Oh die ene gozer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel man, zo'n gozer had toch uitgerekend dat de wereld 7600 jaar oud is ofzo?
Hardly een fatsoenlijke beschavingquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens zijn de aboriginals redelijk donker van kleur.
Ja. Het feit dat ze beschaafd waren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees op wiki dat die juist superieur waren aan het negroide ras.
Er wonen in de stad redelijk veel allochtonen maar hier in het dorp eigenlijk niet zo veel. Maar ik denk niet dat ze vervelend ontvangen zouden worden. Hoop ik tenminste, heb wel bij Turkse meisjes op de basisschool gezeten en was nooit wat mee aan de hand. Het enige wat raar was dat ze niet met jongens mocht spelen na schooltijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat met vlagen en als er een erg charismatisch persoon als leider opstaat, kan een groepje nog wel ontsporen. Over het algemeen is de samenleving te individualistisch en egoïstisch om nog racistisch te kunnen zijn.
Kom vechten dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Hardly een fatsoenlijke beschaving
Zou je dat een beschaving willen noemen? Anders tellen de pygmeeën ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens zijn de aboriginals redelijk donker van kleur.
En er bestonden toen geen fototoestellen. Knut probeert ons voor het lapje te houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Toen bestond de wereld nog niet.
Songhai. Ik zeg jequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou je dat een beschaving willen noemen? Anders tellen de pygmeeën ook.
Die waren al Islamitisch, dat vind ik geen oude beschaving á la Egyptenaren of Maya's. Het moet wel min of meer autonoom tot stand zijn gekomen.quote:
Hmmm, je had toch ook iets als Sumerië of Sumeria oid?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die waren al Islamitisch, dat vind ik geen oude beschaving á la Egyptenaren of Maya's. Het moet wel min of meer autonoom tot stand zijn gekomen.
Suriname bedoel je. Dat is een land.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm, je had toch ook iets als Sumerië of Sumeria oid?
Maar dat is niet negroïde. Sumeriers inderdaad, daar gaan ook veel verhalen over m.b.t. contact met buitenaards leven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm, je had toch ook iets als Sumerië of Sumeria oid?
Oh ok, ik ken ze alleen van de peperkoek-reclame.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn nomaden die in poephutten wonen.
Nijldelta toch? Oh nee toch nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Saind het volgende:
Ah, Sumer is blijkbaar Irak/mesopotamie
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste hit op google
Goddomme, Dagoth Ur had een dynastie op aarde?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste hit op google
The horror:quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik maar een tijdmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |