doe eens een linkje naar een artikel van jou..quote:
Past niet in de lijn bij jouw doorgaandse opmerkingen dus snap haar reactie welquote:
Our house it has a crowdquote:Op woensdag 11 september 2013 13:44 schreef Che_ het volgende:
[..]lijkt meer op jou met die bril
en was jij niet juist degene die zulke foto's maakte in toilet
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Our house it has a crowd
There's always something happening
And it's usually quite loud
Our mum she's so house-proud
Nothing ever slows her down
And a mess is not allowed
/Che_quote:Op woensdag 11 september 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Our house it has a crowd
There's always something happening
And it's usually quite loud
Our mum she's so house-proud
Nothing ever slows her down
And a mess is not allowed
verstandigquote:
Ja jullie zijn mijn stylisten.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mur en ik zijn niet zomaar fokkers
[..]
dit dus
Ik zou toch voor pittig kort gaan, misschien met een rode lok? Dat is helemaal hip en happening!quote:
of paarsquote:Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou toch voor pittig kort gaan, misschien met een rode lok? Dat is helemaal hip en happening!
Is meer het sushi type.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:00 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
zou hamburgers voor haar maken
Doe ik wel wanneer ik 40 word oke? Herinner me eraan!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou toch voor pittig kort gaan, misschien met een rode lok? Dat is helemaal hip en happening!
ben je 16?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Doe ik wel wanneer ik 40 word oke? Herinner me eraan!
Was dat niet die fokker die een filmpje maakte over het feit dat hij geband was voor een topic in ONZ met de titel "Stel je bent een kankermongool"?quote:
geen idee.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat niet die fokker die een filmpje maakte over het feit dat hij geband was voor een topic in ONZ met de titel "Stel je bent een kankermongool?"?
wel alleen als je gesettled en uitgezakt bentquote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Doe ik wel wanneer ik 40 word oke? Herinner me eraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
ahw 4ebe als kleine dreumesEn 4ebe nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet dit haar moeder zijn.
[ afbeelding ]
En dit haar zus:quote:Op woensdag 11 september 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet dit haar moeder zijn.
[ afbeelding ]
Klinkt bekend iig.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat niet die fokker die een filmpje maakte over het feit dat hij geband was voor een topic in ONZ met de titel "Stel je bent een kankermongool"?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dit haar zus:
[ afbeelding ]
Ik ook maar er zijn nog maar weinig dingen die ik de moeite waard vind om te bestellen. Ze moeten een Subway delivery service oprichten.quote:
Neequote:Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook maar er zijn nog maar weinig dingen die ik de moeite waard vind om te bestellen. Ze moeten een Subway delivery service oprichten.
ik ga verhuizen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:41 schreef Chloroform het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/subway-arnhem-willemsplein
HOLY SHIT FUCKING CHRIST BALLS.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
Waarschijnlijk ook meest luie want Subway is nog geen vijf minuten fietsen, MAAR FUCK YOU.
Haha.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]Volgens mij is er geen in mijn stad.
Ik hoop dat je een bloedprop in je nek krijgt, waardoor je de rest van je leven enkel nog je ogen kan bewegen.quote:
Wilde net aanbieden dat je wel bij mij mag komen om samen Subwaybroodjes te eten, maar als het zo moet, laat maar.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een bloedprop in je nek krijgt, waardoor je de rest van je leven enkel nog je ogen kan bewegen.
MAAR NIET DOODGAAT HOOR!
Hahaquote:Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een bloedprop in je nek krijgt, waardoor je de rest van je leven enkel nog je ogen kan bewegen.
MAAR NIET DOODGAAT HOOR!
Ik veronderstel dat het op dit punt te laat is om mijn excuses aan te bieden en een footlong van je neus af te knabbelen?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde net aanbieden dat je wel bij mij mag komen om samen Subwaybroodjes te eten, maar als het zo moet, laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |