbezorgd-app op mijn witte iPhone 5.
Ahw.quote:
Lekker.quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je?
maar goed dat ik mijn zin niet afmaaktequote:
Oh wow. Ik dacht dat we een band aan het opbouwen waren nu, maar nee oké.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed dat ik mijn zin niet afmaakte
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow. Ik dacht dat we een band aan het opbouwen waren nu, maar nee oké.
dat idee heb ik ook al een paar keer gehad, echter werd dit weer genadeloos door jou neergehaaldquote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow. Ik dacht dat we een band aan het opbouwen waren nu, maar nee oké.
Zul je wel verdiend hebben dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook al een paar keer gehad, echter werd dit weer genadeloos door jou neergehaald
Nope, ik ben bang dat mijn xbox binnenkort dood is, dus ik twijfel nog voor welke console ik hem wil, en of ik er dan gelijk een console bijkoop.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hahahaha gvd.Heb je 'm pre-ordered?
waaraan dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zul je wel verdiend hebben dan.
Ahw.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, ik ben bang dat mijn xbox binnenkort dood is, dus ik twijfel nog voor welke console ik hem wil, en of ik er dan gelijk een console bijkoop.![]()
Jij? en welke console?
zou dr doen in de luchtquote:Op woensdag 11 september 2013 15:05 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=160436300826792
maar als ik hem voor de xbox haalquote:Op woensdag 11 september 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.RIP. Maar je moet 'm sowieso kopen want dan kun je spelen en dan uiteindelijk PS4 kopen.
Nee, maar mijn broer wel alleen hij gaat zaterdag op vakantie dus kan ik 'm mooi vast jatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je dan nú kunt spelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar als ik hem voor de xbox haal![]()
Wat moet ik dan met ps4
En wat is hier bijzonder aan?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:05 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=160436300826792
ohhhhhquote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat je dan nú kunt spelen.
Of nou ja.
Straks.
Ja, en dan als next-gen consoles er zijn PS4 halen en ergens goedkoop Xbox 360 op de kop tikken.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhhhhIk zit in dubio.
![]()
gewoon nu voor de xbox scoren of noh?
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet bijzonder voor een stoere boy zoals jij toch.
Ze doet bungeejumpen, ik zie het bijzondere er even inderdaad niet van inquote:Op woensdag 11 september 2013 15:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 15:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
Moest lachen toen ik opeens 2Nutz zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Kom spelen op mijn Wii.quote:
Ga jij gta halenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.RIP. Maar je moet 'm sowieso kopen want dan kun je spelen en dan uiteindelijk PS4 kopen.
Nee, maar mijn broer wel alleen hij gaat zaterdag op vakantie dus kan ik 'm mooi vast jatten.
Mjah, ik denk dat ik dit maar ga doen ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en dan als next-gen consoles er zijn PS4 halen en ergens goedkoop Xbox 360 op de kop tikken.
Wil wel ergens anders mee spelen met je.quote:
#Didthisin2005quote:Op woensdag 11 september 2013 15:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mag jij met mijn joystick spelen
#2nutz #uwatchin?
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mag jij met mijn joystick spelen
#2nutz #uwatchin?
Goed zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat ik dit maar ga doen ja.
Met mijn Subwaybroodjes zeker.quote:[..]
Wil wel ergens anders mee spelen met je.
Que?quote:
Geeft niet, zolang jij het maar doetquote:Op woensdag 11 september 2013 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Oh. M'n smooth.gif doet 't niet.
Zal jou eens doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geeft niet, zolang jij het maar doet
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens doen.
#playahplayon
Be gentlequote:Op woensdag 11 september 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens doen.
#playahplayon
quote:
quote:Ze stond als aan de grond genageld: geschokt zag ze hoe een kloppende roede door de brievenbus met zijn ene oog de gang in keek.
Zustertjes willen kale klotenquote:
quote:De zustertjes en piemelogen in het Drachtster ziekenhuis Nij Smellinghe zijn er een beetje flauw van dat er telkens mannen met harige kloten op de behandeltafel liggen.
Komt dit uit een Bouquet-reeks ofzo?quote:
quote:
lijkt me pijnlijkquote:De dame rukte de deur open, waarna de piemelzwaaier met de staart tussen de benen afdroop.
Wat.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt dit uit een Bouquet-reeks ofzo?
Wat.quote:
ele gekquote:Op woensdag 11 september 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zustertjes willen kale kloten
[..]
ik ga deze dansmoves oefenenquote:
nee, grotendeels nederlanderquote:Op woensdag 11 september 2013 15:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij een Griek of een Italiaan?
en nog een beetje duitserquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah oke, omdat je username bijna mijn echte naam is.
dat kan.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah oke, omdat je username bijna mijn echte naam is.
Film die shitquote:
Moest wel op te overleven in de harde straten van mijn rustige dorp.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rebels hoor, ken je ook niet anders.
Ik heb 3 namen, jij kent alleen de eerste. Nou dimmen anders post ik je naaktpics.quote:
Oh, dat ben ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan.
vroeger was dat mijn naam binnen het team. tegenwoordig hebben we er een griek bij zitten (giannis) en werkt dat vrij verwarrend
doe het !quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 3 namen, jij kent alleen de eerste. Nou dimmen anders post ik je naaktpics.
[..]
Oh, dat ben ik.
Nu noemt men je gewoon weer Adje?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe het !
en in dat geval: sorry als ik iets naars over je heb gezegd hier, maar zorg dat je vanavond eens niet te laat komt
Het is *helaquote:
nee, daar hebben we er ook al 1 vanquote:Op woensdag 11 september 2013 16:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu noemt men je gewoon weer Adje?
koeliequote:
Kook Egyptisch/Soedanees voor me.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Broodje Pom hmmm so good
dWc, was net hindAH om 15:15 where u at?
Ik heb hier geen respons op.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb geen kookgereiquote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Kook Egyptisch/Soedanees voor me.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jij niet want je bent nog maagdelijker dan Lizzie Mcguirequote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier wel eens soa test gedaan?
Alleen bij de GGD of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier wel eens soa test gedaan?
Jonge, als je nou gewoon even normaal antwoord maak ik mijn verhaal af.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij niet want je bent nog maagdelijker dan Lizzie Mcguire
Bij welke instantie dan ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen bij de GGD of bedoel je dat niet?
Nee man, nooit nodig geweest ben ook nog maagdquote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij welke instantie dan ook.
maak je verhaal nou maar af, flikkermanquote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jonge, als je nou gewoon even normaal antwoord maak ik mijn verhaal af.
Iedereen hier denk ik?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij welke instantie dan ook.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had een tijdje geleden gehoord van een klasgenoot die soa test liet doen, bij hem gingen ze met een wattenstafje zijn plasbuis binnen. Zou dit gebeuren door een vrouw denkje?
Ik zit te denken om me te laten testen.
Dat is ouderwets man. Je kunt ook een plasje inleveren.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had een tijdje geleden gehoord van een klasgenoot die soa test liet doen, bij hem gingen ze met een wattenstafje zijn plasbuis binnen. Zou dit gebeuren door een vrouw denkje?
Waar werd hij op getestquote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Daarvoor lever je gewoon wat urine in. Niet liegen over dat je met mensen in het echte leven praat. We weten allemaal dat het niet waar is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Chlamydia dacht ik, hij had jeuk aan zijn ballen en plasbuis na een ONS.
Ik weet het niet zeker, hij was bang voor chlamydia zei hij. Ik heb serieus met die klasgenoot gepraat.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarvoor lever je gewoon wat urine in. Niet liegen over dat je met mensen in het echte leven praat. We weten allemaal dat het niet waar is.
NIET LIEGENquote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, hij was bang voor chlamydia zei hij. Ik heb serieus met die klasgenoot gepraat.
Dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is ouderwets man. Je kunt ook een plasje inleveren.
het gaat mij om de procedure van testen dommekutquote:
Laat je ook testen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man, nooit nodig geweest ben ook nog maagd
De extreme varianten zijn ook niet zo 'casual'.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Niet voor alles trouwens. Maar wel voor de meest gangbare dingen, en bij de rest merk je het wel.
JE HEBT NIET MET EEN ANDER PERSOON GEPRAATquote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het gaat mij om de procedure van testen dommekut
Anders zoek je het even op. Weet je ten minste ook dat het antwoord kloptquote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het gaat mij om de procedure van testen dommekut
Dit heb je al gevraagdquote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef Nestalgie het volgende:
Dames en heren CB en Wd hadden toch een relatie??
Je maakt mij wel nieuwsgierig ja, dat je haar zo onderspuit terwijl ze met een wattenstaafje bezig isquote:
penislepra enzo dat merk je wel, is een test niet echt voor nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
De extreme varianten zijn ook niet zo 'casual'.
al 2 jaarquote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef Nestalgie het volgende:
Dames en heren CB en Wd hadden toch een relatie??
sukkelquote:
ok prima maar heb nog steeds niks met wd hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij bent straks de sukkel, ik heb kassa l gebeld
kifesh jijquote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ok prima maar heb nog steeds niks met wd hoor
Wha?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:04 schreef Gridlok het volgende:
Che_ is toch die vieze flikker die in kpd post?
Wow dat trok je interesse wel hequote:Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of ben jij dat niet? die gast heette ook che, stopte van alles in zijn anus
Nou, ik sta wel open voor experimenteren ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow dat trok je interesse wel he
Ik nietquote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, ik sta wel open voor experimenteren ja.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, ik sta wel open voor experimenteren ja.
Niet als je door twee leernichten tegen de grond gedrukt wordt terwijl de derde je broek omlaag trekt.quote:
quote:
I see what you did there.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet als je door twee leernichten tegen de grond gedrukt wordt terwijl de derde je broek omlaag trekt.
Dan sta ik er toch nog steeds niet voor openquote:Op woensdag 11 september 2013 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet als je door twee leernichten tegen de grond gedrukt wordt terwijl de derde je broek omlaag trekt.
Wil jij die derde leernicht zijn die mortaxx verkracht?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there.
Ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil jij die derde leernicht zijn die mortaxx verkracht?
Ja wat. Kunnen we daarna toch gewoon samen filmpje kijken en popcorn eten.quote:
Die had je ook met paardenrace.quote:
wel staand.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat. Kunnen we daarna toch gewoon samen filmpje kijken en popcorn eten.
haha jaquote:Op woensdag 11 september 2013 17:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die had je ook met paardenrace.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of ben jij dat niet? die gast heette ook che, stopte van alles in zijn anus
Dat jij zo bekrompen bent in je seksuele wereld en met wat anderen van je denken, zielige kneus.quote:
Wat ben jij afentoe toch een gruwelijk harde baasquote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat jij zo bekrompen bent in je seksuele wereld en met wat anderen van je denken, zielige kneus.
Gay met je behaarde beer vader, schaamt zich er ook voor zei die, schaamde zich nog meer voor z'n verstandelijk gehandicapte zoon.quote:
Protip : Iemand anders voor je laten lopenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben zo lui dat ik al 20 minuten uitstel om naar beneden te lopen en de oven aan te zetten.
Is niemand andersquote:Op woensdag 11 september 2013 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Protip : Iemand anders voor je laten lopen
Ai. Beter een restaurant bellen of ze iets willen thuisbezorgenquote:
Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te kokenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ai. Beter een restaurant bellen of ze iets willen thuisbezorgen
ben je ziek?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te kokenMaar als ik bestel, moet ik ook naar beneden om het aan te nemen.. Nu moet ik naar beneden om de oven aan te doen en die pizza er in te flikkeren
Hmm ik begrijp het. Beter sla je maar gewoon een avondje over met het nuttigen van voedsel dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb al een pizza gehaald omdat ik al te lui was om te kokenMaar als ik bestel, moet ik ook naar beneden om het aan te nemen.. Nu moet ik naar beneden om de oven aan te doen en die pizza er in te flikkeren
Nee, gewoon afschuwelijk lui op 't moment.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hmm ik begrijp het. Beter sla je maar gewoon een avondje over met het nuttigen van voedsel dan.
kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 17:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon afschuwelijk lui op 't moment.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heet geen trien..quote:Op woensdag 11 september 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel erg makkelijk zijn he, luie trien
Omdat je lelijk bent. Ze voelt zich op haar gemak bij jou.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je niks tegen Ally en wel tegen mij? Is it because I'm black"?
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je lelijk bent. Ze voelt zich op haar gemak bij jou.
Wat moet ik tegen haar zeggen? En ja jij vieze bruine drolquote:Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je niks tegen Ally en wel tegen mij? Is it because I'm black"?
Oh is dat het.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Omdat je lelijk bent. Ze voelt zich op haar gemak bij jou.
Ja zij emogift op dezelfde post als ik deedquote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat moet ik tegen haar zeggen? En ja jij vieze bruine drol
Maar jij zette er nog iets bij en dat stootte mij tegen de platte borstquote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zij emogift op dezelfde post als ik deed
Waarom eigenlijk die ondertitel?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar jij zette er nog iets bij en dat stootte mij tegen de platte borst
Ik deel dit gevoel, zodra ik weer hier benquote:
sight?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Taaaaaaake me to the other sighhhhhht
Oh .. Neequote:
okequote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deel dit gevoel, zodra ik weer hier ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |