quote:
quote:
mit bratwürst.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog maar sauerkraut.
ik ga vanavond voor de Flammkuchenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog maar sauerkraut.
Ik volgens mij één jaar gehad, sloeg nergens op, dat vakquote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Levensbeschouwing, nooit gehad. Niet gemist.
kreeg godsdient op mijn rooms katholieke basisschool, kan nog steeds de heilige maria's en onze vaders opdreunenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik volgens mij één jaar gehad, sloeg nergens op, dat vak
Kut marokkanen en turken, van die school.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanochtend was bij het RTL Nieuws te zien dat mensen van Ibn Ghaldoun denken dat de school nog doorgaat. ''De school heeft vele klappen gehad en is er weer bovenop gekomen. Deze klap komen we ook weer te boven!!!!''
Elke ochtend voorgelezen uit de bijbel in de onderbouwquote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kreeg godsdient op mijn rooms katholieke basisschool, kan nog steeds de heilige maria's en onze vaders opdreunen
Ik ben het eerlijk gezegd met je eens.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kut marokkanen en turken, van die school.
Nog een mooi gebed erbij. Wat een luxe.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke ochtend voorgelezen uit de bijbel in de onderbouw. Heerlijk man. Leukste verhalen die er zijn.
Wij niet. Maar ik zit niet op een RK school, maar een gristelijke.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog een mooi gebed erbij. Wat een luxe.
Rk is ook christelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij niet. Maar ik zit niet op een RK school, maar een gristelijke.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker je minderjarige dochters aanbieden voor een groepsverkrachting en ze daarna zelf bezwangerenquote:
Ik kreeg bijbelverhalen op de basisschool hoor. Op middelbaar eigenlijk niet meer dat ze echt lief voor gingen lezen uit de bijbôlquote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rk is een christelijk geloof ja. Maar niet elke christelijk geloof is RK.quote:
nee vond ze toen kjr saaiquote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke ochtend voorgelezen uit de bijbel in de onderbouw. Heerlijk man. Leukste verhalen die er zijn.
wrom nitquote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben nooit voorgelezen uit dat sprookje
ik wilde hierop doorgaan, maar heb mijn goede humeur weer terugquote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rk is een christelijk geloof ja. Maar niet elke christelijk geloof is RK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |