hoequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik pas me ook aan. Zet me een uur in de randstad neer en ik heb een harde g.
ALs je denkt dat een volvo net zo luxe en lekker rijdt als een Range Rover moet je toch ff naar de dokter.quote:
Vond dat ook een mooie toen ik die pas zag, vreemd genoeg vind ik ze nu écht niet mooi meer..quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind die Volkswagen Touareg wel erg mooi. Heeft mijn vrouw een poosje gereden als leenauto. Erg prettige wagen.
Gaat je godverdomme goed af. Weet je zeker dat het je vader is die de goede achternaam draagt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes.
Godver:
Hij krijgt niets voor elkaar Hae kint nog gein frikadel oet de majjenais trekke
Maar wel in een auto met een chromosoom te veelquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een fiat multipla heb je ook een hoge zit.
ik ook niet, mijn eerste 4-5 jaar hebben dat wel genekt bij mijquote:
Hoe ik dat doe?quote:
ja, dat wil ik ook.quote:
Komt volgens mij door die kleinere modelletjes die ze nu hebben. De Tiguan van mijn vrouw was toen nog niet klaar. Die vind ik persoonlijk momenteel ook mooier dan die Touareg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond dat ook een mooie toen ik die pas zag, vreemd genoeg vind ik ze nu écht niet mooi meer..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Enige auto waar je jezelf dagelijks stijlvol in kunt voortbewegen als je geld hebt. De rest is allemaal voor paupers die willen showen.
Gewoon rochelen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, dat wil ik ook.
Matties in randstad die mij uitlachen om geen snoeiharde g
Een volvo rijdt perfect man. Als in een zetel met 200 per uur over de autobahn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs je denkt dat een volvo net zo luxe en lekker rijdt als een Range Rover moet je toch ff naar de dokter.
Zou kunnen, ik kan me herinneren dat ik het in het begin echt een beet van een wagen vond. Superbreed en aso.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Komt volgens mij door die kleinere modelletjes die ze nu hebben. De Tiguan van mijn vrouw was toen nog niet klaar. Die vind ik persoonlijk momenteel ook mooier dan die Touareg.
Ik heb in NL een S60 gereden en mijn vrouw rijdt nu een XC90. Zijn inderdaad prettige auto's.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een volvo rijdt perfect man. Als in een zetel met 200 per uur over de autobahn.
Heeft er volgens mij mee te maken dat ik in dit gebied geboren ben. Ik kan ook vlekkeloos Mestreechs, maar ook Achterhoeks. Veel mensen in mijn omgeving die die kwaal ook hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, dat wil ik ook.
Matties in randstad die mij uitlachen om geen snoeiharde g
Ik had dat toen ik op de uni een Marokkaan tegen kwam met een limburgs accent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest een keer lachen toen ik een Limburgse kerel van 2 bij 2 met zo'n zachte g hoorde praten
Mit dae kwatsch kinse noch een banaan rech lullequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij mee te maken dat ik in dit gebied geboren ben. Ik kan ook vlekkeloos Mestreechs, maar ook Achterhoeks. Veel mensen in mijn omgeving die die kwaal ook hebben.
Als ik moet onderhandelen stap ik altijd over op Brabants. Waarom weet ik niet, maar het zal te maken hebben met de overmaat aan kampers die daar zitten.
Ik moet lachen om die brabonegerquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had dat toen ik op de uni een Marokkaan tegen kwam met een limburgs accent.
Moet er nu weer om lachen gewoon...
Die ken ik persoonlijk, klootzak kan niet 2 tellen serieus doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die braboneger
Au contraire, andere Limburgers kunnen helemaal niets anders spreken zonder compleet retarded over te komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mit dae kwatsch kinse noch een banaan rech lulle
Die is ook grappig ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die braboneger
Brunswijkje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ken ik persoonlijk, klootzak kan niet 2 tellen serieus doen.
Doe mós dich ins aan diene kop veulequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Au contraire, andere Limburgers kunnen helemaal niets anders spreken zonder compleet retarded over te komen.
quote:Why are Blacks so VIOLENT !!!
quote:Because they have not yet evolved a pre-frontal lobe large enough to contain the required thinking ability that you and I and other humans beings have . They have much much less ability to control their base urges, they cannot see the big picture. Like if you feed a dog three days worth of food, the dog eats all at once, spends two days eating puke, they do not have the ability to reason out that unpuked dog food is much better. They simply do not have the ability, most of them. You are not allowed to say this in America, resulting in us allowing these savages to live amongst us.
Dalik klets ich uch unnen kier flink aan eure kop. Lielike bloadworst dejje lauptj.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe mós dich ins aan diene kop veule
Nope. Een of andere bleekscheet vermoord in Amerika en kwam dit als comment tegen.quote:
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dis m'n favoriete Zeeuwse zinnetje
Mok ok è
Door zijn in Japan aangeleerde zen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jij bent limburgs/zeeuws en woont Utrecht? Hoe ben jij in vredesnaam nog niet in een TBS-kliniek terecht gekomen?
Геен Булгаарс аксент хеббенquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dis m'n favoriete Zeeuwse zinnetje
Mok ok è
Met wie sta jij op je FB profielfoto?quote:
Ken je hem niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met wie sta jij op je FB profielfoto?
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermondquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.
En ik heb ook nog een tijdje in Roffa gewoond
Je snapt natuurlijk wel dat je op de watchlist van AIVD staat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vader is Tilburgs, m'n moeder officieel uit veldhoven maar dus vooral Roermond, ik ben geboren in Groningen maar vanaf dat ik een week of 2 was woonde ik in Zeeland.
En ik heb ook nog een tijdje in Roffa gewoond
Moet dat dan?quote:
Inteeltdorp, komen waarschijnlijk maar 3 of 4 achternamen voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermond
Helaas contact verloren en ik weet haar achternaam niet meer. Dus ik ga haar nooit weer tegenkomen
Heb je haar voornaam en leeftijd? Zoek ik het even op in mijn zwarte boekje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooiste meisje dat ik ooit heb gekend komt uit Roermond
Helaas contact verloren en ik weet haar achternaam niet meer. Dus ik ga haar nooit weer tegenkomen
nataschaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je haar voornaam en leeftijd? Zoek ik het even op in mijn zwarte boekje.
Schuman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
nataschaZe is wat ouder dan dat ik ben. 26 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |