quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder was fout in de oorlog. Dat heeft niets met Roermond te maken.
Al is dat wel een aidsstad.
Armoedzaaiers? Ik rijd een volvo hè, een auto voor nette mensen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef DonRaja het volgende:
Porsche Cayenne wordt mijn volgende wagen. Interesseert me geen hol dat armoedzaaiers vinden dat ik geen smaak heb.
Doe dan zo'n panamera.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef DonRaja het volgende:
Porsche Cayenne wordt mijn volgende wagen. Interesseert me geen hol dat armoedzaaiers vinden dat ik geen smaak heb.
Donquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef DonRaja het volgende:
Eigenlijk ben je dan gewoon tweetalig opgevoed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:02 schreef Adames het volgende:
[..]
meestal nederlands, maar ik spreek het wel eens ja, kom toch uit zuid-limburg. daarbij een paar jaar lang iets te veel in vaals en kerkrade geweest waardoor ik dat dialect ook goed kan verstaan. al blijven er soms rare woorden tussen zitten.
Sorry.quote:
sommige combinatie's van duits en nederlands zijn wel leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit niet op duits vinden lijken![]()
Hoe heet jij Wie sjriefs doe dich
Flikker eens heel snel op. Cockney bastard.quote:
De nieuwe schijnt wel goed te zijn, maar die wordt hier toch nog niet verkocht? Of zijn ze net uit, dat kan ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]? Ranger Rover sport is
. Off road geweldig, snel en comfortabel.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit niet op duits vinden lijken![]()
Hoe heet jij Wie sjriefs doe dich
bij mij viel het nog mee, vanwege rotterdamse vader nooit echt dialect gesproken thuis. maar meeste vrienden zijn inderdaad 2-talig opgevoed en spreken dan ook nog vrijwel allemaal vloeiend duits.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan gewoon tweetalig opgevoed.
Die nieuwe is toch op basis van het Evoque ontwerp? Op foto's zag hij er erg mooi uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
De nieuwe schijnt wel goed te zijn, maar die wordt hier toch nog niet verkocht? Of zijn ze net uit, dat kan ook
Oude was ook prima. En de nieuwe heb ik al zien rijden hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
De nieuwe schijnt wel goed te zijn, maar die wordt hier toch nog niet verkocht? Of zijn ze net uit, dat kan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |