Ditquote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind loyaliteit wel fijn
Iddquote:Op donderdag 12 september 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
zo houdt eenieder zijn eigen versie van 'loyaliteit' op na.
boksquote:
Fijn dat we het eens zijnquote:
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn
okquote:
Waarom?quote:
Wel mooi dat je iemand hebt gevonden die er ook zo over denkt. Dat lijkt me niet makkelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
zo houdt eenieder zijn eigen versie van 'loyaliteit' op na.
Juistquote:
neem een labradorquote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind loyaliteit wel fijn
Tegenwoordig hoor je het wel steeds meer.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel mooi dat je iemand hebt gevonden die er ook zo over denkt. Dat lijkt me niet makkelijk.
vinkniemooiquote:
Dit is mijn derde vriendin waar ik langer dan een jaar mee samen ben (overige twee twee jaar) en met allen was het geen probleem. Breuk was dan ook om andere oorzakenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel mooi dat je iemand hebt gevonden die er ook zo over denkt. Dat lijkt me niet makkelijk.
Ik verwacht eigenlijk al van een FwB dat die geen anderen neukt. Al is het maar wegens soa risico's enzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je het wel steeds meer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |