ok prima maar heb nog steeds niks met wd hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij bent straks de sukkel, ik heb kassa l gebeld
kifesh jijquote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ok prima maar heb nog steeds niks met wd hoor
Wha?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:04 schreef Gridlok het volgende:
Che_ is toch die vieze flikker die in kpd post?
Wow dat trok je interesse wel hequote:Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of ben jij dat niet? die gast heette ook che, stopte van alles in zijn anus
Nou, ik sta wel open voor experimenteren ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow dat trok je interesse wel he
Ik nietquote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, ik sta wel open voor experimenteren ja.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, ik sta wel open voor experimenteren ja.
Niet als je door twee leernichten tegen de grond gedrukt wordt terwijl de derde je broek omlaag trekt.quote:
quote:
I see what you did there.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet als je door twee leernichten tegen de grond gedrukt wordt terwijl de derde je broek omlaag trekt.
Dan sta ik er toch nog steeds niet voor openquote:Op woensdag 11 september 2013 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet als je door twee leernichten tegen de grond gedrukt wordt terwijl de derde je broek omlaag trekt.
Wil jij die derde leernicht zijn die mortaxx verkracht?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there.
Ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil jij die derde leernicht zijn die mortaxx verkracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |