quote:Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen enkele vogel is lief
BEK HOUDENquote:Op woensdag 11 september 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
meeuwen
als je de zee in gaat vreten ze je eten op als je het niet donders goed hebt verstopt
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die twieten wel lief. Net of ze lachen.
[ afbeelding ]
Leuke beestjes ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die twieten wel lief. Net of ze lachen.
[ afbeelding ]
Jij vindt mijn catharinaparkiet niet lief?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen enkele vogel is lief

Ik zal even voor je zoekenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij vindt mijn catharinaparkiet niet lief?
[ afbeelding ]
Kijk dan toch
Wat is dit voor gemuteerd kuikenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij vindt mijn catharinaparkiet niet lief?
[ afbeelding ]
Kijk dan toch
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor gemuteerd kuiken
Deze heb je zeker gekocht in de omgeving van een kern reactorquote:
Het was wel in de buurt van Doel jaquote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze heb je zeker gekocht in de omgeving van een kern reactorserieus dit is volgens mij een nieuw ras joh. Wat een abomination van een beest..
Omdat je mij hebt gevraagd de TT te wijzigen naar Heino...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het een opperbaas is. Daarom.
Waarom stel jij deze vraag eigenlijk![]()
Mit freundlichen grussen,
Heinofan86
[ afbeelding ]
Jij moet geen vraagtekens plaatsen als het om Heino gaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat je mij hebt gevraagd de TT te wijzigen naar Heino...
Liever verander je van toon...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet geen vraagtekens plaatsen als het om Heino gaat.
Heeft die een jaar terug niet ergens verschrikkelijk vals gezongen tijdens een of ander gala of zoiets?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het een opperbaas is. Daarom.
Waarom stel jij deze vraag eigenlijk![]()
Mit freundlichen grussen,
Heinofan86
[ afbeelding ]
Hehe nee, ik ben niet zo strengquote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie je nu echt aan het hoofd van de tafel tegen 1 van je kinderen![]()
Ze moesten je met u aansprekenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe nee, ik ben niet zo streng
Dat doen ze volgens mij allemaal in België.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze moesten je met u aanspreken
Ja dat weer wel. Maar ze zijn gewoon lief als ik er ben.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze moesten je met u aanspreken
Gvd.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyron heeft gelijk.
[ afbeelding ]
Birds with arms is, en blijft mijn favoriete search.
Hallo Stijn, kijk dubbeltje op zn kant van gisteren terug. Topshow.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemiddag.
Louis van Gaal is een debiel.
Ik vind zijn stoere imago maar niks. Ik mag mijzelf absoluut nog geen fan noemen, maar juist door zijn oude imago was hij al wel altijd bij mij bekend. Dit past hem gewoon beter.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heino gaat even vissen
[ afbeelding ]
ZWIJGquote:Op woensdag 11 september 2013 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe nee, ik ben niet zo streng
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo Stijn, kijk dubbeltje op zn kant van gisteren terug. Topshow.
Je kan je toch nog prima vermaken met FM13 man.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo FM pas in december? Wat zijn dat voor grappen en grollen?
Ik krijg ze nu wel ineens allemaal teruggekaatst hequote:Op woensdag 11 september 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn stoere imago maar niks. Ik mag mijzelf absoluut nog geen fan noemen, maar juist door zijn oude imago was hij al wel altijd bij mij bekend. Dit past hem gewoon beter.
[ afbeelding ]
[..]
ZWIJG
Ik moest er gelijk aan denken.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Kon ik die een keer gebruiken, vergeet ik het.
Wartaal. Ik wil een nieuwe.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan je toch nog prima vermaken met FM13 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |