Kom vooral niet in Duitsland.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik haat dikke mensen. Ik word er helemaal onpasselijk van.
Ik heb dit dus ook. Althans, van die vies dikke mensen met zo'n blik in hun ogen alsof je medelijden met ze moet hebben dat ze zo dik zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik haat dikke mensen. Ik word er helemaal onpasselijk van.
Op een scootmobiel door de supermarkt op zoek naar meer vet etenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook. Althans, van die vies dikke mensen met zo'n blik in hun ogen alsof je medelijden met ze moet hebben dat ze zo dik zijn.
Zo dik kan zij niet zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook. Althans, van die vies dikke mensen met zo'n blik in hun ogen alsof je medelijden met ze moet hebben dat ze zo dik zijn.
In het zwembad dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op een scootmobiel door de supermarkt op zoek naar meer vet eten
En een Dame Blanche met extra slagroom eten op 't terras.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op een scootmobiel door de supermarkt op zoek naar meer vet eten
Ik maak het regelmatig mee, ik vraag me af of je je niet kapotschaamt.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik krijg de bibbers als ik er aan denk.
Ik ga mooi levensbeschouwing afmaken.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik ben even weg. Knut, let jij even op Stijn in m'n afwezigheid? René is even naar de zonnebank en ik moet écht even iets halen bij de supermarkt.
Doe je best stijn, is vast erg moeilijk voor je/.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga mooi levensbeschouwing afmaken.
Yes, doe ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik ben even weg. Knut, let jij even op Stijn in m'n afwezigheid? René is even naar de zonnebank en ik moet écht even iets halen bij de supermarkt.
Ik moet sacramenten op plaatjes herkennen, erg lastig ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe je best stijn, is vast erg moeilijk voor je/.
Dat je dat soort bullshit krijgt, en dan lopen ze te zeiken over het niveau, vind je het gek.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet sacramenten op plaatjes herkennen, erg lastig ja.
Er zal vast een logische achterliggende gedachte zijn, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je dat soort bullshit krijgt, en dan lopen ze te zeiken over het niveau, vind je het gek.
Nee. Ik had ook levo, maar daar discusseerde we nog tijdens de les over verschillende religieuze opvattingen enz.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zal vast een logische achterliggende gedachte zijn, maak je geen zorgen.
In Stijn z'n klas doen ze niet meer aan discussie's omdat hij altijd discussieert zoals hier in de SC.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik had ook levo, maar daar discusseerde we nog tijdens de les over verschillende religieuze opvattingen enz.
Heb je zuurkool gegeten?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Stijn z'n klas doen ze niet meer aan discussie's omdat hij altijd discussieert zoals hier in de SC.
"Ik vind zus en zo"
Stijn: "en ik vind jou een teringdebiel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |