ik zeg doen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit lijken me hele nuttige investeringen.
Willy zou op het podium gaan schijten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Gekkigheid, zoals Willy zou zeggen.
hij komt uit duitslandquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan dit enkel omschrijven als beeldbuis vervuilen. Als die man niet uit dat geile Frankrijk kwam gaf ook niemand hierom bij DWDD
Louis kan zijn tong nog wel binnen houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
Louis is de Miley Cyrus onder de voetbaltrainers. Helemaal de weg kwijt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Kroelo het volgende:
lachen ja hoe iemand bijna zn nek breekt
Als het alleen een Donald Duck is dan is het wel makkelijk om een man tevreden te houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Die weet niet wat een man nodig heeft
John gaf dat blad natuurlijk snel weg toen bleek dat het over eenden ging ipv kippen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef marcodej het volgende:
Hij kreeg later een jaarabonnementje van John Williams. Die reactie was nog mooier.
John Williams gaf hem aan het eind een abonnement, had die kop van dat wijf moeten zien...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Beetje hem zijn Donald Duck afpakken,.
Meen je nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is homo heb ik wel eens gehoord.
Gisteren was het Interessantkasteel.quote:
This band is endorsed by Gielquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Erg 3FM dit.
Vraag me af hoe dat komt.
Die waren leukquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef cobain1994 het volgende:
Roberto Jaketti en de scooters.. Nou weet ik het..
Hopelijk krijgen we elke dag een ander hilarisch woordgrapje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Gisteren was het Interessantkasteel.
De goede smaakpolitiequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Rob Geus, wat heeft die er mee te maken?
Eens is.quote:
Dat is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Rickario het volgende:
Ah Amsterdam. Leuk dat er eens een Amsterdammer aan tafel zit
2 nieuwe iPhones en iOS 7quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Latert het volgende:
Zo, ik was even koffie drinken. Ik heb vast veel gemist of niet? ()
Prima nummer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit toch echt meer Q-Music foute uur.
Love is a Battlefield is wel een van de mijne.
roflquote:
Best wel. Maar wat ik al zei: wat is goed? En waarom is iets fout?quote:
Dat zou ik betreuren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeet steeds dat DWDD weer begonnen is, totdat ik dit topic in m'n AT zie.
Ik denk dat ik m'n interesse in DWDD gewoon verloren ben.
Dankjewel voor deze bijdrage Hans.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
Wellicht wil je me voortaan even waarschuwen als het begint. Dan probeer ik er weer in te komen.quote:
Spannend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
Mijn naam is niet Hans.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze bijdrage Hans.
Kut, te laat.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Ik mis deze... Die was goed he?
[ afbeelding ]
Is goed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht wil je me voortaan even waarschuwen als het begint. Dan probeer ik er weer in te komen.
Niks mis meequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Domien een vrouwennaam.quote:
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef theodoor9 het volgende:
The human league - don't you want me
Die vind ik dus ook helemaal niet fout.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef theodoor9 het volgende:
The human league - don't you want me
Het is ook een wijf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Domien een vrouwennaam.
Vooruitziende blikquote:
That's the point.quote:
Nee, Nicole.quote:
La Solitudine.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef waxmask het volgende:
Buurjongen lag heel de nacht te neuken langs on met Laura Pausini op repeat. Niet de cd maar alleen dat ene nummer.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Looking for freedom is ook wel 'n goede
Dat jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Roger Whittaker ken ik vooral van de timelife reclames
Don't Hassle the Hoff.quote:
Dat brengt herinneringen boven!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Hij en James (over)Lastquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Da's een echt talent!quote:
Ik ook denk ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is ook superleuk, maar dat ga ik dan maar terugkijken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |