Welke?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was bij de Makro net, die gasten hebben die allerheetste pepers ter wereld. Was te pussy
ik begrijp het ook niet zo. vorig jaar een madame jeanette naar binnen gewerkt in een restaurant. Heeft geen fatsoenlijke smaak, alleen brandt het daarna een half uur lang in je verder gevoelloze mond.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was bij de Makro net, die gasten hebben die allerheetste pepers ter wereld. Was te pussy
naga jolakiaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Wazige naam, ben 'm ff kwijt. Nag nogiets?
Had hem gehaald puur om te kijken of het wat is.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Wazige naam, ben 'm ff kwijt. Nag nogiets?
In februari 2012 verloor de Naga Jolokia de titel van heetste peper ter wereld aan de Trinidad Moruga Scorpion.quote:
Na een tijdje gaat het nergens meer over inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet zo. vorig jaar een madame jeanette naar binnen gewerkt in een restaurant. Heeft geen fatsoenlijke smaak, alleen brandt het daarna een half uur lang in je verder gevoelloze mond.
Dat je handschoenen aan moet enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na een tijdje gaat het nergens meer over inderdaad.
ohohoh, wat heb ik toch een plezier van deze lekkere peperquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat je handschoenen aan moet enzo
Godverdomme ik heb dat één keer aardig gevoelt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Saind het volgende:
Of heel goed je handen wassen voor 't pissen
Ik had het niet over kontvingeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme ik heb dat één keer aardig gevoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |