Denken dat de mens geen invloed heeft op de natuurquote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel groot ego als mesn als je denkt sterker te zijn dan de natuur of daar enig invloed op hebt.
Hij heeft geen nek meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Diederik voelt zich niet echt op zijn gemak in dat pak
Zijn ze bij jou al ingedaald?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Diederik is in zijn balletjes geschopt.
Ga ze dat in New Orleans vertellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat de mens geen invloed heeft op de natuur__!
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef JimboSlice het volgende:
Die blonde gozer in de achtergrond is een mouthbreather. Not a good look buffy.
Zou kunnen. Liep maar te grappen hoor. Ben nooit zo van de voordoordelen enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een vriendin.
Die ziet er inderdaad intelligent uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef JimboSlice het volgende:
Die blonde gozer in de achtergrond is een mouthbreather. Not a good look buddy.
Zuurkool op?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Diederik vindt dit geweldig.
Ik zie het geweldige er niet van in.
Been there, done that.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga ze dat in New Orleans vertellen.
Zou wel willen maar die zijn weggespoeld.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga ze dat in New Orleans vertellen.
Zat even onder tafel bij Matthijs.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is Katja alweer van tafel vertrokken?
Ze zit in de smoking van die jongen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is Katja alweer van tafel vertrokken?
''Zuigen kreng!''quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Zat even onder tafel bij Matthijs.
New Orleans heeft vaker blank gestaan en is ondergelopen omdat de dijken braken. Als wij ooit vollopen is dat onze eigen schuld omdat polderden wel tegen de natuur is, en dat zal ooit weer twerug genomen worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat de mens geen invloed heeft op de natuur__!
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Deed ik vroeger met een vergrootglas.
Dat mag je hier niet zeggen.quote:
Inderdaad, en dan mieren killen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Deed ik vroeger met een vergrootglas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |