Ja, dit kun je nooit meer goedmaken.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat het op dit punt te laat is om mijn excuses aan te bieden en een footlong van je neus af te knabbelen?
zelf niet met een nakende vrouw die een bel blaast in de vorm van een penis?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit kun je nooit meer goedmaken.
Wat? je hebt ook steak 'n cheesequote:
Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelf niet met een nakende vrouw die een bel blaast in de vorm van een penis?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Insomnia op de Oculus rift
klopt, maar ik vind subway gewoon een beetje de apple van de broodjeszaken: overpriced en geen idee waar het zo populair isquote:
Tja, het is een keten.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind subway gewoon een beetje de apple van de broodjeszaken: overpriced en geen idee waar het zo populair is
Subwaybroodjes besteld via de Thuisbezorgd-app op mijn witte iPhone 5.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind subway gewoon een beetje de apple van de broodjeszaken: overpriced en geen idee waar het zo populair is
jij mag datquote:Op woensdag 11 september 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subwaybroodjes besteld via de Thuisbezorgd-app op mijn witte iPhone 5.
gruwelijk hard gekomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subwaybroodjes besteld via de Thuisbezorgd-app op mijn witte iPhone 5.
Ahw.quote:
Lekker.quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je?
maar goed dat ik mijn zin niet afmaaktequote:
Oh wow. Ik dacht dat we een band aan het opbouwen waren nu, maar nee oké.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed dat ik mijn zin niet afmaakte
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow. Ik dacht dat we een band aan het opbouwen waren nu, maar nee oké.
dat idee heb ik ook al een paar keer gehad, echter werd dit weer genadeloos door jou neergehaaldquote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow. Ik dacht dat we een band aan het opbouwen waren nu, maar nee oké.
Zul je wel verdiend hebben dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook al een paar keer gehad, echter werd dit weer genadeloos door jou neergehaald
Nope, ik ben bang dat mijn xbox binnenkort dood is, dus ik twijfel nog voor welke console ik hem wil, en of ik er dan gelijk een console bijkoop.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hahahaha gvd.Heb je 'm pre-ordered?
waaraan dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zul je wel verdiend hebben dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |