Dit is zo'n item van: "kijk ons eens goed zijn''quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het jeugdjournaal was voor jou toch iets beter te volgen he?
Niet ondenkbaar idd. Maar dan gaat Melanie of hoe dat mens ook heet dat wel even oplossen!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef tralalala het volgende:
Dat wordt wat als de Oosterscheldedam in elkaar stort.
Mijn docent maakte dat helemaal belachelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kampen met z'n waterstanden is fucking gaarMaar die bypass-systemen sowieso.
Ja dat is echt een gaar kutsysteem, moest ik vorig jaar helemaal alles van wetenquote:
Een tijdje terug hoorde ik hier al iets over op Radio 1. Toen vond ik het wel interessant.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof trouwens dat dit item voor 98% van de mensen geen flikker aan is.
Die kunnen hier niets mee.
Vind dit wel interessant in het algemeen, maar dit is gewoon heel saai en weinig inhoudelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof trouwens dat dit item voor 98% van de mensen geen flikker aan is.
Die kunnen hier niets mee.
Doe jij stiekem dezelfde studie als ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn docent maakte dat helemaal belachelijkTerecht overigens
Ja omdat ze doet alsof iedereen het allemaal al weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dit wel interessant in het algemeen, maar dit is gewoon heel saai en weinig inhoudelijk.
Nee ik deed wat anders, wel die richting.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe jij stiekem dezelfde studie als ik.
Maar wij hebben geen Fries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |