quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah oke, omdat je username bijna mijn echte naam is.
dat kan.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah oke, omdat je username bijna mijn echte naam is.
Film die shitquote:
Moest wel op te overleven in de harde straten van mijn rustige dorp.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rebels hoor, ken je ook niet anders.
Ik heb 3 namen, jij kent alleen de eerste. Nou dimmen anders post ik je naaktpics.quote:
Oh, dat ben ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan.
vroeger was dat mijn naam binnen het team. tegenwoordig hebben we er een griek bij zitten (giannis) en werkt dat vrij verwarrend
doe het !quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 3 namen, jij kent alleen de eerste. Nou dimmen anders post ik je naaktpics.
[..]
Oh, dat ben ik.
Nu noemt men je gewoon weer Adje?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe het !
en in dat geval: sorry als ik iets naars over je heb gezegd hier, maar zorg dat je vanavond eens niet te laat komt
Het is *helaquote:
nee, daar hebben we er ook al 1 vanquote:Op woensdag 11 september 2013 16:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu noemt men je gewoon weer Adje?
koeliequote:
Kook Egyptisch/Soedanees voor me.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Broodje Pom hmmm so good
dWc, was net hindAH om 15:15 where u at?
Ik heb hier geen respons op.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb geen kookgereiquote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Kook Egyptisch/Soedanees voor me.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jij niet want je bent nog maagdelijker dan Lizzie Mcguirequote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier wel eens soa test gedaan?
Alleen bij de GGD of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier wel eens soa test gedaan?
Jonge, als je nou gewoon even normaal antwoord maak ik mijn verhaal af.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij niet want je bent nog maagdelijker dan Lizzie Mcguire
Bij welke instantie dan ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen bij de GGD of bedoel je dat niet?
Nee man, nooit nodig geweest ben ook nog maagdquote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij welke instantie dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |