wantquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof dat het hele beschikbare repertoire van Sky nu wel voorbij gekomen is...
Tussendoortjes:quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat dacht ik op de vorige pagina ook, bleek onjuist.
geen episch nummerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
Katie Melua - Nine Million Bicycles
slotje?
Het is veel te nieuw om de term "Sky Radio Episch" te dragen.quote:
ik moet nog steeds mn mix opnemen met de meest epische nummers ooitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef teknomist het volgende:
Jimjim, kun je geen lijst maken met alle epische nummers uit het vorige topic.
Leuk voor mocht ik weer eens een nieuwe schoonmoeder krijgen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds mn mix opnemen met de meest epische nummers ooit
selectie. mixen gaat sowieso niet lukkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef teknomist het volgende:
Hoezo niet? Qua selectie of mixen?
quote:
quote:
erg episch, staat daarom ook in de OPquote:
Fack, ik had de OP nog doorgenomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erg episch, staat daarom ook in de OP
Ja, bedankt Yorrit.quote:
zit je nou te fucken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:25 schreef krioro het volgende:
De laatste keer dat ik Sky Radio luisterde is lang geleden, dus geen idee of deze daar daadwerkelijk gedraaid worden of werden, zou wel moeten uiteraard, episch zijn ze:
dacht ikquote:
Ik vind het ook een episch goed nummer, zoals zoveel dat gepost is in deze topics.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Miam het volgende:
[..]
dacht ik
ik vind dat echt een episch goed nummer..
Zie, daarom luister ik niet naar de radio, ik zet gewoon The Righteous Brothers op wanneer ik dat wil!quote:wordt tevens ook nooit de ether in geknalt bij skyradio. Jammer.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind het ook een episch goed nummer, zoals zoveel dat gepost is in deze topics.
[..]
Zie, daarom luister ik niet naar de radio, ik zet gewoon The Righteous Brothers op wanneer ik dat wil!
oh yeahquote:
ooit een geniale remix voor gemaaktquote:
Afgelopen zaterdagochtend 3 keer gehoord op skyradio.quote:
jepquote:
kan wel wezen maar hij is totaal onepischquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Miam het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdagochtend 3 keer gehoord op skyradio.
kan wel wezen maar dat is jou meningquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan wel wezen maar hij is totaal onepisch
dat Caro Emerald 3 keer in 1 ochtend gedraaid wordt op een en dezelfde radiozender, vind ik een vrij epische gebeurtenis ja. en dan bedoel ik het niet in positieve zin.quote:
epidemisch is dat, niet episch.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef Miam het volgende:
[..]
dat Caro Emerald 3 keer in 1 ochtend gedraaid wordt op een en dezelfde radiozender, vind ik een vrij epische gebeurtenis ja. en dan bedoel ik het niet in positieve zin.
Dat laatstequote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef ievol-i het volgende:
laat maar... wilde peter tosh and mick jagger posten, maar ofwel link doet het niet, ofwel er is sprake van een epic fail mijnerzijds...
Staat ook op de playlist op mijn werkquote:
een playlist op je werk? Elke dag dezelfde?quote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Staat ook op de playlist op mijn werkWie ooit bedacht heeft om die ertussen te zetten snap ik echt niet.
Nou volgens mij staat dat ding op shuffle, maar ja sowieso om de twee dagen komt dat nummer langsquote:Op maandag 6 juni 2011 04:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een playlist op je werk? Elke dag dezelfde?
ohja! dagelijks wel 11 keer!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:38 schreef Mangostine het volgende:
Vergeten we nou de meest epische ever?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef ari_zahav het volgende:
Geen idee of ze het nu nog draaien, maar ze draaiden het iig in de 90's
http://soundcloud.com/hangmat/epic-skyradio-mixquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zal m wel ff op soundcloud zetten
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/hangmat/epic-skyradio-mix
quote:Our automatic content protection system has detected that your upload "Epic Skyradio mix" may contain content that is owned or administered by Sony Music UK (John Farnham, You're The Voice). As a result, we have paused the upload of your audio for the time being.
If you are the original creator of the audio in all its parts, or have obtained all necessary licenses and permissions to upload and share this content, please contact us using the form below.
Your message, please provide as much information as possible: *
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Op FOK! doen we daar ook niet aan jj.
Haters.quote:
WAT EEN BAZENMIXquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/hangmat/epic-skyradio-mix
Die is pas 9 keer voorbij gekomenquote:
1.Bonnie Tyler - Total eclipse of the heartquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:57 schreef Speedy_T het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een top 5, jimjim
dat magquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die is pas 9 keer voorbij gekomen.
Klassieker.quote:
Skyradio barbaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Klassieker.
Maar is die ooit op Sky Radio geweest?
quote:
aber nicht epischquote:Op maandag 10 december 2012 22:44 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn favorieten maar ze zijn wel te vaak op Sky te horen.
quote:Op maandag 28 april 2014 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic verdient vandaag een kick.
Mijn input:
We don't need another hero van Tina Turner.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef alors het volgende:
Is We Dont Need Another Hero van Tina Turner al genoemd?
Hele goeie jaquote:Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit ook een Skyradio nummer.
Alhoewel ik de laatste tijd zelden Sky luister dus weet ik niet of ze die nog steeds draaien.
Heel veel van de gerelateerde video's bij dat nummer zijn ook van die Skyradio tracks, zoals Torn bijvoorbeeld.quote:
Amen! Ik zet Bette Davis Eyes maar weer aanquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Pino: Nee.
Dit topic is voor epische 100.7FM skyradio shit, niet alle crap van nu.
In dat geval:quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Dat toont maar aan wat voor kutzender het is geworden. Tien jaar geleden ging het wel al zaten bij die klassiekers ook wel zeiknummersquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik zie op dit moment geen verschil tussen Sky, Slam en 538. Dat terwijl Sky vroeger geheel anders was. Ik geloof ook dat ze de doelgroep hebben gewijzigd. Sky was vroeger een Classic Radio omroep en sinds de herindeling van de frequenties mochten ze ineens ook moderne hits uitzenden "zonder extremen zoals rap, metal en harde dance muziek" Iets wat Veronica vroeger ook had. Die mochten ineens ook moderne muziek draaien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat toont maar aan wat voor kutzender het is geworden. Tien jaar geleden ging het wel al zaten bij die klassiekers ook wel zeiknummers
Nu draaien ze alleen nog veel Tina Turner en john farnham is ook nog altijd erg populair.
Sky begon hits te draaien rond de eeuwwisseling, maar toen bleef het beperkt tot zoete popliedjes die je ook op Radio 2 kon horen. Dat heeft zich uitgebreid (Buble, Train, Robbie Williams waren zeer gewild) maar de laatste 5 jaar proberen ze steeds meer lichte dance te draaien. Het verschil tussen muziek blijft wel groot. Slam FM fixeert zich niet op pop, maar op Dance en Urban uit de hitlijsten. 538 komt niet buiten de top 40 comfort zonde. SkyRadio ontbeert echte dance maar lichte dancepop als Aviciis Hey Brother, waarin niet de beats maar de zang de boventoon blijven vormen, is populair, naast de zoete popmuziek en een klein aanbod aan classic hits.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment geen verschil tussen Sky, Slam en 538. Dat terwijl Sky vroeger geheel anders was. Ik geloof ook dat ze de doelgroep hebben gewijzigd. Sky was vroeger een Classic Radio omroep en sinds de herindeling van de frequenties mochten ze ineens ook moderne hits uitzenden "zonder extremen zoals rap, metal en harde dance muziek" Iets wat Veronica vroeger ook had. Die mochten ineens ook moderne muziek draaien.
Kim Carnes de vrouwelijke Rod Stewartquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Amen! Ik zet Bette Davis Eyes maar weer aan
Haha zeker niet in deze kersttijdquote:Op donderdag 10 december 2015 18:42 schreef system32 het volgende:
Lang geleden had Skyradio nog de leus: "Nooit twee keer hetzelfde nummer op één dag". Daar is helaas niet zo veel meer van over.
Skyradio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |