Ik vind het nieuwe album van Heino helemaal niet verkeerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef Adames het volgende:
nieuwe album van the arctic monkeys is weer eens zo duf als wat
Nee die zijn kanjersnelquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Een s5 krijg je als je geestelijk instabiel bent.
ja die is goed!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album van Heino helemaal niet verkeerd.
ga poepen johquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ligt het aan mij of ziet de map van GTA 5 er toch een beetje klein uit.
In de a1 was ik nog een bazenspits.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Een s5 krijg je als je geestelijk instabiel bent.
ding is kanjer groot mattiequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ligt het aan mij of ziet de map van GTA 5 er toch een beetje klein uit.
Ik zei je dat ie het tof zou vindenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ein kompliment is mn favoriete nummer.
Wat, die stad ziet er toch klein uit of wat? En zowat de helft van de stad is dan nog haven ook.quote:
Nee manquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat, die stad ziet er toch klein uit of wat? En zowat de helft van de stad is dan nog haven ook.
Die van Franz Ferdinand gelukkig niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef Adames het volgende:
nieuwe album van the arctic monkeys is weer eens zo duf als wat
a3 vind ik kutquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over auto's, ik vind die nieuwe mercedes die te vergelijken is met een bmw 1 of audi a3 best wel mooidat terwijl ik mercedes echt een suf merk vind.
Jij bent ook wel een heino fan volgens mij. Is toch in je moerstaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van Franz Ferdinand gelukkig niet.
Volvo broertjequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over auto's, ik vind die nieuwe mercedes die te vergelijken is met een bmw 1 of audi a3 best wel mooidat terwijl ik mercedes echt een suf merk vind.
Woon ik in de achterhoek?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een heino fan volgens mij. Is toch in je moerstaal.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ein kompliment is mn favoriete nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |