Zeker. Nu ze al gekwalificeerd zijn kan hij wellicht eens wat uittesten in plaats zijn vaste samenstelling van de selectie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook zomaar Bruma of Rekik of zelfs Bruma en Rekik kunnen zijn. Met van Gaal weet je het nooit.
Het zijn allemaal spelers die nog geen ervaring op het hoogste niveau hebben, dat gaat ons wel opbreken denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook zomaar Bruma of Rekik of zelfs Bruma en Rekik kunnen zijn. Met van Gaal weet je het nooit.
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.quote:
Heb je er gelijk een in iedere kleur besteld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat iets heel anders. Het BUDGET-model van Iphone is dus nog steeds 600 euro?
[..]
Zeker. Nu ze al gekwalificeerd zijn kan hij wellicht eens wat uittesten in plaats zijn vaste samenstelling van de selectie.
ja ik weet wie je bedoeltquote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.quote:
oke, af en toe. Maar dit in de mate waarop Stijn dit doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahaha
ZUllen we weer even gaan graven in je Fok! verleden dan?
Laat me met rust, zuurkoolvreterquote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
oke, af en toe. Maar dit in de mate waarop Stijn dit doet.
Je moet het ook niet als serieuze literatuur zien. Het is gewoon heerlijk om te lezen af en toe en toch stylistisch best knap geschreven.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch heb ik me als middelbare scholier wel een tijdje kunnen vermaken met Brusselmans. Maar toen vermaakte ik me ook nog met frikandelbroodjes.
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.
In US, maar ik kan de foto's van het wezen niet vinden.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.
[..]
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.
Ik vind het een prachtige persoonlijkheid.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.
[..]
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee US is geen uitlachtopic, was KLB oidquote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
In US, maar ik kan de foto's van het wezen niet vinden.
oh tochquote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Deze man spreekt ook altijd de waarheid.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.
Ja in KLB was een klacht ofzo over haar/hem/het, maar dat wezen post(te) regelmatig in US.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nee US is geen uitlachtopic, was KLB oid
Is dat Joanna?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. US is zelfs politiek
[ afbeelding ]
doet het leuker op facebook.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zij, of in zijn algemeen een politiek statement maken?quote:
Wie is dat, ik ben verliefdquote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had tot nu eigenlijk nog nooit gehoord van US.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij, of in zijn algemeen een politiek statement maken?
Maar genoeg weer. Wat een bagger is US zeg.
Oké, oké. Toch nog een keer rawr posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |