hoequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik pas me ook aan. Zet me een uur in de randstad neer en ik heb een harde g.
ALs je denkt dat een volvo net zo luxe en lekker rijdt als een Range Rover moet je toch ff naar de dokter.quote:
Vond dat ook een mooie toen ik die pas zag, vreemd genoeg vind ik ze nu écht niet mooi meer..quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind die Volkswagen Touareg wel erg mooi. Heeft mijn vrouw een poosje gereden als leenauto. Erg prettige wagen.
Gaat je godverdomme goed af. Weet je zeker dat het je vader is die de goede achternaam draagt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes.
Godver:
Hij krijgt niets voor elkaar Hae kint nog gein frikadel oet de majjenais trekke
Maar wel in een auto met een chromosoom te veelquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een fiat multipla heb je ook een hoge zit.
ik ook niet, mijn eerste 4-5 jaar hebben dat wel genekt bij mijquote:
Hoe ik dat doe?quote:
ja, dat wil ik ook.quote:
Komt volgens mij door die kleinere modelletjes die ze nu hebben. De Tiguan van mijn vrouw was toen nog niet klaar. Die vind ik persoonlijk momenteel ook mooier dan die Touareg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond dat ook een mooie toen ik die pas zag, vreemd genoeg vind ik ze nu écht niet mooi meer..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Enige auto waar je jezelf dagelijks stijlvol in kunt voortbewegen als je geld hebt. De rest is allemaal voor paupers die willen showen.
Gewoon rochelen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, dat wil ik ook.
Matties in randstad die mij uitlachen om geen snoeiharde g
Een volvo rijdt perfect man. Als in een zetel met 200 per uur over de autobahn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs je denkt dat een volvo net zo luxe en lekker rijdt als een Range Rover moet je toch ff naar de dokter.
Zou kunnen, ik kan me herinneren dat ik het in het begin echt een beet van een wagen vond. Superbreed en aso.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Komt volgens mij door die kleinere modelletjes die ze nu hebben. De Tiguan van mijn vrouw was toen nog niet klaar. Die vind ik persoonlijk momenteel ook mooier dan die Touareg.
Ik heb in NL een S60 gereden en mijn vrouw rijdt nu een XC90. Zijn inderdaad prettige auto's.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een volvo rijdt perfect man. Als in een zetel met 200 per uur over de autobahn.
Heeft er volgens mij mee te maken dat ik in dit gebied geboren ben. Ik kan ook vlekkeloos Mestreechs, maar ook Achterhoeks. Veel mensen in mijn omgeving die die kwaal ook hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, dat wil ik ook.
Matties in randstad die mij uitlachen om geen snoeiharde g
Ik had dat toen ik op de uni een Marokkaan tegen kwam met een limburgs accent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest een keer lachen toen ik een Limburgse kerel van 2 bij 2 met zo'n zachte g hoorde praten
Mit dae kwatsch kinse noch een banaan rech lullequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij mee te maken dat ik in dit gebied geboren ben. Ik kan ook vlekkeloos Mestreechs, maar ook Achterhoeks. Veel mensen in mijn omgeving die die kwaal ook hebben.
Als ik moet onderhandelen stap ik altijd over op Brabants. Waarom weet ik niet, maar het zal te maken hebben met de overmaat aan kampers die daar zitten.
Ik moet lachen om die brabonegerquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had dat toen ik op de uni een Marokkaan tegen kwam met een limburgs accent.
Moet er nu weer om lachen gewoon...
Die ken ik persoonlijk, klootzak kan niet 2 tellen serieus doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die braboneger
Au contraire, andere Limburgers kunnen helemaal niets anders spreken zonder compleet retarded over te komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mit dae kwatsch kinse noch een banaan rech lulle
Die is ook grappig ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die braboneger
Brunswijkje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ken ik persoonlijk, klootzak kan niet 2 tellen serieus doen.
Doe mós dich ins aan diene kop veulequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Au contraire, andere Limburgers kunnen helemaal niets anders spreken zonder compleet retarded over te komen.
quote:Why are Blacks so VIOLENT !!!
quote:Because they have not yet evolved a pre-frontal lobe large enough to contain the required thinking ability that you and I and other humans beings have . They have much much less ability to control their base urges, they cannot see the big picture. Like if you feed a dog three days worth of food, the dog eats all at once, spends two days eating puke, they do not have the ability to reason out that unpuked dog food is much better. They simply do not have the ability, most of them. You are not allowed to say this in America, resulting in us allowing these savages to live amongst us.
Dalik klets ich uch unnen kier flink aan eure kop. Lielike bloadworst dejje lauptj.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe mós dich ins aan diene kop veule
Nope. Een of andere bleekscheet vermoord in Amerika en kwam dit als comment tegen.quote:
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dis m'n favoriete Zeeuwse zinnetje
Mok ok è
Door zijn in Japan aangeleerde zen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?
Геен Булгаарс аксент хеббенquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mok ok è
Met wie sta jij op je FB profielfoto?quote:
Ken je hem niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met wie sta jij op je FB profielfoto?
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermondquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.
En ik heb ook nog een tijdje in Roffa gewoond
Je snapt natuurlijk wel dat je op de watchlist van AIVD staat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.
En ik heb ook nog een tijdje in Roffa gewoond
Moet dat dan?quote:
Inteeltdorp, komen waarschijnlijk maar 3 of 4 achternamen voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermond
Helaas contact verloren en ik weet haar achternaam niet meer. Dus ik ga haar nooit weer tegenkomen
Heb je haar voornaam en leeftijd? Zoek ik het even op in mijn zwarte boekje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermond
Helaas contact verloren en ik weet haar achternaam niet meer. Dus ik ga haar nooit weer tegenkomen
nataschaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je haar voornaam en leeftijd? Zoek ik het even op in mijn zwarte boekje.
Schuman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
nataschaZe is wat ouder dan dat ik ben. 26 ofzo
Ze hebben het daar niet zo op negers volgens mij.quote:Do you want the truth ,or the politically correct truth. I could whitewash it ,and say ,they are so violent ,because they have been brainwashed by liberals to hate white people for the last 50+ years.Or I can tell you the plain truth. Many,but not all blacks are so violent and are savages,because they have only been out of the Jungle for 400 years. Caucasians,have been civilized,for thousands,and thousands of years. We have more respect and understanding for human life ,than they do.Most black males do not give a cr@p about their own kids.They go around ,knocking up dozens of Babymama's ,and never step up .H&ll,even the mothers flake out ,and the bastards are raised by the Maternal Gandmammy. They can squeeze a trigger and point a gun ,but they could never design,and forge one from raw Earth.Whites have been making tools,and farming,and herding ,and using indoor plumbing while they cr@p in the jungle. It is just really a messed up nightmare. We should have just picked our own cotton.
Die had ik wel mogen weten ja.quote:
Heb haar gevonden!quote:
Moek oek ehn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mok ok è
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze hebben het daar niet zo op negers volgens mij.
Hehequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mok ok è
Freskuquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met wie sta jij op je FB profielfoto?
't zit er tussenin.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons was het geen oe. Echt ô. Mô'k ôk eh
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers als lunch, wat zal ik halen.
Twijfelquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarvan zou ik die moeten kennen?
Het is half 3 man.quote:
Zulu.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er ooit eigenlijk een negroide beschaving geweest? Zoals Egyptenaren of Maya's ofzo. Serieuze vraag.
Maar belangrijker, hoe voel je je nu Rens?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De reacties daarop zijn nog veeeel erger.
Op wat voor gebied?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar belangrijker, hoe voel je je nu Rens?
Doe fish and chips.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Half 2 en ik ben pas sinds 11 wakker.
Moren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er ooit eigenlijk een negroide beschaving geweest? Zoals Egyptenaren of Maya's ofzo. Serieuze vraag.
Met betrekking tot dat stukje dat je net postte. Nooit geweten dat het je zo dwars zat...quote:
Zo rondkijkend heb ik ook mijn twijfels over bestaan van een blanke beschaving...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Mesopotamiers toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de 19e eeuw lees ik. Toen konden wij al lang kralen en spiegels maken.
www.cactusplaza.nlquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zoek een tuincentrum in de buurt. Ze liggen allemaal 5km weg.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met betrekking tot dat stukje dat je net postte. Nooit geweten dat het je zo dwars zat...
Ik weet er 2 in Tilburg, 1 in Noord en 1 in Zuid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zoek een tuincentrum in de buurt. Ze liggen allemaal 5km weg.
Ja, maar wel hele donkere Arabieren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk arabieren als mijn geschiedenis me niet in de steek laat.
Bedankt. Ik woon in West.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet er 2 in Tilburg, 1 in Noord en 1 in Zuid.
Gaat met vlagen en als er een erg charismatisch persoon als leider opstaat, kan een groepje nog wel ontsporen. Over het algemeen is de samenleving te individualistisch en egoïstisch om nog racistisch te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat de racisten hier in de omgeving steeds meer afneemt. 5/6 jaar geleden had je veel lonsdale jongeren met racistische trekjes maar die zie je eigenlijk helemaal niet meer.
Dat kan niet. Toen bestond de wereld nog niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet:
[ afbeelding ]
13e eeuw voor christus
Wel man, zo'n gozer had toch uitgerekend dat de wereld 7600 jaar oud is ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Toen bestond de wereld nog niet.
Oh die ene gozer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel man, zo'n gozer had toch uitgerekend dat de wereld 7600 jaar oud is ofzo?
Hardly een fatsoenlijke beschavingquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens zijn de aboriginals redelijk donker van kleur.
Ja. Het feit dat ze beschaafd waren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees op wiki dat die juist superieur waren aan het negroide ras.
Er wonen in de stad redelijk veel allochtonen maar hier in het dorp eigenlijk niet zo veel. Maar ik denk niet dat ze vervelend ontvangen zouden worden. Hoop ik tenminste, heb wel bij Turkse meisjes op de basisschool gezeten en was nooit wat mee aan de hand. Het enige wat raar was dat ze niet met jongens mocht spelen na schooltijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat met vlagen en als er een erg charismatisch persoon als leider opstaat, kan een groepje nog wel ontsporen. Over het algemeen is de samenleving te individualistisch en egoïstisch om nog racistisch te kunnen zijn.
Kom vechten dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Hardly een fatsoenlijke beschaving
Zou je dat een beschaving willen noemen? Anders tellen de pygmeeën ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens zijn de aboriginals redelijk donker van kleur.
En er bestonden toen geen fototoestellen. Knut probeert ons voor het lapje te houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Toen bestond de wereld nog niet.
Songhai. Ik zeg jequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou je dat een beschaving willen noemen? Anders tellen de pygmeeën ook.
Die waren al Islamitisch, dat vind ik geen oude beschaving á la Egyptenaren of Maya's. Het moet wel min of meer autonoom tot stand zijn gekomen.quote:
Hmmm, je had toch ook iets als Sumerië of Sumeria oid?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die waren al Islamitisch, dat vind ik geen oude beschaving á la Egyptenaren of Maya's. Het moet wel min of meer autonoom tot stand zijn gekomen.
Suriname bedoel je. Dat is een land.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm, je had toch ook iets als Sumerië of Sumeria oid?
Maar dat is niet negroïde. Sumeriers inderdaad, daar gaan ook veel verhalen over m.b.t. contact met buitenaards leven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm, je had toch ook iets als Sumerië of Sumeria oid?
Oh ok, ik ken ze alleen van de peperkoek-reclame.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn nomaden die in poephutten wonen.
Nijldelta toch? Oh nee toch nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Saind het volgende:
Ah, Sumer is blijkbaar Irak/mesopotamie
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste hit op google
Goddomme, Dagoth Ur had een dynastie op aarde?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste hit op google
The horror:quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik maar een tijdmachine.
Wat een bazenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:52 schreef Saind het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Kush
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Axum
http://en.wikipedia.org/wiki/Nok_culture
Allemaal pikzwart
Lijken wel een paar loempia's op elkaar gestapeld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een bazen![]()
[ afbeelding ]
Kunst met een hoofdletter k. Zou ik zo in mn woonkamer zetten.
Ze lijken me ergens een obsessie voor te hebben, weet niet precies wat...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een bazen![]()
[ afbeelding ]
Kunst met een hoofdletter k. Zou ik zo in mn woonkamer zetten.
VEEL GELUK IN HET TUINCENTRUM KAPI GEEF ZE VAN KATOEN!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, ik ga naar het tuincentrum. Wish me luck.
En niet vergeten: Cactussen niet cacti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
Sterkte en geluk toegewenst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
mag ik dan je fok accountquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heb ik een puist in mijn neus. Apart
Wellicht is het kanker en ga ik dood.
Mehquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef Adames het volgende:
Grensrechter belandt in ziekenhuis na knokpartij
Gepubliceerd op dinsdag 10 september 2013 om 12:34
Een grensrechter is maandagavond met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De vlaggenist probeerde een vechtpartij tussen twee zaalvoetbalteams te sussen, maar de 68-jarige man moest dit bekopen met een trap in zijn nek.
Het incident vond plaats in de sporthal aan de Voorveldselaan in Utrecht. De politie pakte drie mannen uit Soest en Utrecht op. Eén van hen had tijdens de schermutselingen een gebroken neus opgelopen.
De grensrechter is inmiddels weer thuis. Het is het zoveelste incident in het amateurvoetbal, na de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen in december 2012.
Hoi Tyronquote:
Ik dacht even een goede post te maken in het GTA topic, wordt gelijk finaal afgemaakt zeg. Kutleven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Stoere boi hoor jijMet je vrienden
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht even een goede post te maken in het GTA topic, wordt gelijk finaal afgemaakt zeg. Kutleven.
Sjongejongejonge. Wat een belhamel ben je toch. Zo kom je nooit van je stempel op de foks af.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:21 schreef Typisch het volgende:
Na zonder jas de deur uit te zijn gegaan vanochtend nu ook nog eens finaal afgemaakt worden in een gta topic. Man wat een kut dag.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom we gaan typisch helpen hij heeft ruzie in het GTA V topic.
Niet doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Tyron het volgende:
Zo, even mijn bijdrage in dat topic geleverd.
Wat een geweldige grap.
Ik post daar al maanden mee dus ik mag dit keer doen wat ik wilquote:
Duh, het ging om je oproepje hier.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik post daar al maanden mee dus ik mag dit keer doen wat ik wil![]()
Binnen de fatsoensnormen uiteraard.
downies daarquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een haters in het gta topic.
Ik heb het doorgegeven aan de betreffende mods.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Gaat nergens meer over daar. Jammer hoor
En ik probeerde serieus iets goeds te posten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze laten het iig voortaan wel uit hun hoofd om Typisch te disrespecten.
Ik ga hem straks luisteren. Dit wordt de maand van de Duitse plaat.quote:
Gammaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet, mijn eerste 4-5 jaar hebben dat wel genekt bij mij
pas op, was ook mijn plan, ben nu al ruim een jaar hooked en kom er niet meer vanafquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga hem straks luisteren. Dit wordt de maand van de Duitse plaat.
ik houd gewoon niet van GTA. 4 Vond ik echt kut. Die topdowns van vroeger kon ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind de map nogal klein aandoen.
GTA is een beetje zoals CoD, al die mensen die klaarkomen op een spel die niet veel meer bied dan de voorganger niet eens veel betere graphics.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik houd gewoon niet van GTA. 4 Vond ik echt kut. Die topdowns van vroeger kon ik wel waarderen.
duuuuuuude "biedt"quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GTA is een beetje zoals CoD, al die mensen die klaarkomen op een spel die niet veel meer bied dan de voorganger niet eens veel betere graphics.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GTA is een beetje zoals CoD, al die mensen die klaarkomen op een spel die niet veel meer bied dan de voorganger niet eens veel betere graphics.
Naja het is GTA he. Bijna iedereen speelt die games en dus helaas ook al die kut kindjes. Die verpesten de sfeer gewoon en gaan vervelend lopen doen op een forum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er wordt daar gemod alsof het om een discussie over een gifgas aanval in Syrie gaat![]()
Nemen dat spel echt veel te serieus
quote:
Nog steeds lege steden, nog steeds geen interactive AI, nou nou, leuk man.quote:
Eens. Ik zag tijdens de eerste trailer behoorlijk wat mensen die klaarkwamen over honden (figuurlijk) Dan denk ik tja, het is wat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
smoofie heeft weer eens de verkeerde pilletjes genomen
De Don die als niet-mod alsnog gaat gastmoddenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er wordt daar gemod alsof het om een discussie over een gifgas aanval in Syrie gaat![]()
Nemen dat spel echt veel te serieus
vice was lekker jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
GTA 4 voelde ik niet.
Vice City had die 80's Scarface vibe
Nogal, ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds lege steden, nog steeds geen interactive AI, nou nou, leuk man.
Oke, weet ik genoeg, ga ik hier ook even kijken wie er opriep tot rellenquote:
Kapiteintje heet die gozer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, weet ik genoeg, ga ik hier ook even kijken wie er opriep tot rellen
Stel je aub niet zo aan gozer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet zeggen, je bijdrage was vrij kut.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je aub niet zo aan gozer.
Ik postte een fotootje van een guide die ik via via kreeg, vervolgens waren mensen niet tevreden met mijn verklaring voor de foto. Toen ging het ineens los met negers die van watermeloen houden e.d..
Weinig aan de hand vanuit dit topic.
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kapiteintje heet die gozer.
Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.quote:
Klopt, maar ik wist dus niet dat die guide pics al over heel het internet gingen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet zeggen, je bijdrage was vrij kut.
Maar die gasten hebben ook wel érg veel zand in de puni dat ze er zo over vallen
Waren voornamelijk gewoon de vaste users daar hoor. Niks aan het handje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.
Ga janken joh. Wat wordt er precies verneukt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat behoren jullie te doen. Geen idee wat er leuk is aan het verneuken van andermans topics.
Ik ook. Ik vind de map een beetje klein namelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef Saind het volgende:
Ik heb in dat topic een fatsoenlijke bijdrage geleverd! BAM!
Je bent zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:02 schreef Smoofie het volgende:
GAM is mijn 2e thuis op fok, doe eens ff normaal.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het doel van GTA is mensen trollen maar in het topic moet het allemaal bloedserieus.
Jullie? Hou mij er even buiten, joh. Poepvlek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niemand anders zien verneuken dan de vaste users.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh...die is er namelijk nooit. Behalve als het alarm afgaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Vandaar dat het daar regelmatig uit de hand loopt.
Och jee. Nog steeds zuur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie? Hou mij er even buiten, joh. Poepvlek.
Badass. 48 is echt tantoe veel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je hebt 48 notes gekregen van onze moderators.
Oh god, er moet weer over mij geroddeld worden.
64 hier, volgens mij de laatste tijd weinig bij gekregen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HA ik heb er meerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh, die treffen zeker de blaam. Ik word alleen gewezen op bovenstaande oproepende post om vooral mee te doen. Daarom kijk ik wat er waar van is. Gelukkig niet al te veel op enkele reacties na. Mijn excuses als het als "jullie zijn fout" overkwam, niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb niemand anders zien verneuken dan de vaste users.
Die kans is verkeken nadat je op de zwarte lijst bent gekomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
64 hier, volgens mij de laatste tijd weinig bij gekregen.
Het gaat goed met mij.Ik denk dat ik binnenkort FA word.
Oke, laat het niet weer gebeuren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die treffen zeker de blaam. Ik word alleen gewezen op bovenstaande oproepende post om vooral mee te doen. Daarom kijk ik wat er waar van is. Gelukkig niet al te veel op enkele reacties na. Mijn excuses als het als "jullie zijn fout" overkwam, niet zo bedoeld
Dude zodra iemand begint over GTA heb ik al een half stijve en kan ik me nergens anders meer op concentrerenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Ok genoeg over GTA/GAM whatever. Wie verheugt zich nog meer op de interviews na afloop van Andorra - Nederland?
En ik ben niet eens zwart.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans is verkeken nadat je op de zwarte lijst bent gekomen.
Het zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Ok genoeg over GTA/GAM whatever. Wie verheugt zich nog meer op de interviews na afloop van Andorra - Nederland?
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve notes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Saind het volgende:
[..]
HA ik heb er meer
Hou het alleen niet meer echt bij, geen idee of ik er veel bij krijg de laatste tijd
Ok doei.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die treffen zeker de blaam. Ik word alleen gewezen op bovenstaande oproepende post om vooral mee te doen. Daarom kijk ik wat er waar van is. Gelukkig niet al te veel op enkele reacties na. Mijn excuses als het als "jullie zijn fout" overkwam, niet zo bedoeld
Die 5 cm hou je maar lekker in je broek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude zodra iemand begint over GTA heb ik al een half stijve en kan ik me nergens anders meer op concentreren
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel mij echt een kind van 10 die bijna een nieuwe Pokémon krijgt voor zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude zodra iemand begint over GTA heb ik al een half stijve en kan ik me nergens anders meer op concentreren
Makkelijk 7 felpaarse kloppende centimetersquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die 5 cm hou je maar lekker in je broek.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Is Typisch een neger?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans is verkeken nadat je op de zwarte lijst bent gekomen.
Dat is weleens anders geweest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou echt een baas de laatste tijd.
Ik denk niet dat ik het ga kijken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou echt een baas de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen inderdaad. Maar als ik een neger moet besturen voel ik me niet optimaal gemotiveerd om body armour te kopen en in leven te blijven.
Dat heb ik altijd als mij sex wordt beloofd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik voel mij echt een kind van 10 die bijna een nieuwe Pokémon krijgt voor zijn verjaardag.
Ergens best triest, maar fuck it.
Nee, dat is echt een bazengevoelquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik voel mij echt een kind van 10 die bijna een nieuwe Pokémon krijgt voor zijn verjaardag.
Ergens best triest, maar fuck it.
Ik denk dat je die fase ontgroeid moet zijn als je de 16 jaar gepasseerd bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een bazengevoelIk heb dat dan niet met GTA, of uberhaupt met games de laatste jaren maar dat je zo uit kan kijken naar games is tof.
En dat het dan uiteindelijk heel erg tegenvalt. Dat gevoel is misschien nog wel lekkerder.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een bazengevoelIk heb dat dan niet met GTA, of uberhaupt met games de laatste jaren maar dat je zo uit kan kijken naar games is tof.
Neequote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En dat het dan uiteindelijk heel erg tegenvalt. Dat gevoel is misschien nog wel lekkerder.
Laatste keer dat ik dat had was met Halo 3. Met 7 maatjes om 12 uur van school gegaan, op de fiets de game opgehaald en met zijn achten heel de dag gespeeld tot de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oké.quote:
dat bepaal ik goffetdomme zelf welquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je die fase ontgroeid moet zijn als je de 16 jaar gepasseerd bent.
Jij hebt ook niet gamed vroeger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je die fase ontgroeid moet zijn als je de 16 jaar gepasseerd bent.
Volgende keer wat meer betalen, mag je er eentje van 18 uitkiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als mij sex wordt beloofd.
Alleen staat dat kind van 10 dan een beetje raar.
Hey Phenoquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest ondertussen alweer weg van de users hier, maar hoiquote:
Goede zin. Maar ik deed wel aan gamen, alleen niet zo vaak. Nooit echt heel boeiend gevonden eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet gamed vroeger.
Monster.
Goeie tip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgende keer wat meer betalen, mag je er eentje van 18 uitkiezen.
Ach kom. Best amusant.quote:
De belevingswereld van VBL zal ik nooit begrijpenquote:
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De belevingswereld van VBL zal ik nooit begrijpen
Ja goed hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest ondertussen alweer weg van de users hier, maar hoiHoe gaat ie?
Regel 1. neem het niet zo serieus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij eet ze voor ontbijt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen heb ik een hekel aan pinguins.
Het is maar een spelletje!quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met 3 steekwoorden kom je een heel eind. Treinen, 40-45 en wegrennen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Regel 1. neem het niet zo serieus.
Regel 2. het is de schuld van de joden
dan moet je een eind kunnen komen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met 3 steekwoorden kom je een heel eind. Treinen, 40-45 en wegrennen.
is dit 1 woord?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met 3 steekwoorden kom je een heel eind. Treinen, 40-45 en wegrennen.
Ren weg dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Na 1000x beginnen de joden grapjes wel saai te worden.
nee hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Smoofie het volgende:
Strafbaar hè. Ik heb een TR gemacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een beetje wasabi en sojasaus.
Mwoah.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Smoofie het volgende:
Jodengrappen zijn tijdloos.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Smoofie het volgende:
Privacy schending dit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moest anders wel lachen na Ajax in de trein toen
die was ook wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moest anders wel lachen na Ajax in de trein toen
Wat een vieze hoer. Gelijk die kop kaalscheren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Adames het volgende:
gisteren college gehad van een wereldvreemde vrouw
ging over groepsdynamica en dat soort prut, voorbeeld wij-zij gevoel:
feijenoordsupporters hebben een hekel aan joden, schandelijk dat een volk zo wordt gediscrimineerd
moest gelijk aan die aflevering van die puberruil denkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een vieze hoer. Gelijk die kop kaalscheren.
Stenigen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een vieze hoer. Gelijk die kop kaalscheren.
PICSquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik heb m'n planten gehaald hoor jongens.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Adames het volgende:
gisteren college gehad van een wereldvreemde vrouw
ging over groepsdynamica en dat soort prut, voorbeeld wij-zij gevoel:
feijenoordsupporters hebben een hekel aan joden, schandelijk dat een volk zo wordt gediscrimineerd
Een ban voor wat? Dat is geen lelijke plant. Check het blad. Echt een bazige plant man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry Kapi, maar wat een lelijke plant.
Oh ja, je kan ook nog wel ban verwachten want lokalenotabele heeft je erbij gelapt.
Oproep tot rellen in het GTA topic.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een ban voor wat? Dat is geen lelijke plant. Check het blad. Echt een bazige plant man.
?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oproep tot rellen in het GTA topic.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |