Jerrycans halfvol.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zuip eigenlijk exclusief die lang lekker melk van de Friesche Vlag. Vroeger een pak of 2 per dag, maar dat is wat minder geworden.
Laffe hond.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je je mondhaar scheren. Dat is wat hygienischer.
Ik dacht dat wij een afspraak hadden gemaakt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door dit soort grappen wordt de Sc nou gesloten. Doe eens niet, ecto.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOlanders kaaskoppen kindermordennaars en pedofiellen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HET IS WEER EEN AUTOCHTOON !!!!EINZ
Wat ik lees 3 zoons omgebracht. Weet niet of hij nog een 4e had.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eén kind had hij thuis gelaten toch?
En die respecteer ik toch ook?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een afspraak hadden gemaakt?
Moet jij je kat niet uitlaten ofzo? Beetje lichaamsbeweging.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Door dit soort grappen wordt de Sc nou gesloten. Doe eens niet, ecto.
Nee J. en M. gingen met hem mee, S. bleef thuis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ik lees 3 zoons omgebracht. Weet niet of hij nog een 4e had.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Schoonloo__.htmlquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee J. en M. gingen met hem mee, S. bleef thuis.
Oh, dit verhaal ken ik niet eens. Dacht dat het om iets anders ging. Maar je hebt gelijk ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Schoonloo__.html
Ja, ik had het net gezien. Wel een lekker wijf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:30 schreef Adames het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_is_een_troll_.html
kapi
dat zekerquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik had het net gezien. Wel een lekker wijf.
Picsquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het mooiste meisje van kantoor moet huilen
Ik dacht even laat ik haar troosten maar eigenlijk is ze nu niet mooi meer.
Dat gaat snelquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het mooiste meisje van kantoor moet huilen
Ik dacht even laat ik haar troosten maar eigenlijk is ze nu niet mooi meer.
Ze kan er prima mee door ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huilende vrouwen vind ik maar niks.
Maar Kapi staat al in de rij, 1 plaatsje voor jou.
Ik gok cacti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze kan er prima mee door ja.![]()
Ik ga zo een cactus kopen denk ik. Wat is het meervoud van cactus? Cactae, cacti?
Ik alleen een san pedro. Ding is al best groot.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker cacti
Kapi, ik heb een San Pedro en een Peyote
Die van mij is rot volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik alleen een san pedro. Ding is al best groot.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij is rot volgens mij
Ik heb niet echt groene vingers
Cactussen. Cactus is geen oorspronkelijk Latijnse benaming en dus zou cacti erg vreemd zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker cacti
Kapi, ik heb een San Pedro en een Peyote
In het Engels is het wel cactiquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cactussen. Cactus is geen oorspronkelijk Latijnse benaming en dus zou cacti erg vreemd zijn.
Jouw kennis van cactussen is nog niet erg groot he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
Het regent hier flink. Als ik nu een cactus zou halen zou hij al dood zijn voor ik thuis was.
Mijn kennis van planten is sowieso beperkt. Ik laat ze allemaal doodgaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jouw kennis van cactussen is nog niet erg groot he?
Same here. Toevallig weet ik nog van biologie lessen vroeger dat cactussen juist goed bestand zijn tegen plotselinge overvloedige regenval. Aangezien je dit ook in woestijn-achtige gebieden hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn kennis van planten is sowieso beperkt. Ik laat ze allemaal doodgaan.
Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Same here. Toevallig weet ik nog van biologie lessen vroeger dat cactussen juist goed bestand zijn tegen plotselinge overvloedige regenval. Aangezien je dit ook in woestijn-achtige gebieden hebt.
Dat is vrij logisch. Als je dat niet weet ben je vrij debiel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Same here. Toevallig weet ik nog van biologie lessen vroeger dat cactussen juist goed bestand zijn tegen plotselinge overvloedige regenval. Aangezien je dit ook in woestijn-achtige gebieden hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch. Als je dat niet weet ben je vrij debiel.
ik weet dat mais een c4 plant isquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet dat als je in België ontslagen wordt, je je c4 krijgt.quote:
c2 en c3 sowieso wel, verdere varianten ken ik niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat leert mij dat er in elk geval ook c1 t/m c3 planten zijn?
En dat je bepaalde vormen van c4 niet mee mag nemen in een vliegtuig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat als je in België ontslagen wordt, je je c4 krijgt.
RDX met polyisobuteen dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat je bepaalde vormen van c4 niet mee mag nemen in een vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |