Ha, je bent er nog steeds niet over heen dat ik het uitgemaakt heb hé?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef Smoofie het volgende:
ALs hij post dat hij stopt met fok ja.
Als ik een relatie met een buurmeisje van je krijg kunnen we wel vaker samen Fok!kenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef Tyron het volgende:
Jullie kunnen een foto van mijn magnetron krijgen, stelletje deurklinken.
N e equote:
Ik zeg, doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik een relatie met een buurmeisje van je krijg kunnen we wel vaker samen Fok!ken
De uitkering is weer bijna op. Dan wordt tong altijd een beetje raarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap Tong zijn post niet GGMM, help
Ik weet wel hoe jij heet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Smoofie het volgende:
Hoe heet je zusje?> Dan zoek ik haar ff op facebook.
Lekker chillen in de kattenbakquote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen probleem, echte vrienden zijn er voor elkaar.
Ik snap er ook niks van. Ik dacht eerst aan de kunst van het uitspreken van die zin, maar toen realiseerde ik me dat hij hem typte.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een schattig poesje.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker chillen in de kattenbak
[ afbeelding ]
Ik denk dat het incident hem weinig uitmaakt, maar dat hij vooral boos is dat er niemand op zijn topic reageerde.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk samen met het opraken van zijn medicijnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De uitkering is weer bijna op. Dan wordt tong altijd een beetje raar
In combinatie met een weinig voedzaam dieet kan dit inderdaad wel tot ijlen leidenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk samen met het opraken van zijn medicijnen.
Ga je gang maar.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zullen we elkaar bij de naam noemen via DM?
Ik zag het live op tv tijdens mijn verhuizingquote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Met 9/11 verkende ik de Peuterspeelzaal.
11/9. Debiel.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke. Ik zoek je zusje wel via je fbquote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik veel te spannend.
Succes.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Ik zoek je zusje wel via je fb.
Ik at een melkchocoladereep ongeveer halverwege het terug fietsen van school. Bij de attent.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha jij dacht 2 dagen geleden het 12 jaar geleden was.
Omdat ze dat zo in het Engels/Amerikaans schrijven.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je ook waarom het 9/11 is en niet 11/9 ??
alleen in het amerikaansquote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze dat zo in het Engels/Amerikaans schrijven.
lekker voor jequote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Oke mijn email gehackt nu ook mn xbox acc.
Fuck het leven.
Mensen die denken zo belangrijk te zijn dat anderen hen willen "hacken".quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Oke mijn email gehackt nu ook mn xbox acc.
Fuck het leven.
En toch heb ik haar gevonden, knap hequote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Tyron het volgende:
Mijn vrienden en familie zijn als het goed is alleen te zien door vrienden.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die denken zo belangrijk te zijn dat anderen hen willen "hacken".
Niemand geeft een neuk om de inhoud van je mailbox.
Laat maar weten via de DM hoe ze op de foto staat dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch heb ik haar gevonden, knap he.
Als dat in je inbox staat verdien je het om leeggeplukt te worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want paypal, creditcard, bank details zijn niet interessant wil je zeggen.
Ik ben wel de directeur van Kpn he.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die denken zo belangrijk te zijn dat anderen hen willen "hacken".
Niemand geeft een neuk om de inhoud van je mailbox.
80-90% van de mensheid met internet dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als dat in je inbox staat verdien je het om leeggeplukt te worden.
kun je toch aanvragen johquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als dat in je inbox staat verdien je het om leeggeplukt te worden.
Veel domme mensen met vrij spel tot internetbankieren, inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
80-90% van de mensheid met internet dus.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Veel domme mensen met vrij spel tot internetbankieren, inderdaad.
Makkelijk praten als buitenstaander.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat trouwens niet wilt zeggen is dat als je je tegenwoordig laat hacken je niet vrij debiel bent.
Nee. Logisch nadenken.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Makkelijk praten als buitenstaander.
Gelukkig heb je de foto's nog.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Back to the point.
Mijn fifa dingen ben ik kwijt dus op fifa 13 ben ik verloren.
Fotosquote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de foto's nog.
het rauwe stoere komt er inderdaad pas echt uit in de live versiequote:Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adames vind jij de live versie van ein kompliment ook beter?
hij benadrukt dat er nu totaal geen mediahype onstaat, waar hij wel gelijk in heeft, het is nu weer op het oude niveau: rechtsonderin pagina 9 van de regionale krant en als het even kan op voetbalzone.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was bij de Makro net, die gasten hebben die allerheetste pepers ter wereld. Was te pussy
ik begrijp het ook niet zo. vorig jaar een madame jeanette naar binnen gewerkt in een restaurant. Heeft geen fatsoenlijke smaak, alleen brandt het daarna een half uur lang in je verder gevoelloze mond.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was bij de Makro net, die gasten hebben die allerheetste pepers ter wereld. Was te pussy
naga jolakiaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Wazige naam, ben 'm ff kwijt. Nag nogiets?
Had hem gehaald puur om te kijken of het wat is.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Wazige naam, ben 'm ff kwijt. Nag nogiets?
In februari 2012 verloor de Naga Jolokia de titel van heetste peper ter wereld aan de Trinidad Moruga Scorpion.quote:
Na een tijdje gaat het nergens meer over inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet zo. vorig jaar een madame jeanette naar binnen gewerkt in een restaurant. Heeft geen fatsoenlijke smaak, alleen brandt het daarna een half uur lang in je verder gevoelloze mond.
Dat je handschoenen aan moet enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na een tijdje gaat het nergens meer over inderdaad.
ohohoh, wat heb ik toch een plezier van deze lekkere peperquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat je handschoenen aan moet enzo
Godverdomme ik heb dat één keer aardig gevoelt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Saind het volgende:
Of heel goed je handen wassen voor 't pissen
Ik had het niet over kontvingeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme ik heb dat één keer aardig gevoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |