Ik kijk alleen de 2e helft van het voeballe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is ook superleuk, maar dat ga ik dan maar terugkijken denk ik
Was amper te verstaan.quote:
Te gemakkelijk..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
Lucky vond ik eigenlijk geen reet aan.
Timo is het slachtoffer van slechtfunctionerende techniek. Hij zit achter het stuur maar is in feite passagier. Het ligt niet aan hem.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie gaat pas om 22.45 uur shinen. Eerst DACVN kijken.
quote:Als het over water gaat: minister Melanie Schultz
Waterproblemen? Waar dan ook, wat dan ook: Nederlanders weten er wel raad mee! Net terug uit New York, waar ze voorzitter was van een grote waterconferentie, zit vanavond bij ons aan tafel minister Schultz van Haegen. Over de Nederlandse expertise op het gebied van watermanagement, het nut voor het bedrijfsleven en het belang van internationale samenwerking.
North Sea Surf Festival: Dave von Raven, Dandy Dave en Phantom Frank
Aanstaande zaterdag vindt het North Sea Surf Festival plaats in de Melkweg in Amsterdam. De naam zegt het al: een festival met surffilms en vooral heel veel surfmuziek! Om alvast in de stemming te komen zitten Dave von Raven, Dandy Dave en Phantom Frank vanavond aan tafel.
Muziek: Bent van Looy
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafeldame: Katja Herbers
Dat ben ik ook direct gaan bestuderen en ik kan dit alleen maar beamen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Specularium het volgende:
Op Google ziet Katja Herbers er prima uit.
Surfrock is in principe prima muziek natuurlijk. Whose Authority van Nada Surf is een van die stiekeme pareltjes die nooit ergens de boventoon zal voeren maar oh zo fijn wegluistert. Weinig guilty aan, de betere surfrockbands zijn gewoon góed.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
Surfmuziek, paste eigenlijk wel in het item van gisteren, de 'guilty pleasure' nummers.
Ik heb denk ik een heel ander idee bij surfmuziek, wat jij noemt ken ik nietquote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Surfrock is in principe prima muziek natuurlijk. Whose Authority van Nada Surf is een van die stiekeme pareltjes die nooit ergens de boventoon zal voeren maar oh zo fijn wegluistert. Weinig guilty aan, de betere surfrockbands zijn gewoon góed.
Alleen met dat soort dorpsgekken aan tafel zullen ze er wel een kut item van maken.
Beach Boys vind ik niet echt guilty, maar snap dat het wel beetje hommeltjesmuziek is. En in die tijd was surfmuziek inderdaad wel wat fouter dan tegenwoordigquote:Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een heel ander idee bij surfmuziek, wat jij noemt ken ik nietIk zat aan the Beach Boys te denken, wat ik wel guilty pleasure vind eigenlijk. Of deze hele erge:
Tuurlijk ook even naar Nada Surf geluisterd, niet echt mijn smaak maar kan er mee door
Hij is zelf toch ook een beetje 'ouderwets' zoals hij eruit ziet? Lijkt me wel een fan van die oude surfersquote:Op woensdag 11 september 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar met het idee dat Dave von Raven erbij zat kreeg ik meer het idee van de hedendaagse surfrock.
Ja, maar The Madd speelde leentjebuur bij een Weezer, surfrock bij uitstek.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is zelf toch ook een beetje 'ouderwets' zoals hij eruit ziet? Lijkt me wel een fan van die oude surfersIk denk dat die oude nummers ook wel voorbij gaan komen.
Dandy Dave kende ik overigens ook niet, net zo een type als die andere Dave:
[ afbeelding ]
En Phantom Frank ook maar even opgezocht.
[ afbeelding ]
Mmm ja bij surfmuziek denk ik toch meer aan mannen in Hawaiibroeken- en shirtsToch weer wat geleerd.
Leuk dat je altijd zoveel weet van muziekquote:Op woensdag 11 september 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar The Madd speelde leentjebuur bij een Weezer, surfrock bij uitstek.
Ik heb liever de deftones dan de deltones.quote:
Ik moet mijn meerdere erkennen in sommige andere FOK!kers hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk dat je altijd zoveel weet van muziek
Waren begin deze maand in Nederland dacht ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever de deftones dan de deltones.
Niet zo bescheiden. Valt me gewoon vaak op dat je heel veel bands en muzieksoorten kent en kunt benoemden.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mijn meerdere erkennen in sommige andere FOK!kers hoor.
Jij kent noobiedoobie toch wel?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Valt me gewoon vaak op dat je heel veel bands en muzieksoorten kent en kunt benoemden.
Maar goed, dat is off topic
Klopt, veel concertgangers gehoord op 3fm. In Tilburg en Groningen meen ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Waren begin deze maand in Nederland dacht ik.
Jawel. Maar dat sluit toch niet uit dat jij ook best veel weet? Ik geef het opquote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kent noobiedoobie toch wel?
Point made.
Geef nooit op!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat sluit toch niet uit dat jij ook best veel weet? Ik geef het op
Als jij het zegt dan moet het gewoon wel waar zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geef nooit op!
Mexicanobakker weet gewoon veel over muziek punt!
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan moet het gewoon wel waar zijn
Nou ja dat bedoelde ik natuurlijk. Al had ik van JOU niet verwacht dat je weleens liegt, foei Bb.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik lieg ook wel eens hoor, in dit geval niet trouwens.
Oh, als jij het zegt klopt het.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geef nooit op!
Mexicanobakker weet gewoon veel over muziek punt!
Wat mij trouwens doodeng lijkt: een kraan waar kokend water uit komtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
Hoop dat die reclame over die kutkraan ook snel voorbij is.
quote:
Hallo Johannes.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit klaar voor het entertainment.
Bokkema gezien?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit klaar voor het entertainment.
Wellus.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ze is niet lelijk maar ook niet lekker hoor.
Leuk meisje hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
Jij valt op mannen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
Bij iedereen uit dit topic denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef BlueMage het volgende:
Als ik daar aan tafel kom zitten kelderen de kijkcijfers.![]()
melanie zou ik niet doen.quote:
Net hoorde je hier Sporza ipv Joris vd Berg.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, met het bezielende commentaar van een of andere NOS nitwit.
Oh ik had 'm nog op mute staan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net hoorde je hier Sporza ipv Joris vd Berg.
Zeker weten. We kijken positief vooruit/quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij verwacht ook een topshow neem ik aan?
quote:
Waar woon jij....quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen wateroverlast gehad, Stadskanoal!
Ow nee hoor. Op tafel dansen en Mathijs op de kop zeiken zal de Youtube archieven ingaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij iedereen uit dit topic denk ik
Ik proef hier een GroenLinks-sfeertje.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten het 130 rijden onzin doet ze prima dingen.
Ik hoop op wat VI momenten bij TVDD, dat zou echt hilarisch zijn. GGMM vindt dit ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten. We kijken positief vooruit/
Nou nou nou, je hebt het wel over Sebastiaan Timmerman.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, met het bezielende commentaar van een of andere NOS nitwit.
Ik vind dit interessant.quote:
Ja op die manier wel en dan geboeid de studio uitgedragen worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Op tafel dansen en Mathijs op de kop zeiken zal de Youtube archieven ingaan.
Sorry Sebastiaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou nou nou, je hebt het wel over Sebastiaan Timmerman.
Ja, ik vind het gek dat een VVD-minister bij DWDD gaat zitten.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik proef hier een GroenLinks-sfeertje.
Weet ik veel, misschien kan ze er leuk bij blaffen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie vinden dit fapwaardig?
[ afbeelding ]
Puntige kaak.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ow ja? Fyra? Dit is een dik nek die werkt voor het grote geld. VVD dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten het 130 rijden onzin doet ze prima dingen.
Leuk, haar slechtste foto uitzoeken.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
tis wel te doen hoor. Niet lelijk in ieder geval.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, alsof zij de schuldige is van de Fyraquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja? Fyra? Dit is een dik nek die werkt voor het grote geld. VVD dus.
Vegan Streaker kon toch ook gewoon zo doorlopen naar huis? Naakt...quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op die manier wel en dan geboeid de studio uitgedragen worden.
ok.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Een gemiddeld meisje van 13 heeft dikkere tieten.
Politiek verantwoordelijk!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha, alsof zij de schuldige is van de Fyra![]()
!
Ik ga niet naakt naar huis lopen, ben je betoeterd!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vegan Streaker kon toch ook gewoon zo doorlopen naar huis? Naakt...
Qua uiterlijk (niet qua acteerwerk, dat niet) zie ik liever dit soort actrices:quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ok.
jij wil alleen tieten zien?
Tsja, maar zij heeft dat niet gedaan. Dat zij verantwoordelijk is voor het falen van anderen kan zij weinig aan doen.quote:
niets mis met gigi neequote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qua uiterlijk (niet qua acteerwerk, dat niet) zie ik liever dit soort actrices:
[ afbeelding ]
Ik moet even bijkomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben van de waterleiding, hihaho, ik geef de leiding, snappen jullie?
2.1/10.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef BlueMage het volgende:
-10/10quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef BlueMage het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef BlueMage het volgende:
Ik zie liever Jessica Alba, iedereen weet inmiddels wel hoe die er uit ziet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qua uiterlijk (niet qua acteerwerk, dat niet) zie ik liever dit soort actrices:
[ afbeelding ]
leuk gejat uit de donald duckquote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef BlueMage het volgende:
Zijn daar ook gifs van?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie liever Jessica Alba, iedereen weet inmiddels wel hoe die er uit ziet.
Ik lees de Donald Duck niet, dat blad heeft 't van mij gejat!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuk gejat uit de donald duck
8.2/10quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik ooit tien mensen vermoord wil ik jou in de jury, wat ben jij coulant zeg.
Kan jij met d'r mee?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef waxmask het volgende:
Films gebruiken om je spul te verkopen. Flikker op VVDert...
Ik ga weer even liggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik lees de Donald Duck niet, dat blad heeft 't van mij gejat!![]()
SP alarm.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef waxmask het volgende:
Films gebruiken om je spul te verkopen. Flikker op VVDert...
goeie streamquote:
Ik zou pleiten voor een heerlijk strafkamp naar Noord Koreaans model dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik ooit tien mensen vermoord wil ik jou in de jury, wat ben jij coulant zeg.
Sharknado ook een goed voorbeeld.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef waxmask het volgende:
Hee Kut kijk voor de grap eens die SPike Lee docu of Treme over de aftermath.
Wow, daar zie ik graag meer van.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Fraaie bilpartij, me dunkt
Hahaha Sharknado hahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Sharknado ook een goed voorbeeld.
Er komt ook Sharknado 2, wist je dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Sharknado ook een goed voorbeeld.
Nee goed dat je het zegt, even in de gaten houden dusquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er komt ook Sharknado 2, wist je dat?
Niet zo over Cor.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een oud wijf achter Mathijs.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het jeugdjournaal was voor jou toch iets beter te volgen he?
Dit is zo'n item van: "kijk ons eens goed zijn''quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het jeugdjournaal was voor jou toch iets beter te volgen he?
Niet ondenkbaar idd. Maar dan gaat Melanie of hoe dat mens ook heet dat wel even oplossen!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef tralalala het volgende:
Dat wordt wat als de Oosterscheldedam in elkaar stort.
Mijn docent maakte dat helemaal belachelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kampen met z'n waterstanden is fucking gaarMaar die bypass-systemen sowieso.
Ja dat is echt een gaar kutsysteem, moest ik vorig jaar helemaal alles van wetenquote:
Een tijdje terug hoorde ik hier al iets over op Radio 1. Toen vond ik het wel interessant.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof trouwens dat dit item voor 98% van de mensen geen flikker aan is.
Die kunnen hier niets mee.
Vind dit wel interessant in het algemeen, maar dit is gewoon heel saai en weinig inhoudelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof trouwens dat dit item voor 98% van de mensen geen flikker aan is.
Die kunnen hier niets mee.
Doe jij stiekem dezelfde studie als ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn docent maakte dat helemaal belachelijkTerecht overigens
Ja omdat ze doet alsof iedereen het allemaal al weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dit wel interessant in het algemeen, maar dit is gewoon heel saai en weinig inhoudelijk.
Nee ik deed wat anders, wel die richting.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe jij stiekem dezelfde studie als ik.
Maar wij hebben geen Fries.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef thettes het volgende:
Ze mag als VVD-er niet zeggen dat het waarschijnlijk is dat het door mensen versterkt wordt.
Wat wil je ook met dat mens van de VVD. Neem dat haar overigens niet heel erg kwalijk ze hadden zo iemand die voor z'n bedrijf werkt moeten uitnodigen, een echte deskundige met andere woorden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dit wel interessant in het algemeen, maar dit is gewoon heel saai en weinig inhoudelijk.
Liever verzuipen ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Het duin wordt bij ons 100m verbreed. Lekker een eind lopen naar strand.
Ordinair.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Mijn paal wordt nat van Katja. Hahaha!
Goed voor die spekpens van je.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Het duin wordt bij ons 100m verbreed. Lekker een eind lopen naar strand.
Je hebt wel een heel groot ego als mesn als je denkt sterker te zijn dan de natuur of daar enig invloed op hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef thettes het volgende:
Ze mag als VVD-er niet zeggen dat het waarschijnlijk is dat het door mensen versterkt wordt.
Nou ja, wat had ze moeten vragen dan? Als ze er geen fuck van weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef richolio het volgende:
"Uh uh.. Wanneer zal ik wat zeggen.. Wat moet ik vragen uh.. Eerste keer tafelgast wat spannend zeg, jeetje.."
Denken dat de mens geen invloed heeft op de natuurquote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel groot ego als mesn als je denkt sterker te zijn dan de natuur of daar enig invloed op hebt.
Hij heeft geen nek meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Diederik voelt zich niet echt op zijn gemak in dat pak
Zijn ze bij jou al ingedaald?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Diederik is in zijn balletjes geschopt.
Ga ze dat in New Orleans vertellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat de mens geen invloed heeft op de natuur__!
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef JimboSlice het volgende:
Die blonde gozer in de achtergrond is een mouthbreather. Not a good look buffy.
Zou kunnen. Liep maar te grappen hoor. Ben nooit zo van de voordoordelen enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een vriendin.
Die ziet er inderdaad intelligent uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef JimboSlice het volgende:
Die blonde gozer in de achtergrond is een mouthbreather. Not a good look buddy.
Zuurkool op?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Diederik vindt dit geweldig.
Ik zie het geweldige er niet van in.
Been there, done that.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga ze dat in New Orleans vertellen.
Zou wel willen maar die zijn weggespoeld.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga ze dat in New Orleans vertellen.
Zat even onder tafel bij Matthijs.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is Katja alweer van tafel vertrokken?
Ze zit in de smoking van die jongen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is Katja alweer van tafel vertrokken?
''Zuigen kreng!''quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Zat even onder tafel bij Matthijs.
New Orleans heeft vaker blank gestaan en is ondergelopen omdat de dijken braken. Als wij ooit vollopen is dat onze eigen schuld omdat polderden wel tegen de natuur is, en dat zal ooit weer twerug genomen worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat de mens geen invloed heeft op de natuur__!
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Deed ik vroeger met een vergrootglas.
Dat mag je hier niet zeggen.quote:
Inderdaad, en dan mieren killen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Deed ik vroeger met een vergrootglas.
Nee joh.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij doet me denken aan Marc-Marie Huybregts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |