Ik ook niet, omdat ik niet op een christelijke school zat.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wilde hierop doorgaan, maar heb mijn goede humeur weer terug
EIN KOMPLIMENT
Mattheüs voor mij, rest is me te veel geblaatquote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind uit het nieuwe testament de vergelijkingen het leukst
Mattheus marcus lucas is hetzelfde.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Mattheüs voor mij, rest is me te veel geblaat
Ik kijk af en toe heel even, net 3 keer achter elkaar een rood cookie dat me veel punten kostte.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fuck, ik vergeet de koekjes helemaal.
nee, al lijken die meer op elkaar dan een johannes ja. Toch zit er verschil in,quote:Op woensdag 11 september 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mattheus marcus lucas is hetzelfde.
Ik hoorde gisteren bij P&W dat Wilders tijdens een debat zei dat dat een vernieuwde uitgave van het oude testament is.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind uit het nieuwe testament de vergelijkingen het leukst
Vanavond komt er een man die iets doet met Ibn Ghaldoun.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren bij P&W dat Wilders tijdens een debat zei dat dat een vernieuwde uitgave van het oude testament is.
Ik zat op een openbare basisschool maar er werd wel 3x per dag gebedenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kreeg godsdient op mijn rooms katholieke basisschool, kan nog steeds de heilige maria's en onze vaders opdreunen
Ik ben wel een keer klaar met die school.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond komt er een man die iets doet met Ibn Ghaldoun.
[ afbeelding ]
Bij mij werd helemaal niet gebeden, was die school van jou soms in een religieus gebied?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat op een openbare basisschool maar er werd wel 3x per dag gebedenDeed er nooit aan mee omdat ik het allemaal maar nep vond. M'n ma vertelde me een keer dat ik de leraren daar altijd heel boos mee maakte
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:35 schreef Adames het volgende:
ARD, ZDF, C&A
BRD, DDR und USA
BSE, HIV und DRK
GbR, GmbH - ihr könnt mich mal
THX, VHS und FSK
RAF, LSD und FKK
DVU, AKW und KKK
RHP, USW, LMAA
PLZ, UPS und DPD
BMX, BPM und XTC
EMI, CBS und BMG
ADAC, DLRG - ojemine
EKZ, RTL und DFB
ABS, TÜV und BMW
KMH, ICE und Eschede
PVC, FCKW - is nich OK
MfG - mit freundlichen Grüßen
die Welt liegt uns zu Füßen, denn wir stehen drauf
wir gehen drauf für ein Leben voller Schall und Rauch
bevor wir fallen, fallen wir lieber auf
HNO, EKG und AOK
LBS, WKD und IHK
UKW, NDW und Hubert K
BTM, BKA, hahaha
LTU, TNT und IRA
NTV, THW und DPA
H+M, BSB und FDH
SOS, 110 - tatütata
SED, FDJ und KDW
FAZ, BWL und FDP
EDV, IBM und WWW
HSV, VFB, oleole
ABC, DAF und OMD
TM3, A+O und AEG
TUI, UVA und UVB
THC in OCB is was ich dreh
MfG - mit freundlichen Grüßen
die Welt liegt uns zu Füßen, denn wir stehen drauf
wir gehen drauf für ein Leben voller Schall und Rauch
bevor wir fallen, fallen wir lieber auf
Zeeuws-vlaanderen, in Hulst om precies te zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij werd helemaal niet gebeden, was die school van jou soms in een religieus gebied?
Dat is niet echt zwarte kousengebied dacht ik? Toch raar dat het je wordt kwalijk genomen dat je niet wil bidden op een openbare school.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeeuws-vlaanderen, in Hulst om precies te zijn.
8 uienquote:Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn arme oogjes. Na de 8ste ui besloot ik mij terug op Fok! te trekken.
Hoi
Nee. Het is gewoon erg veel soep, en ik hielp mijn broer. Ter compensatie krijg ik uiteraard ook soep naderhand.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is niet echt zwarte kousengebied dacht ik? Toch raar dat het je wordt kwalijk genomen dat je niet wil bidden op een openbare school.
[..]
8 uienGa je uiensoep maken?
Met te klein broodje, een normaal broodje. Of toch gewoon als vlees naast de aardappels?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
Vanwege Heino heb ik overigens besloten om braadworst te gaan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |