Hij was toch aan het verhuizen en had geen internet meer ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Hij post sowieso niet veel meer.
ja klopt wel eigenlijk, staat genoteerd. maar sowieso is lang niet alles in dit topic episch skyradio materiaal. moet voor deel 2 maar een selectie gaan maken ben ik bang:Pquote:
we kunnen wel een UVT Sky Radio Tournament doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt wel eigenlijk, staat genoteerd. maar sowieso is lang niet alles in dit topic episch skyradio materiaal. moet voor deel 2 maar een selectie gaan maken ben ik bang:P
overbodig. bonnie tyler - total eclipse of the heart wint sowiesoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
we kunnen wel een UVT Sky Radio Tournament doen
die is ook gewoon heel erg kut.quote:
hoe kon ik die ooit vergetenquote:
heh, ik had dat refreintje altijd in mn hoofd als iets uit een michael jackson nummerquote:
Dat dacht ik op de vorige pagina ook, bleek onjuist.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof dat het hele beschikbare repertoire van Sky nu wel voorbij gekomen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |