Ik vind het nieuwe album van Heino helemaal niet verkeerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef Adames het volgende:
nieuwe album van the arctic monkeys is weer eens zo duf als wat
Nee die zijn kanjersnelquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Een s5 krijg je als je geestelijk instabiel bent.
ja die is goed!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album van Heino helemaal niet verkeerd.
ga poepen johquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ligt het aan mij of ziet de map van GTA 5 er toch een beetje klein uit.
In de a1 was ik nog een bazenspits.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Een s5 krijg je als je geestelijk instabiel bent.
ding is kanjer groot mattiequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ligt het aan mij of ziet de map van GTA 5 er toch een beetje klein uit.
Ik zei je dat ie het tof zou vindenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ein kompliment is mn favoriete nummer.
Wat, die stad ziet er toch klein uit of wat? En zowat de helft van de stad is dan nog haven ook.quote:
Nee manquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat, die stad ziet er toch klein uit of wat? En zowat de helft van de stad is dan nog haven ook.
Die van Franz Ferdinand gelukkig niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef Adames het volgende:
nieuwe album van the arctic monkeys is weer eens zo duf als wat
a3 vind ik kutquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over auto's, ik vind die nieuwe mercedes die te vergelijken is met een bmw 1 of audi a3 best wel mooidat terwijl ik mercedes echt een suf merk vind.
Jij bent ook wel een heino fan volgens mij. Is toch in je moerstaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van Franz Ferdinand gelukkig niet.
Volvo broertjequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over auto's, ik vind die nieuwe mercedes die te vergelijken is met een bmw 1 of audi a3 best wel mooidat terwijl ik mercedes echt een suf merk vind.
Woon ik in de achterhoek?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een heino fan volgens mij. Is toch in je moerstaal.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ein kompliment is mn favoriete nummer.
Lexus bitches.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee eerlijk die auto's schreeuwen dat je geen smaak hebt en een vrouw met waterstofperoxide haarquote:
Dusseldorfer alt erbij. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt ook goed optreden te zijn gegeven paar dagen geleden
Lexusquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lexus bitches.
Jij hebt toch geen rijbewijs?
nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee eerlijk die auto's schreeuwen dat je geen smaak hebt en een vrouw met waterstofperoxide haar
Ga je hartje Kerkrade misschien wel ja. En een deel achter Venlo ook. Maar iedere regio of zelfs ieder dorp heeft een eigen dialect.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van alle dialecten lijkt limburgs toch het meest op Duits.
Versnellingsbak van LFAquote:
M'n moeder spreekt roermonds. Zo ongeveer de helft van de woorden is Duits. Versta er geen kut van.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga je hartje Kerkrade misschien wel ja. En een deel achter Venlo ook. Maar iedere regio of zelfs ieder dorp heeft een eigen dialect.
Die Panamera is wel kensergeil.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee eerlijk die auto's schreeuwen dat je geen smaak hebt en een vrouw met waterstofperoxide haar
het ripuarisch dialectquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga je hartje Kerkrade misschien wel ja. En een deel achter Venlo ook. Maar iedere regio of zelfs ieder dorp heeft een eigen dialect.
Vind ik ook niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Panamera is wel kensergeil.
Ik maakte laatst perongeluk een kras in iemands panamera toen ik uitstapte.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Panamera is wel kensergeil.
Wat? Weet je dat in centrum Venlo net 25k mensen wonen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
weert en venlo haal je wel makkelijk door elkaar
Blerick is vrij groot tochquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat? Weet je dat in centrum Venlo net 25k mensen wonen?
Je moeder was fout in de oorlog. Dat heeft niets met Roermond te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n moeder spreekt roermonds. Zo ongeveer de helft van de woorden is Duits. Versta er geen kut van.
Spreek jij ook dialect?quote:
Asselt represent jongenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder was fout in de oorlog. Dat heeft niets met Roermond te maken.
Al is dat wel een aidsstad.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind ik ook niks
Verhoudingen kloppen niet
Dat maakt Venlo ook.quote:
Jouw ma toch?quote:
meestal nederlands, maar ik spreek het wel eens ja, kom toch uit zuid-limburg. daarbij een paar jaar lang iets te veel in vaals en kerkrade geweest waardoor ik dat dialect ook goed kan verstaan. al blijven er soms rare woorden tussen zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |