Dachten we dat niet allemaal toen we nog zo jong waren? Dat het toch echt het meisje van onze dromen was?quote:Ik hou zielsveels van deze man, voor mij is hij de man van mijn dromen.
Dan vraag ik me af of hij ook zoveel van jou houdt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:33 schreef missinda het volgende:
Lozen, makkelijk gezegd als je van iemand houd...
Als dat de enige oplossing is die hij kan bedenken, dan zijn de gevoelens die jij hebt niet wederzijds.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:31 schreef missinda het volgende:
Nu hebben we daar uitgebreid over gesproken en geprobeerd ene oplossing te zoeken maar dat kwam uit op heel veel trio's gaan doen.
En dat heb je ook gezegd?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:31 schreef missinda het volgende:
Nu hebben we daar uitgebreid over gesproken en geprobeerd ene oplossing te zoeken maar dat kwam uit op heel veel trio's gaan doen. Ik wil dat eigenlijk helemaal niet
Volgens mij is TS zo iemand die iedereen om haar heen heeft laten vallen voor haar vriendje. Alleen nog maar alles met hem samen doet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
En even tussendoor, samenwonen op je 20e? Serieus?
ik zou mijn vriendin al dumpen als zij dergelijke gevoelens zou kenbaar maken. maar jij bent dus compleet afhankelijk van deze gast? zo ja, tijd om iets te gaan doen dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:33 schreef missinda het volgende:
Lozen, makkelijk gezegd als je van iemand houd...
Lol, wat een slappeling.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:31 schreef missinda het volgende:
Echter kan hij zichzelf bijna niet in bedwang houden en is hij bang dat hij vreemd zal gaan.
Beter dat je zoiets kan bespreken in een goede relatie, iedereen heeft wel eens een zwak moment en ik denk dat juist erover praten kan helpen om het te voorkomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Prospos het volgende:
[..]
ik zou mijn vriendin al dumpen als zij dergelijke gevoelens zou kenbaar maken. maar jij bent dus compleet afhankelijk van deze gast? zo ja, tijd om iets te gaan doen dan.
Praten is tot daar aan toe, maar dit is een ultimatum.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter dat je zoiets kan bespreken in een goede relatie, iedereen heeft wel eens een zwak moment en ik denk dat juist erover praten kan helpen om het te voorkomen.
Wat wil je voorkomen dan? Dat hij andere vrouwen wil neuken? Seks willen met leuke vrouwen is een redelijk basale emotie voor mannen en dat ga je niet zomaar uitzetten, zeker niet als je niet veel vrouwen hebt gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter dat je zoiets kan bespreken in een goede relatie, iedereen heeft wel eens een zwak moment en ik denk dat juist erover praten kan helpen om het te voorkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |