melanie zou ik niet doen.quote:
Net hoorde je hier Sporza ipv Joris vd Berg.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, met het bezielende commentaar van een of andere NOS nitwit.
Oh ik had 'm nog op mute staan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net hoorde je hier Sporza ipv Joris vd Berg.
Zeker weten. We kijken positief vooruit/quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij verwacht ook een topshow neem ik aan?
quote:
Waar woon jij....quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen wateroverlast gehad, Stadskanoal!
Ow nee hoor. Op tafel dansen en Mathijs op de kop zeiken zal de Youtube archieven ingaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij iedereen uit dit topic denk ik
Ik proef hier een GroenLinks-sfeertje.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten het 130 rijden onzin doet ze prima dingen.
Ik hoop op wat VI momenten bij TVDD, dat zou echt hilarisch zijn. GGMM vindt dit ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten. We kijken positief vooruit/
Nou nou nou, je hebt het wel over Sebastiaan Timmerman.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, met het bezielende commentaar van een of andere NOS nitwit.
Ik vind dit interessant.quote:
Ja op die manier wel en dan geboeid de studio uitgedragen worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Op tafel dansen en Mathijs op de kop zeiken zal de Youtube archieven ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |