quote:Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen enkele vogel is lief
BEK HOUDENquote:Op woensdag 11 september 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
meeuwen
als je de zee in gaat vreten ze je eten op als je het niet donders goed hebt verstopt
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die twieten wel lief. Net of ze lachen.
[ afbeelding ]
Leuke beestjes ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die twieten wel lief. Net of ze lachen.
[ afbeelding ]
Jij vindt mijn catharinaparkiet niet lief?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen enkele vogel is lief

Ik zal even voor je zoekenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij vindt mijn catharinaparkiet niet lief?
[ afbeelding ]
Kijk dan toch
Wat is dit voor gemuteerd kuikenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij vindt mijn catharinaparkiet niet lief?
[ afbeelding ]
Kijk dan toch
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor gemuteerd kuiken
Deze heb je zeker gekocht in de omgeving van een kern reactorquote:
Het was wel in de buurt van Doel jaquote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze heb je zeker gekocht in de omgeving van een kern reactorserieus dit is volgens mij een nieuw ras joh. Wat een abomination van een beest..
Omdat je mij hebt gevraagd de TT te wijzigen naar Heino...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het een opperbaas is. Daarom.
Waarom stel jij deze vraag eigenlijk![]()
Mit freundlichen grussen,
Heinofan86
[ afbeelding ]
Jij moet geen vraagtekens plaatsen als het om Heino gaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat je mij hebt gevraagd de TT te wijzigen naar Heino...
Liever verander je van toon...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet geen vraagtekens plaatsen als het om Heino gaat.
Heeft die een jaar terug niet ergens verschrikkelijk vals gezongen tijdens een of ander gala of zoiets?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het een opperbaas is. Daarom.
Waarom stel jij deze vraag eigenlijk![]()
Mit freundlichen grussen,
Heinofan86
[ afbeelding ]
Hehe nee, ik ben niet zo strengquote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie je nu echt aan het hoofd van de tafel tegen 1 van je kinderen![]()
Ze moesten je met u aansprekenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe nee, ik ben niet zo streng
Dat doen ze volgens mij allemaal in België.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze moesten je met u aanspreken
Ja dat weer wel. Maar ze zijn gewoon lief als ik er ben.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze moesten je met u aanspreken
Gvd.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyron heeft gelijk.
[ afbeelding ]
Birds with arms is, en blijft mijn favoriete search.
Hallo Stijn, kijk dubbeltje op zn kant van gisteren terug. Topshow.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemiddag.
Louis van Gaal is een debiel.
Ik vind zijn stoere imago maar niks. Ik mag mijzelf absoluut nog geen fan noemen, maar juist door zijn oude imago was hij al wel altijd bij mij bekend. Dit past hem gewoon beter.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino gaat even vissen
[ afbeelding ]
ZWIJGquote:Op woensdag 11 september 2013 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe nee, ik ben niet zo streng
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo Stijn, kijk dubbeltje op zn kant van gisteren terug. Topshow.
Je kan je toch nog prima vermaken met FM13 man.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo FM pas in december? Wat zijn dat voor grappen en grollen?
Ik krijg ze nu wel ineens allemaal teruggekaatst hequote:Op woensdag 11 september 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn stoere imago maar niks. Ik mag mijzelf absoluut nog geen fan noemen, maar juist door zijn oude imago was hij al wel altijd bij mij bekend. Dit past hem gewoon beter.
[ afbeelding ]
[..]
ZWIJG
Ik moest er gelijk aan denken.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Kon ik die een keer gebruiken, vergeet ik het.
Wartaal. Ik wil een nieuwe.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan je toch nog prima vermaken met FM13 man.
veranderen om het veranderen, je lijkt wel een vrouw en haar interieurquote:Op woensdag 11 september 2013 15:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zin in een nieuwe interface, wat wijzigingen hier en daar etc.
Booooommmm.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
veranderen om het veranderen, je lijkt wel een vrouw en haar interieur
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren op RTL 4 nog een topshow gezien. Pauper gezin met 6 kinderen, die man had een eigen "bedrijf" waarvoor hij keyboard ging spelen op feestjes terwijl hij er niks van kon, vrouw deed 2 dagen in de week afwassen, hadden een schuld van 55 k en gaven iedere maand 3.5k uit terwijl er ongeveer 16 tot 1700 binnen kwamZe hadden zelfs de spaarrekening van de kinderen uitgegeven
![]()
Uiteindelijk komen ze met een oplossing maar daarvoor moesten ze allebei gaan werken, weigeren ze dat gewoon omdat die man met "z'n kindje" bezig wil zijn en die vrouw houdt niet genoeg tijd over voor leuke dingen als ze meer gaat werken![]()
Ach ja, kunnen wij over een paar jaar hun schuld aflossen
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Apart, zijn ogen wisselen af en toe van kleur.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn stoere imago maar niks. Ik mag mijzelf absoluut nog geen fan noemen, maar juist door zijn oude imago was hij al wel altijd bij mij bekend. Dit past hem gewoon beter.
[ afbeelding ]
[..]
ZWIJG
Zesjescultuur, dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er ook wel een beetje moeite mee ja. al weerhoudt dat me er niet van om hem 18 oktober op te zoeken in sittardquote:Op woensdag 11 september 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ZWIJG
Misschien omdat ik al live heb kennis mogen maken met zijn nieuwe imago dat ik dit meer kan waarderen. Het pakt toch beter uit in het echt.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ZWIJG
ik ben zoo jaloersquote:Op woensdag 11 september 2013 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien omdat ik al live heb kennis mogen maken met zijn nieuwe imago dat ik dit meer kan waarderen. Het pakt toch beter uit in het echt.
http://www.oktoberfeestsi(...)iesten/62-heino-bandquote:Op woensdag 11 september 2013 15:46 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er ook wel een beetje moeite mee ja. al weerhoudt dat me er niet van om hem 18 oktober op te zoeken in sittard
Ben jij ook Heinojugend Stijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom geef je mij de schuld
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
In de collectie van de echte fan mag dit niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Dit volgende moet je niet zien als een aanval, maar een opvoedkundig leerproces:quote:Op woensdag 11 september 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik verdiep me momenteel meer in de Nederlandse politiek voor Maatschappijwetenschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Wat leer je over een partij als de PVV?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik verdiep me momenteel meer in de Nederlandse politiek voor Maatschappijwetenschappen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit volgende moet je niet zien als een aanval, maar een opvoedkundig leerproces:Ik bemoei me nergens op een verkeerde manier mee, jammer RonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat Geert Wilders het leuk vindt om ''De bevolking vindt...'' te gebruiken in zijn debatvoeringen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat leer je over een partij als de PVV?
Het is ook niet voor niks dat zijn blauwe dagen geteld zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens op een verkeerde manier mee, jammer Ron.
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom geef je mij de schuld
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZWIJG.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens op een verkeerde manier mee, jammer Ron.
de hele week ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.oktoberfeestsi(...)iesten/62-heino-band
Wel een stuk tekst wat Heino zijn status, reputatie en vooral zijn talent eer aan doet. Maar 15 euro entree, en dan nog een reis richting Sittard...
Het is overigens wel de 16de.
Dan klopt je boek niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik leer ook dat Mark Rutte er voor kan zorgen dat hij Nederland als dictatuur kan maken.
Apart, hoe zou hij dat moeten doen?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik leer ook dat Mark Rutte er voor kan zorgen dat hij Nederland als dictatuur kan maken.
HEINOJUGEND zei ik analfabeet schepsel dat je er bent.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Jugend'' staat voor jeugd.
Ik val onder de noemer jeugd.
ZWIJG
Voor je het weet begint Knut zijn gal over mij te spuwen omdat mijn financiële plaatje niet helemaal aansluit.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
de hele week ziet er wel leuk uit
http://puu.sh/4oCio.png
Ik ben jongvolwassen met met 18 jaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HEINOJUGEND zei ik analfabeet schepsel dat je er bent.
Gelukkig. Spreek jij Stijn even toe, ik ben helemaal klaar met dat knaapje.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef Tyron het volgende:
Hallo allemaal.
Tyron hier.
Ja, echt waar.
Houd je kopquote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HEINOJUGEND zei ik analfabeet schepsel dat je er bent.
met met = zonder?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet begint Knut zijn gal over mij te spuwen omdat mijn financiële plaatje niet helemaal aansluit.
Al is het wel een voordeel dat het door de weeks is omtrent het OV.
[..]
Ik ben jongvolwassen met met 18 jaar.
herfstvakantie allesquote:Op woensdag 11 september 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet begint Knut zijn gal over mij te spuwen omdat mijn financiële plaatje niet helemaal aansluit.
Al is het wel een voordeel dat het door de weeks is omtrent het OV.
[..]
Ik ben jongvolwassen met met 18 jaar.
Puberteit heb jij ook gehad.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Stijn is de laatste tijd erg vervelend.
Ik overweeg z'n account te sluiten.
Ik breng het even naar achteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelukkig. Spreek jij Stijn even toe, ik ben helemaal klaar met dat knaapje.
Jij en iets sluiten, dat levert soms verrassende resultaten op.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Ik zou dit toejuichen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Ik werd zo door een collega genoemd toen ik om een update van een project vroeg.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij en iets sluiten, dat levert soms verrassende resultaten op.
Henk was van de mannenliefde?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werd zo door een collega genoemd toen ik om een update van een project vroeg.
Ik: Hey Henk, stuur mij dat projectenoverzicht nog eens door?
Henk: Komt eraan knaapje.
Ik: .....
Dan voel je je echt even een knaapje van een jaar of 8...
quote:KNVB: Doel blijft halve finale
Over de doelstelling bij het WK deed Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal van de KNVB, niet moeilijk: "Die is vastgelegd in ons beleidsplan 2009-2014 en is nog altijd een plaats bij de laatste vier."
"Dat is onze ambitie en die past ook goed bij het Nederlandse voetbal", aldus Van Oostveen. "We lopen nu eenmaal graag met onze borst vooruit. Maar je moet wel realistisch blijven. We hebben de lat destijds hoog gelegd. Uit de praktijk moet nog blijken of een plaats in de halve finales bij het WK haalbaar is. Zo ver mogelijk komen in het toernooi, blijft in elk geval ons streven.”
Niet dat ik weet, wel een stuk ouder dan ik ben.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Henk was van de mannenliefde?
Wie dan wel?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen was ik behoorlijk infantiel.
Maar ik viel er geen mensen op een forum mee lastig.
Zou een beetje raar zijn als ze na zich makkelijk geplaatst te hebben voor de eindronde, plots de doelstellingen omlaag zouden bijstellen...quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet landen waar je echt nagelbijtend op de bank voor zat.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als ze na zich makkelijk geplaatst te hebben voor de eindronde, plots de doelstellingen omlaag zouden bijstellen...
Wie wel dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bert van Oostveen is gek.quote:
Dat wist je vooraf ook al. Er is niks gewijzigd. Zelfde spelers, zelfde coach, zelfde doelstelling. Hoe absurd deze ook moge zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet landen waar je echt nagelbijtend op de bank voor zat.
Ik snap niet wat er raar aan die doelstelling is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet landen waar je echt nagelbijtend op de bank voor zat.
Eens Louis heeft geen hulp nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die Louis van Gaal verdedigen zijn debiel
Eens
Oneens
Als Oranje met twee middenvelders zonder diepte in hun spel blijft spelen, wordt het niets.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er raar aan die doelstelling is.
Ja we hebben een matige achterhoede maar wel 2 geweldenaars als Persie en Robben.
Als we tegenstanders die sterker zijn dan Estland weten te ontlopen hebben we zelfs wel kans op een finaleplaats.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als ze na zich makkelijk geplaatst te hebben voor de eindronde, plots de doelstellingen omlaag zouden bijstellen...
Ik hoop op een gunstige loting met in ieder geval San Marino en Tuvalu.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als we tegenstanders die sterker zijn dan Estland weten te ontlopen hebben we zelfs wel kans op een finaleplaats.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar werkelijk GGMM. Was je gewoon een troll, of was het echt een geestelijke aandoening?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahaha
ZUllen we weer even gaan graven in je Fok! verleden dan?
Als Gewoon een middenveld met de Jong en Sneijder en dan die andere moet je doen wie het best in vorm is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Oranje met twee middenvelders zonder diepte in hun spel blijft spelen, wordt het niets.
Dan zal je in ieder geval op een PSV-onder-Dick-manier moeten spelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als Gewoon een middenveld met de Jong en Sneijder en dan die andere moet je doen wie het best in vorm is.
Voorhoede is top verdediging is slecht. Dus dan worden we geen winnaar maar halve finale kan zomaar.
Voor het wk2010 werd ook de verdediging geslacht. Heeft ons wel in de finale gebracht. Daarvoor staan nog nagenoeg dezelfde spelers toch? Dus inderdaad doelstelling is niet raar, maar op basis van de laatste resultaten en het spelbeeld misschien wat ongelukkig.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er raar aan die doelstelling is.
Ja we hebben een matige achterhoede maar wel 2 geweldenaars als Persie en Robben.
Dat zie ik echt niet gebeuren. 8e finale zou heel mooi zijn, kwartfinale super, halve finale een wonder.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als Gewoon een middenveld met de Jong en Sneijder en dan die andere moet je doen wie het best in vorm is.
Voorhoede is top verdediging is slecht. Dus dan worden we geen winnaar maar halve finale kan zomaar.
Alleen estland was slecht maar wie kon weten dat die Perm speler opeens een bevlieging kreeg.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor het wk2010 werd ook de verdediging geslacht. Heeft ons wel in de finale gebracht. Daarvoor staan nog nagenoeg dezelfde spelers toch? Dus inderdaad doelstelling is niet raar, maar op basis van de laatste resultaten en het spelbeeld misschien wat ongelukkig.
Van Bronckhorst - Heitinga - Mathijsen - vd Wielquote:Op woensdag 11 september 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor het wk2010 werd ook de verdediging geslacht. Heeft ons wel in de finale gebracht. Daarvoor staan nog nagenoeg dezelfde spelers toch? Dus inderdaad doelstelling is niet raar, maar op basis van de laatste resultaten en het spelbeeld misschien wat ongelukkig.
Daar win je ook niet mee tegen sterke tegenstanders, het blijft achterin te zwak.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal je in ieder geval op een PSV-onder-Dick-manier moeten spelen.
Die hadden alleen een goed seizoen dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst - Heitinga - Mathijsen - vd Wiel
Toch?
En dat is meer ervaren itt het verdedigingsviertal dat komende zomer op de planken komt.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die hadden alleen een goed seizoen dat dan weer wel.
Zou niet weten wie de vaste verdedigers zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat is meer ervaren itt het verdedigingsviertal dat komende zomer op de planken komt.
Blind - BMI - De Vrij - Janmaat zal het wel worden mits er geen atoombom valt op Rotterdam.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zou niet weten wie de vaste verdedigers zijn.
Willems heeft al wel een EK in de benen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat is meer ervaren itt het verdedigingsviertal dat komende zomer op de planken komt.
auwquote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind - BMI - De Vrij - Janmaat zal het wel worden mits er geen atoombom valt op Rotterdam.
Maar dat is alleen een aanvallend leuke speler. In de verdediging is het een groot drama.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Willems heeft al wel een EK in de benen.
Zou ook zomaar Bruma of Rekik of zelfs Bruma en Rekik kunnen zijn. Met van Gaal weet je het nooit.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind - BMI - De Vrij - Janmaat zal het wel worden mits er geen atoombom valt op Rotterdam.
Klopt, ook geen geweldenaars op dat moment.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst - Heitinga - Mathijsen - vd Wiel
Toch?
Zeker. Nu ze al gekwalificeerd zijn kan hij wellicht eens wat uittesten in plaats zijn vaste samenstelling van de selectie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook zomaar Bruma of Rekik of zelfs Bruma en Rekik kunnen zijn. Met van Gaal weet je het nooit.
Het zijn allemaal spelers die nog geen ervaring op het hoogste niveau hebben, dat gaat ons wel opbreken denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook zomaar Bruma of Rekik of zelfs Bruma en Rekik kunnen zijn. Met van Gaal weet je het nooit.
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.quote:
Heb je er gelijk een in iedere kleur besteld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat iets heel anders. Het BUDGET-model van Iphone is dus nog steeds 600 euro?
[..]
Zeker. Nu ze al gekwalificeerd zijn kan hij wellicht eens wat uittesten in plaats zijn vaste samenstelling van de selectie.
ja ik weet wie je bedoeltquote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.quote:
oke, af en toe. Maar dit in de mate waarop Stijn dit doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahaha
ZUllen we weer even gaan graven in je Fok! verleden dan?
Laat me met rust, zuurkoolvreterquote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
oke, af en toe. Maar dit in de mate waarop Stijn dit doet.
Je moet het ook niet als serieuze literatuur zien. Het is gewoon heerlijk om te lezen af en toe en toch stylistisch best knap geschreven.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch heb ik me als middelbare scholier wel een tijdje kunnen vermaken met Brusselmans. Maar toen vermaakte ik me ook nog met frikandelbroodjes.
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.
In US, maar ik kan de foto's van het wezen niet vinden.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.
[..]
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.
Ik vind het een prachtige persoonlijkheid.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.
[..]
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee US is geen uitlachtopic, was KLB oidquote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
In US, maar ik kan de foto's van het wezen niet vinden.
oh tochquote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Deze man spreekt ook altijd de waarheid.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.
Ja in KLB was een klacht ofzo over haar/hem/het, maar dat wezen post(te) regelmatig in US.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nee US is geen uitlachtopic, was KLB oid
Is dat Joanna?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. US is zelfs politiek
[ afbeelding ]
doet het leuker op facebook.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zij, of in zijn algemeen een politiek statement maken?quote:
Wie is dat, ik ben verliefdquote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had tot nu eigenlijk nog nooit gehoord van US.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij, of in zijn algemeen een politiek statement maken?
Maar genoeg weer. Wat een bagger is US zeg.
Oké, oké. Toch nog een keer rawr posten
Wel hele puntige ellebogen hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij, of in zijn algemeen een politiek statement maken?
Maar genoeg weer. Wat een bagger is US zeg.
Oké, oké. Toch nog een keer rawr posten
Zoals Scarlett?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Wel hele puntige ellebogen hoor.
Scarlett en Megan Fox zijn overschat. Tering lekker, maar hun beroemdheid is zeker 40% van het kwijlen.quote:
FOx wel ja, Scarlett is echt mooiquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scarlett en Megan Fox zijn overschat. Tering lekker, maar hun beroemdheid is zeker 40% van het kwijlen.
Al zijn ze zonder twijfel een 'Rawr' waard.
Ik vind haar tattoo ook niet zo goed geluktquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FOx wel ja, Scarlett is echt mooi. Al doet ze soms te veel en raar make up op
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Scarlett is een hele mooie vrouw, ben jij ook een fan?
Die is iddquote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik vind haar tattoo ook niet zo goed gelukt
Het zit wel op een plek dat als je die normaal als man te zien krijgt je het alleen maar eens kan zijn met het concept van deze tattoo.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Heeft ze dit zelf gezet?
Dezelfde tattoeeerder als Messi en Snijder.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Heeft ze dit zelf gezet?
Die is echt erg.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Is trouwens nog lang niet zo'n groot litteken als de tattoo van cheryl
Hoi Rensquote:
quote:
Hoiquote:
Hoi Tjackaquote:
Met wat fantasie kun je dat hoofd wel inbeelden, lekker wijfquote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Beetje te vage foto. Zo kan ik niet goed zien of ze puntige ellebogen heeft.
Ik weet t nog niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat fantasie kun je dat hoofd wel inbeelden, lekker wijf.
Lekker manquote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet t nog niet.
Hebben jullie die Herman Brusselmans nou al gevonden?
Knut, ik ga zo naar beneden lopen en kijken of er wat in m'n brievenbus zit. Spannend.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet t nog niet.
Hebben jullie die Herman Brusselmans nou al gevonden?
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knut, ik ga zo naar beneden lopen en kijken of er wat in m'n brievenbus zit. Spannend.
`quote:
Het is niet dat ik er dringend op zit te wachten hoor, maar dacht gewoon dat je 'm al op de post had gedaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
`
Ja![]()
Ik ben echt ernstig lamlendig in dit soort dingen. Maar nu geen gekut meer. Ik loop eerst ff naar huis voor de brief en dan gaat ie nog voor 6 uur op de post.
Kom vooral niet in Duitsland.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik haat dikke mensen. Ik word er helemaal onpasselijk van.
Ik heb dit dus ook. Althans, van die vies dikke mensen met zo'n blik in hun ogen alsof je medelijden met ze moet hebben dat ze zo dik zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik haat dikke mensen. Ik word er helemaal onpasselijk van.
Op een scootmobiel door de supermarkt op zoek naar meer vet etenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook. Althans, van die vies dikke mensen met zo'n blik in hun ogen alsof je medelijden met ze moet hebben dat ze zo dik zijn.
Zo dik kan zij niet zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook. Althans, van die vies dikke mensen met zo'n blik in hun ogen alsof je medelijden met ze moet hebben dat ze zo dik zijn.
In het zwembad dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op een scootmobiel door de supermarkt op zoek naar meer vet eten
En een Dame Blanche met extra slagroom eten op 't terras.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op een scootmobiel door de supermarkt op zoek naar meer vet eten
Ik maak het regelmatig mee, ik vraag me af of je je niet kapotschaamt.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik krijg de bibbers als ik er aan denk.
Ik ga mooi levensbeschouwing afmaken.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik ben even weg. Knut, let jij even op Stijn in m'n afwezigheid? René is even naar de zonnebank en ik moet écht even iets halen bij de supermarkt.
Doe je best stijn, is vast erg moeilijk voor je/.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga mooi levensbeschouwing afmaken.
Yes, doe ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik ben even weg. Knut, let jij even op Stijn in m'n afwezigheid? René is even naar de zonnebank en ik moet écht even iets halen bij de supermarkt.
Ik moet sacramenten op plaatjes herkennen, erg lastig ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe je best stijn, is vast erg moeilijk voor je/.
Dat je dat soort bullshit krijgt, en dan lopen ze te zeiken over het niveau, vind je het gek.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet sacramenten op plaatjes herkennen, erg lastig ja.
Er zal vast een logische achterliggende gedachte zijn, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je dat soort bullshit krijgt, en dan lopen ze te zeiken over het niveau, vind je het gek.
Nee. Ik had ook levo, maar daar discusseerde we nog tijdens de les over verschillende religieuze opvattingen enz.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zal vast een logische achterliggende gedachte zijn, maak je geen zorgen.
In Stijn z'n klas doen ze niet meer aan discussie's omdat hij altijd discussieert zoals hier in de SC.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik had ook levo, maar daar discusseerde we nog tijdens de les over verschillende religieuze opvattingen enz.
Heb je zuurkool gegeten?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Stijn z'n klas doen ze niet meer aan discussie's omdat hij altijd discussieert zoals hier in de SC.
"Ik vind zus en zo"
Stijn: "en ik vind jou een teringdebiel"
quote:
quote:
mit bratwürst.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog maar sauerkraut.
ik ga vanavond voor de Flammkuchenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog maar sauerkraut.
Ik volgens mij één jaar gehad, sloeg nergens op, dat vakquote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Levensbeschouwing, nooit gehad. Niet gemist.
kreeg godsdient op mijn rooms katholieke basisschool, kan nog steeds de heilige maria's en onze vaders opdreunenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik volgens mij één jaar gehad, sloeg nergens op, dat vak
Kut marokkanen en turken, van die school.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanochtend was bij het RTL Nieuws te zien dat mensen van Ibn Ghaldoun denken dat de school nog doorgaat. ''De school heeft vele klappen gehad en is er weer bovenop gekomen. Deze klap komen we ook weer te boven!!!!''
Elke ochtend voorgelezen uit de bijbel in de onderbouwquote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kreeg godsdient op mijn rooms katholieke basisschool, kan nog steeds de heilige maria's en onze vaders opdreunen
Ik ben het eerlijk gezegd met je eens.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kut marokkanen en turken, van die school.
Nog een mooi gebed erbij. Wat een luxe.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke ochtend voorgelezen uit de bijbel in de onderbouw. Heerlijk man. Leukste verhalen die er zijn.
Wij niet. Maar ik zit niet op een RK school, maar een gristelijke.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog een mooi gebed erbij. Wat een luxe.
Rk is ook christelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij niet. Maar ik zit niet op een RK school, maar een gristelijke.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker je minderjarige dochters aanbieden voor een groepsverkrachting en ze daarna zelf bezwangerenquote:
Ik kreeg bijbelverhalen op de basisschool hoor. Op middelbaar eigenlijk niet meer dat ze echt lief voor gingen lezen uit de bijbôlquote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rk is een christelijk geloof ja. Maar niet elke christelijk geloof is RK.quote:
nee vond ze toen kjr saaiquote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke ochtend voorgelezen uit de bijbel in de onderbouw. Heerlijk man. Leukste verhalen die er zijn.
wrom nitquote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben nooit voorgelezen uit dat sprookje
ik wilde hierop doorgaan, maar heb mijn goede humeur weer terugquote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rk is een christelijk geloof ja. Maar niet elke christelijk geloof is RK.
Ik ook niet, omdat ik niet op een christelijke school zat.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wilde hierop doorgaan, maar heb mijn goede humeur weer terug
EIN KOMPLIMENT
Mattheüs voor mij, rest is me te veel geblaatquote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind uit het nieuwe testament de vergelijkingen het leukst
Mattheus marcus lucas is hetzelfde.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Mattheüs voor mij, rest is me te veel geblaat
Ik kijk af en toe heel even, net 3 keer achter elkaar een rood cookie dat me veel punten kostte.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fuck, ik vergeet de koekjes helemaal.
nee, al lijken die meer op elkaar dan een johannes ja. Toch zit er verschil in,quote:Op woensdag 11 september 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mattheus marcus lucas is hetzelfde.
Ik hoorde gisteren bij P&W dat Wilders tijdens een debat zei dat dat een vernieuwde uitgave van het oude testament is.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind uit het nieuwe testament de vergelijkingen het leukst
Vanavond komt er een man die iets doet met Ibn Ghaldoun.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren bij P&W dat Wilders tijdens een debat zei dat dat een vernieuwde uitgave van het oude testament is.
Ik zat op een openbare basisschool maar er werd wel 3x per dag gebedenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kreeg godsdient op mijn rooms katholieke basisschool, kan nog steeds de heilige maria's en onze vaders opdreunen
Ik ben wel een keer klaar met die school.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond komt er een man die iets doet met Ibn Ghaldoun.
[ afbeelding ]
Bij mij werd helemaal niet gebeden, was die school van jou soms in een religieus gebied?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat op een openbare basisschool maar er werd wel 3x per dag gebedenDeed er nooit aan mee omdat ik het allemaal maar nep vond. M'n ma vertelde me een keer dat ik de leraren daar altijd heel boos mee maakte
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:35 schreef Adames het volgende:
ARD, ZDF, C&A
BRD, DDR und USA
BSE, HIV und DRK
GbR, GmbH - ihr könnt mich mal
THX, VHS und FSK
RAF, LSD und FKK
DVU, AKW und KKK
RHP, USW, LMAA
PLZ, UPS und DPD
BMX, BPM und XTC
EMI, CBS und BMG
ADAC, DLRG - ojemine
EKZ, RTL und DFB
ABS, TÜV und BMW
KMH, ICE und Eschede
PVC, FCKW - is nich OK
MfG - mit freundlichen Grüßen
die Welt liegt uns zu Füßen, denn wir stehen drauf
wir gehen drauf für ein Leben voller Schall und Rauch
bevor wir fallen, fallen wir lieber auf
HNO, EKG und AOK
LBS, WKD und IHK
UKW, NDW und Hubert K
BTM, BKA, hahaha
LTU, TNT und IRA
NTV, THW und DPA
H+M, BSB und FDH
SOS, 110 - tatütata
SED, FDJ und KDW
FAZ, BWL und FDP
EDV, IBM und WWW
HSV, VFB, oleole
ABC, DAF und OMD
TM3, A+O und AEG
TUI, UVA und UVB
THC in OCB is was ich dreh
MfG - mit freundlichen Grüßen
die Welt liegt uns zu Füßen, denn wir stehen drauf
wir gehen drauf für ein Leben voller Schall und Rauch
bevor wir fallen, fallen wir lieber auf
Zeeuws-vlaanderen, in Hulst om precies te zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij werd helemaal niet gebeden, was die school van jou soms in een religieus gebied?
Dat is niet echt zwarte kousengebied dacht ik? Toch raar dat het je wordt kwalijk genomen dat je niet wil bidden op een openbare school.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeeuws-vlaanderen, in Hulst om precies te zijn.
8 uienquote:Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn arme oogjes. Na de 8ste ui besloot ik mij terug op Fok! te trekken.
Hoi
Nee. Het is gewoon erg veel soep, en ik hielp mijn broer. Ter compensatie krijg ik uiteraard ook soep naderhand.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is niet echt zwarte kousengebied dacht ik? Toch raar dat het je wordt kwalijk genomen dat je niet wil bidden op een openbare school.
[..]
8 uienGa je uiensoep maken?
Met te klein broodje, een normaal broodje. Of toch gewoon als vlees naast de aardappels?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
Vanwege Heino heb ik overigens besloten om braadworst te gaan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |