Dat Geert Wilders het leuk vindt om ''De bevolking vindt...'' te gebruiken in zijn debatvoeringen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat leer je over een partij als de PVV?
Het is ook niet voor niks dat zijn blauwe dagen geteld zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens op een verkeerde manier mee, jammer Ron.
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom geef je mij de schuld
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik verdiep me momenteel meer in de Nederlandse politiek voor Maatschappijwetenschappen.
ZWIJG.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens op een verkeerde manier mee, jammer Ron.
de hele week ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.oktoberfeestsi(...)iesten/62-heino-band
Wel een stuk tekst wat Heino zijn status, reputatie en vooral zijn talent eer aan doet. Maar 15 euro entree, en dan nog een reis richting Sittard...
Het is overigens wel de 16de.
Dan klopt je boek niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik leer ook dat Mark Rutte er voor kan zorgen dat hij Nederland als dictatuur kan maken.
Apart, hoe zou hij dat moeten doen?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik leer ook dat Mark Rutte er voor kan zorgen dat hij Nederland als dictatuur kan maken.
HEINOJUGEND zei ik analfabeet schepsel dat je er bent.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Jugend'' staat voor jeugd.
Ik val onder de noemer jeugd.
ZWIJG
Voor je het weet begint Knut zijn gal over mij te spuwen omdat mijn financiële plaatje niet helemaal aansluit.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
de hele week ziet er wel leuk uit
http://puu.sh/4oCio.png
Ik ben jongvolwassen met met 18 jaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HEINOJUGEND zei ik analfabeet schepsel dat je er bent.
Gelukkig. Spreek jij Stijn even toe, ik ben helemaal klaar met dat knaapje.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef Tyron het volgende:
Hallo allemaal.
Tyron hier.
Ja, echt waar.
Houd je kopquote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HEINOJUGEND zei ik analfabeet schepsel dat je er bent.
met met = zonder?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet begint Knut zijn gal over mij te spuwen omdat mijn financiële plaatje niet helemaal aansluit.
Al is het wel een voordeel dat het door de weeks is omtrent het OV.
[..]
Ik ben jongvolwassen met met 18 jaar.
herfstvakantie allesquote:Op woensdag 11 september 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet begint Knut zijn gal over mij te spuwen omdat mijn financiële plaatje niet helemaal aansluit.
Al is het wel een voordeel dat het door de weeks is omtrent het OV.
[..]
Ik ben jongvolwassen met met 18 jaar.
Puberteit heb jij ook gehad.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Stijn is de laatste tijd erg vervelend.
Ik overweeg z'n account te sluiten.
Ik breng het even naar achteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelukkig. Spreek jij Stijn even toe, ik ben helemaal klaar met dat knaapje.
Jij en iets sluiten, dat levert soms verrassende resultaten op.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Stijn is de laatste tijd erg vervelend.
Ik overweeg z'n account te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |