Ik kan jou geen pm sturen, omdat ik nog maar pas lid ben. Zou jij jouw email adres kunnen pm'en?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef Salatrel het volgende:
als ik niet actief ben op het forum spendeer ik mijn tijd aan theezakjes origami
Hij neemt je een beetje bij de neus, zo gaat dat hier. Verwacht dus niet al te veel zinnige reacties.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:37 schreef RachelBerry het volgende:
[..]
Ik kan jou geen pm sturen, omdat ik nog maar pas lid ben. Zou jij jouw email adres kunnen pm'en?
daar is niets bijzonders aanquote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ben een man maar doe me als hobby op internet overal voor als vrouw.
Raar.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij neemt je een beetje bij de neus, zo gaat dat hier. Verwacht dus niet al te veel zinnige reacties.
Hater.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij neemt je een beetje bij de neus, zo gaat dat hier. Verwacht dus niet al te veel zinnige reacties.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hater.
Dit hebben Salatrel en se vrouwtje vorige weekende nog saampjes in elkaar geflanst.We hebben een heel kluppie waar we allemaal mooie dingetjes make.
[ afbeelding ]
En loop je ook op hoge hakken door het huis in lingerie om het nog geloofwaardiger te maken?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ben een man maar doe me als hobby op internet overal voor als vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |