Dit is zo'n item van: "kijk ons eens goed zijn''quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het jeugdjournaal was voor jou toch iets beter te volgen he?
Niet ondenkbaar idd. Maar dan gaat Melanie of hoe dat mens ook heet dat wel even oplossen!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef tralalala het volgende:
Dat wordt wat als de Oosterscheldedam in elkaar stort.
Mijn docent maakte dat helemaal belachelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kampen met z'n waterstanden is fucking gaarMaar die bypass-systemen sowieso.
Ja dat is echt een gaar kutsysteem, moest ik vorig jaar helemaal alles van wetenquote:
Een tijdje terug hoorde ik hier al iets over op Radio 1. Toen vond ik het wel interessant.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof trouwens dat dit item voor 98% van de mensen geen flikker aan is.
Die kunnen hier niets mee.
Vind dit wel interessant in het algemeen, maar dit is gewoon heel saai en weinig inhoudelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof trouwens dat dit item voor 98% van de mensen geen flikker aan is.
Die kunnen hier niets mee.
Doe jij stiekem dezelfde studie als ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn docent maakte dat helemaal belachelijkTerecht overigens
Ja omdat ze doet alsof iedereen het allemaal al weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dit wel interessant in het algemeen, maar dit is gewoon heel saai en weinig inhoudelijk.
Nee ik deed wat anders, wel die richting.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe jij stiekem dezelfde studie als ik.
Maar wij hebben geen Fries.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef thettes het volgende:
Ze mag als VVD-er niet zeggen dat het waarschijnlijk is dat het door mensen versterkt wordt.
Wat wil je ook met dat mens van de VVD. Neem dat haar overigens niet heel erg kwalijk ze hadden zo iemand die voor z'n bedrijf werkt moeten uitnodigen, een echte deskundige met andere woorden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dit wel interessant in het algemeen, maar dit is gewoon heel saai en weinig inhoudelijk.
Liever verzuipen ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Het duin wordt bij ons 100m verbreed. Lekker een eind lopen naar strand.
Ordinair.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Mijn paal wordt nat van Katja. Hahaha!
Goed voor die spekpens van je.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Het duin wordt bij ons 100m verbreed. Lekker een eind lopen naar strand.
Je hebt wel een heel groot ego als mesn als je denkt sterker te zijn dan de natuur of daar enig invloed op hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef thettes het volgende:
Ze mag als VVD-er niet zeggen dat het waarschijnlijk is dat het door mensen versterkt wordt.
Nou ja, wat had ze moeten vragen dan? Als ze er geen fuck van weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef richolio het volgende:
"Uh uh.. Wanneer zal ik wat zeggen.. Wat moet ik vragen uh.. Eerste keer tafelgast wat spannend zeg, jeetje.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |