Ik zou dit toejuichen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Stijn is de laatste tijd erg vervelend.
Ik overweeg z'n account te sluiten.
Ik werd zo door een collega genoemd toen ik om een update van een project vroeg.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij en iets sluiten, dat levert soms verrassende resultaten op.
Henk was van de mannenliefde?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werd zo door een collega genoemd toen ik om een update van een project vroeg.
Ik: Hey Henk, stuur mij dat projectenoverzicht nog eens door?
Henk: Komt eraan knaapje.
Ik: .....
Dan voel je je echt even een knaapje van een jaar of 8...
quote:KNVB: Doel blijft halve finale
Over de doelstelling bij het WK deed Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal van de KNVB, niet moeilijk: "Die is vastgelegd in ons beleidsplan 2009-2014 en is nog altijd een plaats bij de laatste vier."
"Dat is onze ambitie en die past ook goed bij het Nederlandse voetbal", aldus Van Oostveen. "We lopen nu eenmaal graag met onze borst vooruit. Maar je moet wel realistisch blijven. We hebben de lat destijds hoog gelegd. Uit de praktijk moet nog blijken of een plaats in de halve finales bij het WK haalbaar is. Zo ver mogelijk komen in het toernooi, blijft in elk geval ons streven.”
Niet dat ik weet, wel een stuk ouder dan ik ben.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Henk was van de mannenliefde?
Wie dan wel?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen was ik behoorlijk infantiel.
Maar ik viel er geen mensen op een forum mee lastig.
Zou een beetje raar zijn als ze na zich makkelijk geplaatst te hebben voor de eindronde, plots de doelstellingen omlaag zouden bijstellen...quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet landen waar je echt nagelbijtend op de bank voor zat.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als ze na zich makkelijk geplaatst te hebben voor de eindronde, plots de doelstellingen omlaag zouden bijstellen...
Wie wel dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bert van Oostveen is gek.quote:
Dat wist je vooraf ook al. Er is niks gewijzigd. Zelfde spelers, zelfde coach, zelfde doelstelling. Hoe absurd deze ook moge zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet landen waar je echt nagelbijtend op de bank voor zat.
Ik snap niet wat er raar aan die doelstelling is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet landen waar je echt nagelbijtend op de bank voor zat.
Eens Louis heeft geen hulp nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die Louis van Gaal verdedigen zijn debiel
Eens
Oneens
Als Oranje met twee middenvelders zonder diepte in hun spel blijft spelen, wordt het niets.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er raar aan die doelstelling is.
Ja we hebben een matige achterhoede maar wel 2 geweldenaars als Persie en Robben.
Als we tegenstanders die sterker zijn dan Estland weten te ontlopen hebben we zelfs wel kans op een finaleplaats.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als ze na zich makkelijk geplaatst te hebben voor de eindronde, plots de doelstellingen omlaag zouden bijstellen...
Ik hoop op een gunstige loting met in ieder geval San Marino en Tuvalu.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als we tegenstanders die sterker zijn dan Estland weten te ontlopen hebben we zelfs wel kans op een finaleplaats.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar werkelijk GGMM. Was je gewoon een troll, of was het echt een geestelijke aandoening?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahaha
ZUllen we weer even gaan graven in je Fok! verleden dan?
Als Gewoon een middenveld met de Jong en Sneijder en dan die andere moet je doen wie het best in vorm is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Oranje met twee middenvelders zonder diepte in hun spel blijft spelen, wordt het niets.
Dan zal je in ieder geval op een PSV-onder-Dick-manier moeten spelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als Gewoon een middenveld met de Jong en Sneijder en dan die andere moet je doen wie het best in vorm is.
Voorhoede is top verdediging is slecht. Dus dan worden we geen winnaar maar halve finale kan zomaar.
Voor het wk2010 werd ook de verdediging geslacht. Heeft ons wel in de finale gebracht. Daarvoor staan nog nagenoeg dezelfde spelers toch? Dus inderdaad doelstelling is niet raar, maar op basis van de laatste resultaten en het spelbeeld misschien wat ongelukkig.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er raar aan die doelstelling is.
Ja we hebben een matige achterhoede maar wel 2 geweldenaars als Persie en Robben.
Dat zie ik echt niet gebeuren. 8e finale zou heel mooi zijn, kwartfinale super, halve finale een wonder.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als Gewoon een middenveld met de Jong en Sneijder en dan die andere moet je doen wie het best in vorm is.
Voorhoede is top verdediging is slecht. Dus dan worden we geen winnaar maar halve finale kan zomaar.
Alleen estland was slecht maar wie kon weten dat die Perm speler opeens een bevlieging kreeg.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor het wk2010 werd ook de verdediging geslacht. Heeft ons wel in de finale gebracht. Daarvoor staan nog nagenoeg dezelfde spelers toch? Dus inderdaad doelstelling is niet raar, maar op basis van de laatste resultaten en het spelbeeld misschien wat ongelukkig.
Van Bronckhorst - Heitinga - Mathijsen - vd Wielquote:Op woensdag 11 september 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor het wk2010 werd ook de verdediging geslacht. Heeft ons wel in de finale gebracht. Daarvoor staan nog nagenoeg dezelfde spelers toch? Dus inderdaad doelstelling is niet raar, maar op basis van de laatste resultaten en het spelbeeld misschien wat ongelukkig.
Daar win je ook niet mee tegen sterke tegenstanders, het blijft achterin te zwak.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal je in ieder geval op een PSV-onder-Dick-manier moeten spelen.
Die hadden alleen een goed seizoen dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst - Heitinga - Mathijsen - vd Wiel
Toch?
En dat is meer ervaren itt het verdedigingsviertal dat komende zomer op de planken komt.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die hadden alleen een goed seizoen dat dan weer wel.
Zou niet weten wie de vaste verdedigers zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat is meer ervaren itt het verdedigingsviertal dat komende zomer op de planken komt.
Blind - BMI - De Vrij - Janmaat zal het wel worden mits er geen atoombom valt op Rotterdam.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zou niet weten wie de vaste verdedigers zijn.
Willems heeft al wel een EK in de benen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat is meer ervaren itt het verdedigingsviertal dat komende zomer op de planken komt.
auwquote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind - BMI - De Vrij - Janmaat zal het wel worden mits er geen atoombom valt op Rotterdam.
Maar dat is alleen een aanvallend leuke speler. In de verdediging is het een groot drama.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Willems heeft al wel een EK in de benen.
Zou ook zomaar Bruma of Rekik of zelfs Bruma en Rekik kunnen zijn. Met van Gaal weet je het nooit.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind - BMI - De Vrij - Janmaat zal het wel worden mits er geen atoombom valt op Rotterdam.
Klopt, ook geen geweldenaars op dat moment.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bronckhorst - Heitinga - Mathijsen - vd Wiel
Toch?
Zeker. Nu ze al gekwalificeerd zijn kan hij wellicht eens wat uittesten in plaats zijn vaste samenstelling van de selectie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook zomaar Bruma of Rekik of zelfs Bruma en Rekik kunnen zijn. Met van Gaal weet je het nooit.
Het zijn allemaal spelers die nog geen ervaring op het hoogste niveau hebben, dat gaat ons wel opbreken denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook zomaar Bruma of Rekik of zelfs Bruma en Rekik kunnen zijn. Met van Gaal weet je het nooit.
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.quote:
Heb je er gelijk een in iedere kleur besteld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat iets heel anders. Het BUDGET-model van Iphone is dus nog steeds 600 euro?
[..]
Zeker. Nu ze al gekwalificeerd zijn kan hij wellicht eens wat uittesten in plaats zijn vaste samenstelling van de selectie.
ja ik weet wie je bedoeltquote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.quote:
oke, af en toe. Maar dit in de mate waarop Stijn dit doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahaha
ZUllen we weer even gaan graven in je Fok! verleden dan?
Laat me met rust, zuurkoolvreterquote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
oke, af en toe. Maar dit in de mate waarop Stijn dit doet.
Je moet het ook niet als serieuze literatuur zien. Het is gewoon heerlijk om te lezen af en toe en toch stylistisch best knap geschreven.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch heb ik me als middelbare scholier wel een tijdje kunnen vermaken met Brusselmans. Maar toen vermaakte ik me ook nog met frikandelbroodjes.
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zweer het je, kijk eens in die topic met userfoto's rond, daar loopt een wijf met zo'n kop.
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.
In US, maar ik kan de foto's van het wezen niet vinden.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.
[..]
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.
Ik vind het een prachtige persoonlijkheid.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar staat dat het topic in kwestie? Ik ben wel in een stalkbui.
[..]
Herman is wel een leuke act, maar ik heb nog nooit een zin uit een boek van hem gelezen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee US is geen uitlachtopic, was KLB oidquote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
In US, maar ik kan de foto's van het wezen niet vinden.
oh tochquote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Deze man spreekt ook altijd de waarheid.
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Deze UI past totaal niet bij je username en straalt ook een bepaalde vorm van retardatie uit.
Ja in KLB was een klacht ofzo over haar/hem/het, maar dat wezen post(te) regelmatig in US.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nee US is geen uitlachtopic, was KLB oid
Is dat Joanna?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. US is zelfs politiek
[ afbeelding ]
doet het leuker op facebook.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zij, of in zijn algemeen een politiek statement maken?quote:
Wie is dat, ik ben verliefdquote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had tot nu eigenlijk nog nooit gehoord van US.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij, of in zijn algemeen een politiek statement maken?
Maar genoeg weer. Wat een bagger is US zeg.
Oké, oké. Toch nog een keer rawr posten
Wel hele puntige ellebogen hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij, of in zijn algemeen een politiek statement maken?
Maar genoeg weer. Wat een bagger is US zeg.
Oké, oké. Toch nog een keer rawr posten
Zoals Scarlett?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Wel hele puntige ellebogen hoor.
Scarlett en Megan Fox zijn overschat. Tering lekker, maar hun beroemdheid is zeker 40% van het kwijlen.quote:
FOx wel ja, Scarlett is echt mooiquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scarlett en Megan Fox zijn overschat. Tering lekker, maar hun beroemdheid is zeker 40% van het kwijlen.
Al zijn ze zonder twijfel een 'Rawr' waard.
Ik vind haar tattoo ook niet zo goed geluktquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FOx wel ja, Scarlett is echt mooi. Al doet ze soms te veel en raar make up op
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Scarlett is een hele mooie vrouw, ben jij ook een fan?
Die is iddquote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik vind haar tattoo ook niet zo goed gelukt
Het zit wel op een plek dat als je die normaal als man te zien krijgt je het alleen maar eens kan zijn met het concept van deze tattoo.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Heeft ze dit zelf gezet?
Dezelfde tattoeeerder als Messi en Snijder.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Heeft ze dit zelf gezet?
Die is echt erg.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Is trouwens nog lang niet zo'n groot litteken als de tattoo van cheryl
Hoi Rensquote:
quote:
Hoiquote:
Hoi Tjackaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |