quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder was fout in de oorlog. Dat heeft niets met Roermond te maken.
Al is dat wel een aidsstad.
Armoedzaaiers? Ik rijd een volvo hè, een auto voor nette mensen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef DonRaja het volgende:
Porsche Cayenne wordt mijn volgende wagen. Interesseert me geen hol dat armoedzaaiers vinden dat ik geen smaak heb.
Doe dan zo'n panamera.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef DonRaja het volgende:
Porsche Cayenne wordt mijn volgende wagen. Interesseert me geen hol dat armoedzaaiers vinden dat ik geen smaak heb.
Donquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef DonRaja het volgende:
Eigenlijk ben je dan gewoon tweetalig opgevoed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:02 schreef Adames het volgende:
[..]
meestal nederlands, maar ik spreek het wel eens ja, kom toch uit zuid-limburg. daarbij een paar jaar lang iets te veel in vaals en kerkrade geweest waardoor ik dat dialect ook goed kan verstaan. al blijven er soms rare woorden tussen zitten.
Sorry.quote:
sommige combinatie's van duits en nederlands zijn wel leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit niet op duits vinden lijken![]()
Hoe heet jij Wie sjriefs doe dich
Flikker eens heel snel op. Cockney bastard.quote:
De nieuwe schijnt wel goed te zijn, maar die wordt hier toch nog niet verkocht? Of zijn ze net uit, dat kan ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]? Ranger Rover sport is
. Off road geweldig, snel en comfortabel.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit niet op duits vinden lijken![]()
Hoe heet jij Wie sjriefs doe dich
bij mij viel het nog mee, vanwege rotterdamse vader nooit echt dialect gesproken thuis. maar meeste vrienden zijn inderdaad 2-talig opgevoed en spreken dan ook nog vrijwel allemaal vloeiend duits.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan gewoon tweetalig opgevoed.
Die nieuwe is toch op basis van het Evoque ontwerp? Op foto's zag hij er erg mooi uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
De nieuwe schijnt wel goed te zijn, maar die wordt hier toch nog niet verkocht? Of zijn ze net uit, dat kan ook
Oude was ook prima. En de nieuwe heb ik al zien rijden hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
De nieuwe schijnt wel goed te zijn, maar die wordt hier toch nog niet verkocht? Of zijn ze net uit, dat kan ook
Zo praat m'n moeder ook echt, aan de telefoon met m'n oma. Vroeger werd ik dan zo kwaad dat ik wel eens de stekker van de telefoon eruit trok.quote:
Oude was kut, was geen Range Rover maar een land rover en dus inferieure troepquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oude was ook prima. En de nieuwe heb ik al zien rijden hoor.
Het is: het plebs.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
laat de plebs maar praten, gewoon stylen in de cayenne
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Oude was kut, was geen Range Rover maar een land rover en dus inferieure troep
Ik spreek ook aardig Duits, maar mijn dialect lijkt toch net iets meer op plat Broabants.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef Adames het volgende:
[..]
bij mij viel het nog mee, vanwege rotterdamse vader nooit echt dialect gesproken thuis. maar meeste vrienden zijn inderdaad 2-talig opgevoed en spreken dan ook nog vrijwel allemaal vloeiend duits.
Mooie bak hoor, heeft er alleen helaas wel de looks voor om een pimpmobiel te worden...quote:
klopt, weert jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik spreek ook aardig Duits, maar mijn dialect lijkt toch net iets meer op plat Broabants.
Dus je werd driftig omdat je moesje Roermonds sprak?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo praat m'n moeder ook echt, aan de telefoon met m'n oma. Vroeger werd ik dan zo kwaad dat ik wel eens de stekker van de telefoon eruit trok.
Driftkikkertje was ik toen.
Het hangt bij mij van mijn gesprekspartners af welk accent je het meest hoort.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik spreek ook aardig Duits, maar mijn dialect lijkt toch net iets meer op plat Broabants.
Door de weilanden naar hilversum rijden toch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind al die Jeeps in Nederland maar een beetje kansloos. Zo ongeveer beste wegennet ter wereld en dan ga je in zo'n 4x4 zitten
Yes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus je werd driftig omdat je moesje Roermonds sprak?
Zit comfortabel hoor, luxe en lekker ruim. Snap je punt niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind al die Jeeps in Nederland maar een beetje kansloos. Zo ongeveer beste wegennet ter wereld en dan ga je in zo'n 4x4 zitten
Ik vind die Volkswagen Touareg wel erg mooi. Heeft mijn vrouw een poosje gereden als leenauto. Erg prettige wagen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De oma's zijn ongesteld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
Wat is dat rode water bij mijn cookie clicker?
Een volvo ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zit comfortabel hoor, luxe en lekker ruim. Snap je punt niet.
Luxe, robuuste en veilige bazenwagens. En tof op vakantiequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
die uitdrukking ken ik niet, als je die van zo'n online woordenboek haalt, daar zitten een paar grapjassen tussenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes.
Godver:
Hij krijgt niets voor elkaar Hae kint nog gein frikadel oet de majjenais trekke
Zo dacht ik er eerst ook over, maar toch wel verdomd prettig zo'n hoge zit. Zie je al een stukje eerder wat volslagen debielen doen als je een paar wagens achter ze rijdt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En wat als het niveau van vaginale bloedingen blijft stijgen?quote:
Ik pas me ook aan. Zet me een uur in de randstad neer en ik heb een harde g.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het hangt bij mij van mijn gesprekspartners af welk accent je het meest hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |