maak je verhaal nou maar af, flikkermanquote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jonge, als je nou gewoon even normaal antwoord maak ik mijn verhaal af.
Iedereen hier denk ik?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij welke instantie dan ook.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had een tijdje geleden gehoord van een klasgenoot die soa test liet doen, bij hem gingen ze met een wattenstafje zijn plasbuis binnen. Zou dit gebeuren door een vrouw denkje?
Ik zit te denken om me te laten testen.
Dat is ouderwets man. Je kunt ook een plasje inleveren.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had een tijdje geleden gehoord van een klasgenoot die soa test liet doen, bij hem gingen ze met een wattenstafje zijn plasbuis binnen. Zou dit gebeuren door een vrouw denkje?
Waar werd hij op getestquote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Daarvoor lever je gewoon wat urine in. Niet liegen over dat je met mensen in het echte leven praat. We weten allemaal dat het niet waar is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Chlamydia dacht ik, hij had jeuk aan zijn ballen en plasbuis na een ONS.
Ik weet het niet zeker, hij was bang voor chlamydia zei hij. Ik heb serieus met die klasgenoot gepraat.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarvoor lever je gewoon wat urine in. Niet liegen over dat je met mensen in het echte leven praat. We weten allemaal dat het niet waar is.
NIET LIEGENquote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, hij was bang voor chlamydia zei hij. Ik heb serieus met die klasgenoot gepraat.
Dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is ouderwets man. Je kunt ook een plasje inleveren.
het gaat mij om de procedure van testen dommekutquote:
Laat je ook testen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man, nooit nodig geweest ben ook nog maagd
De extreme varianten zijn ook niet zo 'casual'.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Niet voor alles trouwens. Maar wel voor de meest gangbare dingen, en bij de rest merk je het wel.
JE HEBT NIET MET EEN ANDER PERSOON GEPRAATquote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het gaat mij om de procedure van testen dommekut
Anders zoek je het even op. Weet je ten minste ook dat het antwoord kloptquote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het gaat mij om de procedure van testen dommekut
Dit heb je al gevraagdquote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef Nestalgie het volgende:
Dames en heren CB en Wd hadden toch een relatie??
Je maakt mij wel nieuwsgierig ja, dat je haar zo onderspuit terwijl ze met een wattenstaafje bezig isquote:
penislepra enzo dat merk je wel, is een test niet echt voor nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
De extreme varianten zijn ook niet zo 'casual'.
al 2 jaarquote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef Nestalgie het volgende:
Dames en heren CB en Wd hadden toch een relatie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |