abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130343649
Hee Mensen,

Ik zit met lastig probleem en hoop dat jullie mij advies kunnen geven.

Mijn vriend waarmee ik een jaar samen ben en samenwoon komt nu ineens een soort van in zijn puberteit. Hij is begin 20. Ik ben zijn eerste vriendin, (2e meisje waarmee hij seks heeft) en hij zegt dat hij spanning wil en gewoon andere meisjes wilt neuken.

Nu hebben we daar uitgebreid over gesproken en geprobeerd ene oplossing te zoeken maar dat kwam uit op heel veel trio's gaan doen. Ik wil dat eigenlijk helemaal niet maar ik wil hem ook niet kwijt. We hebben iets heel moois en maken nooit ruzie, we willen dit allebei niet opgeven. Echter kan hij zichzelf bijna niet in bedwang houden en is hij bang dat hij vreemd zal gaan.

Ik hou zielsveels van deze man, voor mij is hij de man van mijn dromen.
Het ding is, als ik hem kwijt raak dan doet dat enorm veel pijn en ik heb geen vrienden waar ik op terug kan vallen, zijn vrienden zijn mijn vrienden geworden. ook heb ik geen ouders.. niks of niemand om op terug te vallen. Ik ben zoo bang! Hoe moet ik / wij hier uit komen?

Help?
xxxx
pi_130343659
wat een lutser zeg.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130343678
quote:
Ik hou zielsveels van deze man, voor mij is hij de man van mijn dromen.
Dachten we dat niet allemaal toen we nog zo jong waren? Dat het toch echt het meisje van onze dromen was?

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_130343691
Lozen die gast!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130343702
oei... lastige situatie.
pi_130343703
Lozen, makkelijk gezegd als je van iemand houd...
xxxx
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:34:20 #7
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_130343725
Één woord voor jouw vriend: Opsodemieteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:33 schreef missinda het volgende:
Dan vraag ik me af of hij ook zoveel van jou houdt.
power to the people
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:34:23 #8
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_130343728
Hij houd niet van jou en ziet je meer als iemand waarmee hij regelmatig seks mee kan hebben. Als er tussendoor een ander iemand komt is dat mooi meegenomen.

Lekker makkelijk, zo'n vaste basis ^O^
pi_130343766
eigenlijk kan je maar een ding doen...
- heb zijn gang laten gaan en een 'open relatie' met hem aangaan en dan zelf ook meer erop uit gaan, nieuwe vrienden maken en ook andere jongens leren kennen.

Het heeft geen zin om hem te verbieden... uiteindelijk wil ie het zoooo graag.. dus gaat ie het ook doen.

andere optie is om het uit te maken, maar ik zou voor tussen oplossing gaan, kijken hoe dat bevalt en dan misschien toch uitmaken en verder gaan...
pi_130343768
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:31 schreef missinda het volgende:
Nu hebben we daar uitgebreid over gesproken en geprobeerd ene oplossing te zoeken maar dat kwam uit op heel veel trio's gaan doen.
Als dat de enige oplossing is die hij kan bedenken, dan zijn de gevoelens die jij hebt niet wederzijds.
Who motivates the motivator?
pi_130343795
quote:
Nu hebben we daar uitgebreid over gesproken en geprobeerd ene oplossing te zoeken maar dat kwam uit op heel veel trio's gaan doen. Ik wil dat eigenlijk helemaal niet
En dat heb je ook gezegd?

Veel succes trouwens met het regelen van VVM trio's...
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:36:14 #12
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130343801
Zeg dat ie of volwassen moet worden of op kan donderen.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:37:27 #13
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130343838
Wat een egoïst :N

Je kunt weinig anders doen dan kappen met de relatie.
Je wil niet dat hij met anderen gaat neuken, heel logisch.
Maar denk je niet dat hij het dan stiekem gaat doen? Dat gaat toch aan hem knagen en zijn drang zal steeds groter worden.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130343844
Hoppa weg ermee...dat is blijkbaar niet de man van je dromen als jij een relatie iets ziet als exclusiefs tussen twee mensen. :P Kan hij zijn pubertijd najagen en jij op zoek naar iemand die alleen jou wil.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130343846
En even tussendoor, samenwonen op je 20e? Serieus?
Who motivates the motivator?
pi_130343861
Ik denk niet dat het zo zwart/wit is als hier nu gesteld wordt door de meeste. Ik ben zelf al sinds mijn 13e met mijn vriend en heb ook wel eens gedacht 'kon ik maar', ik kan me voorstellen dat mijn vriend die gedachtes ook wel eens gehad heeft. Blijkbaar vertrouwd hij je zo erg dat hij het toch hardop uitgesproken heeft. Ik snap dat je het absoluut niet wilt, ik zou het als het er op neerkomt ook niet in de praktijk willen brengen, maar ik denk niet dat je al te boos op hem moet worden. Dan duw je hem alleen maar verder van je af. Blijf vooral praten met elkaar en leg hem uit wat het voor jouw zou beteken als hij het toch doet. Misschien is het gevoel maar een 'fase' en gaat het vanzelf over.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:38:37 #17
206580 Luxuria
pi_130343876
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
En even tussendoor, samenwonen op je 20e? Serieus?
Volgens mij is TS zo iemand die iedereen om haar heen heeft laten vallen voor haar vriendje. Alleen nog maar alles met hem samen doet.
pi_130343883
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:33 schreef missinda het volgende:
ik zou mijn vriendin al dumpen als zij dergelijke gevoelens zou kenbaar maken. maar jij bent dus compleet afhankelijk van deze gast? zo ja, tijd om iets te gaan doen dan.
Hier staat niets.
pi_130343908
Lieverd, hij probeert je te manipuleren. Doe alsjeblieft geen trio's tegen je zin, je zal niet de eerste zijn die een relatie door zoiets kapot ziet gaan.

Het is eigenlijk heel simpel: of hij houdt z'n pik in z'n broek en is trouw aan jou, of de relatie wordt verbroken zodat hij lekker er op los kan neuken.
pi_130343917
quote:
Echter kan hij zichzelf bijna niet in bedwang houden en is hij bang dat hij vreemd zal gaan.
Lol, wat een slappeling.
pi_130343920
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Prospos het volgende:

[..]

ik zou mijn vriendin al dumpen als zij dergelijke gevoelens zou kenbaar maken. maar jij bent dus compleet afhankelijk van deze gast? zo ja, tijd om iets te gaan doen dan.
Beter dat je zoiets kan bespreken in een goede relatie, iedereen heeft wel eens een zwak moment en ik denk dat juist erover praten kan helpen om het te voorkomen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:41:02 #22
206580 Luxuria
pi_130343961
Trouwens hij is begin 20 en jullie hebben een jaar een relatie, wat heeft hij al die tijd ervoor dan gedaan als hij nu opeens rond wil gaan neuken?
pi_130343968
dean: - heb zijn gang laten gaan en een 'open relatie' met hem aangaan en dan zelf ook meer erop uit gaan, nieuwe vrienden maken en ook andere jongens leren kennen.

Dat is misschien wel een goed idee, maar ik vind dat heel moeilijk.

Ik weet dat hij wel van me houd maar niet zo veel als ik van hem. Hij is sowieso een man met weinig emoties. Maar ik weet dat hij echt om me geeft, hij heeft me al met zoveel geholpen in mijn leven.
(ik heb stemmingswisselingen) Hij laat me positiever denken en alles.

Samenwonen op mijn 20e, ja mijn thuissituatie was fucked up gezien het feit dat mijn moeder schizofreen is.

Het ding is.. deze man is zo eerlijk tegen me
xxxx
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:41:29 #24
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130343976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Beter dat je zoiets kan bespreken in een goede relatie, iedereen heeft wel eens een zwak moment en ik denk dat juist erover praten kan helpen om het te voorkomen.
Praten is tot daar aan toe, maar dit is een ultimatum.
Ok stelletje hokboeren
pi_130343980
Laat hem lekker gaan :') Je hebt hier helemaal niks aan.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat wil je voorkomen dan? Dat hij andere vrouwen wil neuken? Seks willen met leuke vrouwen is een redelijk basale emotie voor mannen en dat ga je niet zomaar uitzetten, zeker niet als je niet veel vrouwen hebt gehad.

Deze gast moet je maar gewoon lekker zijn gang laten gaan, en als hij uitgeraasd is moet hij een ander zoeken. Hier heb je zelf niks aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')