Ze hebben het daar niet zo op negers volgens mij.quote:Do you want the truth ,or the politically correct truth. I could whitewash it ,and say ,they are so violent ,because they have been brainwashed by liberals to hate white people for the last 50+ years.Or I can tell you the plain truth. Many,but not all blacks are so violent and are savages,because they have only been out of the Jungle for 400 years. Caucasians,have been civilized,for thousands,and thousands of years. We have more respect and understanding for human life ,than they do.Most black males do not give a cr@p about their own kids.They go around ,knocking up dozens of Babymama's ,and never step up .H&ll,even the mothers flake out ,and the bastards are raised by the Maternal Gandmammy. They can squeeze a trigger and point a gun ,but they could never design,and forge one from raw Earth.Whites have been making tools,and farming,and herding ,and using indoor plumbing while they cr@p in the jungle. It is just really a messed up nightmare. We should have just picked our own cotton.
Die had ik wel mogen weten ja.quote:
Heb haar gevonden!quote:
Moek oek ehn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dis m'n favoriete Zeeuwse zinnetje
Mok ok è
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze hebben het daar niet zo op negers volgens mij.
Hehequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dis m'n favoriete Zeeuwse zinnetje
Mok ok è
Freskuquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met wie sta jij op je FB profielfoto?
't zit er tussenin.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons was het geen oe. Echt ô. Mô'k ôk eh
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers als lunch, wat zal ik halen.
Twijfelquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarvan zou ik die moeten kennen?
Het is half 3 man.quote:
Zulu.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er ooit eigenlijk een negroide beschaving geweest? Zoals Egyptenaren of Maya's ofzo. Serieuze vraag.
Maar belangrijker, hoe voel je je nu Rens?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De reacties daarop zijn nog veeeel erger.
Op wat voor gebied?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar belangrijker, hoe voel je je nu Rens?
Doe fish and chips.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Half 2 en ik ben pas sinds 11 wakker.
Moren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er ooit eigenlijk een negroide beschaving geweest? Zoals Egyptenaren of Maya's ofzo. Serieuze vraag.
Met betrekking tot dat stukje dat je net postte. Nooit geweten dat het je zo dwars zat...quote:
Zo rondkijkend heb ik ook mijn twijfels over bestaan van een blanke beschaving...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Mesopotamiers toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de 19e eeuw lees ik. Toen konden wij al lang kralen en spiegels maken.
www.cactusplaza.nlquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zoek een tuincentrum in de buurt. Ze liggen allemaal 5km weg.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met betrekking tot dat stukje dat je net postte. Nooit geweten dat het je zo dwars zat...
Ik weet er 2 in Tilburg, 1 in Noord en 1 in Zuid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zoek een tuincentrum in de buurt. Ze liggen allemaal 5km weg.
Ja, maar wel hele donkere Arabieren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk arabieren als mijn geschiedenis me niet in de steek laat.
Bedankt. Ik woon in West.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet er 2 in Tilburg, 1 in Noord en 1 in Zuid.
Gaat met vlagen en als er een erg charismatisch persoon als leider opstaat, kan een groepje nog wel ontsporen. Over het algemeen is de samenleving te individualistisch en egoïstisch om nog racistisch te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat de racisten hier in de omgeving steeds meer afneemt. 5/6 jaar geleden had je veel lonsdale jongeren met racistische trekjes maar die zie je eigenlijk helemaal niet meer.
Dat kan niet. Toen bestond de wereld nog niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet:
[ afbeelding ]
13e eeuw voor christus
Wel man, zo'n gozer had toch uitgerekend dat de wereld 7600 jaar oud is ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Toen bestond de wereld nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |